Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 212 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

San 24-04-2019

Veel keuze, goede prijzen en ik vind het fijn om achteraf te betalen zodat je rustig kan beslissen wat je neemt. Meestal koop je meer ;-p
Verder service, bezorgen en retourneren gaat makkelijk

Eenheid 23-04-2019

Gezellig thuis een avondje shoppen. Makkelijke selectie te maken.En veel leuke kleding in de Sale.
En niet te vergeten De Keuze is Reuze !

Erika 23-04-2019

Fijne online winkel. Vooral prettig dat je veel kunt selecteren o.a. op soort stof/textiel.

Berends-Blaak 23-04-2019

Er is ontzettend veel keuze op de site. Ook voor een plus-size dame zoals ik.
Ik vind het soms wat lang duren als je terug gaat in het menu, maar zou deze site zeker aanbevelen. Ook de leveringen en retouren worden keurig afgehandeld.

Ilayda Yildirim 23-04-2019

Ik vind het superleuk en handig om te shoppen bij Otto! Alles is duidelijk en overzichtelijk, je kan er alles vinden.

Margret 23-04-2019

Duidelijke zoekfunctie, gevonden wat ik zocht :-). Verder gebruik gemaakt van de welkomstkorting, mooie actie. Kom graag weer eens winkelen!

geweldig 23-04-2019

alles vind ik geweldig, vriendelijkheid, begrip, mooie spullen en heel meegaand, dankuwel, groetjes christianne

An 23-04-2019

Altijd heel duidelijk...leuke kortingen. Grote sortering..snel in huis...klantvriendelijk. 👍

An 23-04-2019

Sil 23-04-2019

Makkelijk shoppen vanuit thuis. De site is snel en duidelijk met verschillende betaalmethoden.
Er is ruime keuze.

Lizzy Knoben Driessen 23-04-2019

Zeer mooie spullen ,gevonden wat ik zocht. Zal hier zeker als ik weer iets koop eerst hier kijken.

Sandra van loon 23-04-2019

Ik heb het van een vriendin.dat de service goed is en dat je in termijnen terug kunt betalen.dat jullie dat vertrouwen in de mens nog hebben

Karim elyaghmouri je 23-04-2019

Het winkelen gaat altijd makkelijk en snel en als er iets niet goed gaat word dat altijd vriendelijk opgelost en ik hoef de deur niet uit als ik daar geen zin in heb

Natalia 23-04-2019

Prima! Goed assortiment aan spullen. Het zijn niet steeds producten die overal in de winkels. Bestel en leverproces is prima.

Pat 23-04-2019

Het merk Lascana wordt hier verkocht.
Echter de ontvangen kortingscodes werken niet. Er wordt de indruk gewekt korting te krijgen, bij invoer code ... Geen korting.
Is dit klanten binding?

A Varkevisser vdplad 23-04-2019

Kleding ziet er uit als in de catalogus goede kwaliteit en zending altijd op tijd .top winkel!!

Hans van Nunen 23-04-2019

Ik zocht een vaatwasser daar de oude stuk was.
Ik googelde op Siemens en kwam bij Otto.nl uit .
De machine sprak mij aan en heb gezocht naar een goedkopere leverancier maar Otto was het goedkoopste.
Het bestellen op de website is zeer gemakkelijk en voor een redelijke prijs wordt de machine ingebouwd.
De oude machine wordt gratis afgevoerd en er hoeft pass betaald te worden bij levering.
Helemaal top

Famij 23-04-2019

Bij Otto kun je bij broeken Extra Korte maten bestellen. HEERLIJK als je maar 1,50 m bent! eindelijk eens een broek die gewoon past, want bij korter maken verdwijnt de pasvorm. Goede service, vriendelijke klantenservice waar je goed geholpen wordt. Zelfs naar Duitsland gebeld om iets na te vragen. SUPER! Producten worden op tijd geleverd en zijn keurig verpakt, waardoor de inhoud netjes blijft.

Maud van Griensven 22-04-2019

Een fijne webwinkel, met snelle levering en correcte afhandeling van retour artikelen.

beoordeling 22-04-2019

door te kiezen op coctailjurk kwam ik op de Otto site andere sites waren lastig voor mij nadat ik een herseninfarct heb gehad. De Ottosite is voor mij meteen duidelijk vandaar mijn bestelling.
Dank U hier kunnen andere sites van leren.
Groet Mariella

Ilse 74 22-04-2019

leuke webshop , veel keus ..alleen de prijs zou wel wat lager mogen ...verder prima webshop

Diny 22-04-2019

Fijne winkel om te kopen. Wodt netjes thuis bezorgd. En mooie dingen hebben ze.

Ans 22-04-2019

Ik bestel al jaren bij Otto, goede pasvorm en de juiste roklengte.
En betaalbare aanbiedingen, in het verleden maakte ik zelf de rokken en jurken.
De artikelen worden goed afgeleverd.

Esther 22-04-2019

Omdat ik altijd kan slagen bij otto en snel wordt geleverd. Enige minpunt vind dat je bij bestellingen verzendskosten betaald

Wim van Zaal 22-04-2019

De shop is heel eenvoudig. Iedereen kan hier gebruik van maken. Van jong tot oud. Ook vind ik het aanbod van de door mij gekozen polo-shirts verrassend goed in vergelijking met andere sites,. Ik heb er dan ook meerdere polo-shirts gekozen. Bedankt OTTO. Ik zie jullie site voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst.