Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

A.Louwers 25-04-2019

Otto is een klantvriendelijke en overzichtelijke site waar je heerlijk uren kunt shoppen. De service is uitstekend !

Nicole 25-04-2019

Ik vind het jammer dat je verzendkosten betaald bij hogere bedragen. De meeste webshops verzenden namelijk gratis.

Ilse 24-04-2019

Top website. Vaak kleding besteld die elders veel duurder was of niet meer te bestellen.

Kris 24-04-2019

Ik heb meerdere keren gebruik gemaakt van de webshop en Otto komt alle beloften na! Ik blijf dan ook graag terug komen om te shoppen!!

Miriam boeijen 24-04-2019

Ik vindt de service van Otto perfect alles is goed geregeld ook met retourneren

Patricia 24-04-2019

Ik vind het hele fijne shop, altijd zit je maat erbij. Alles is goed terug te vinden en op een logische plek. Het artikel is in werkelijkheid net zo mooi als op het plaatje, heb tot nu toe nooit het idee gehad dat het artikel niet van goede materiaal was. Ik raad deze shop iedereen aan “what you see what you get”

Jeldau 24-04-2019

Ruime beschrijving van artikelen, en mooie fotos die een goed beeld geven van de artikelen.
Verscheidenheid van betaal mogelijkheden.
Snelle betrouwbare service

Henriet 24-04-2019

Voor badkleding ga ik sowieso altijd naar Otto. Ruime keuze, vlot in huis en ik slaag er altijd! Kwalitatief zit je ook goed en dat vind ik best belangrijk! Daarbij het voordeel dat je even rustig thuis kunt passen, maakt dat mijn badkleding al jaren bij Otto wordt gekocht met veel plezier!

Anton 24-04-2019

Heel veel keus en heel veel aanbod, hiernaast heeft Otto mooie aanbiedingen! Verder loopt alles bij Otto gesmeerd!

Brt 24-04-2019

Makkelijke website, overzichtelijk aanbod.
Goede prijzen. Ik zou deze webwinkel aanbevelen!

Fijnzo 24-04-2019

Zeer tevreden over de kwaliteit.
Alles is overzichtelijk en duidelijk aangegeven.

CoosjetL 24-04-2019

De Otto is een prettige online winkel. Ik heb een vrij grote maat van bovenkleding en daar heeft de Otto verl keus in. Wat ik erg fijn vind is dat ik niet persé naar grote maten moet zoeken maar veel van de kleding van Otto heeft standaard grote maten.
Heel prettig is dat je achteraf mag betalen. Ik bestel altijd meerdere maten en hoef dat niet van te voren te betalen.
Mijn badkleding koop ik al jaren bij de Otto. Ik kan nergens voor grote buste vinden, maar wel bij de Otto.
Alles is zo goed geregeld dat ik tot nu toe nog nooit met de klantenservice contact heb hoef op te nemen.
Het bestellen is makkelijk en duidelijk. Het retourneren is ook simpel te doen en zonder problemen.
Enige minpunt vergeleken met andere webwinkels is dat de levertijd vrij lang is. Daarom een 8.

J.Randewijk 24-04-2019

Heel fijne winkel met veel aanbiedingen. Doe graag zaken met Otto. Levering is vaak sneller dan wordt aangegeven .

Pascale Becht-Groels 24-04-2019

Ik vind het super handig en heel gebruiksvriendelijk shoppen bij Otto. Je hoeft niet allerlei moeilijke handelingen te doen om een artikel te bestellen. Je kunt je bestelling volgen en je hebt het snel binnen. De kwaliteit van de kleding is uitstekend! Ik ben een zeer tevreden klant!

JoMi 24-04-2019

Enorme keuze, gratis verzending, mooie duidelijke site. Goede revieuws. Zeer tevreden.

Richard 24-04-2019

Alles is makelijk te vinden en is super duiderlijk en goed omschreven van het product wat je wil aanschaven

Saskia 24-04-2019

Ik heb altijd het gevoel van zachtheid over mij heen met als ik spullen van Otto koop heerlijk om het aan te trekken en het blijft zacht in de wasmaschiene dus mijn spullen die ik koop bij jullie blijft als net gekocht.

S rosman 24-04-2019

Goede service en het is heel fijn dat je in termijnen kan betalen en altijd leuk om een beetje te kijken voor het gezin want er is voor ieder wat wils👍

Tineke 24-04-2019

Ik vind het assortiment uitstekend , heb een aantal dingen besteld. Ik vind de levertijd wel lang. Duurde minstens een week voordat ik mijn bestelling kreeg.
De website is erg traag, maar dat kan ook aan mijn iPad liggen

Branko 24-04-2019

Gemakkelijke site om te shoppen maar er zou meer informatie en duidelijkheid over je persoonlijke bestedingsruimte gegeven moeten worden

Willeke Sieses 24-04-2019

Altijd prima artikelen voor een eerlijke prijs, mooie mode, klantenservice , altijd snel met oplossen van problemen, bestellingen supervlot bezorgd, hele, goede, betrouwbare webshop

San 24-04-2019

Veel keuze, goede prijzen en ik vind het fijn om achteraf te betalen zodat je rustig kan beslissen wat je neemt. Meestal koop je meer ;-p
Verder service, bezorgen en retourneren gaat makkelijk

Eenheid 23-04-2019

Gezellig thuis een avondje shoppen. Makkelijke selectie te maken.En veel leuke kleding in de Sale.
En niet te vergeten De Keuze is Reuze !

Erika 23-04-2019

Fijne online winkel. Vooral prettig dat je veel kunt selecteren o.a. op soort stof/textiel.

Berends-Blaak 23-04-2019

Er is ontzettend veel keuze op de site. Ook voor een plus-size dame zoals ik.
Ik vind het soms wat lang duren als je terug gaat in het menu, maar zou deze site zeker aanbevelen. Ook de leveringen en retouren worden keurig afgehandeld.