Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Nelleke 26-04-2019

Correct en veel keuze . Maattabel klopt met Nederlandse afmetingen . Betrouwbaar bedrijf .

Conny van Bruggen 26-04-2019

Goed overzichtelijk leuke collectie goed te selecteren alles goed te vinden

J. Klerken 26-04-2019

Op een overzichtelijke manier zeer eenvoudig mooie, goedkope producten aanschaffen.

Rick 26-04-2019

Leuk assortiment met uitstekende leveringsvoorwaarden. Klantenservice verdient een dikke 10!

AA 26-04-2019

Super veel keus, snelle levering. En achteraf betalen is ook super. Gratis verzending en gratis retourneren allemaal plussen om te bestellen. Ik raad iedere website aan deze manier van winkelen te hanteren

R82 26-04-2019

Shop is overzichtelijk! Mooie vormgeving. Aantrekkelijk en kleurrijk en duidelijk

Jacqueline Kalma 26-04-2019

Heb over de site geen opmerkingen. De levering vond ik wel erg lang duren. En toen wilde ik iets ruilen... op de site staat dat het dan het makkelijkste gaat door te bellen. Dat heb ik 2x gedaan, kwam er niet door heel lang gewacht elke minuut komt er een irritante stem dat ik nog niet aan de beurt ben en dan veranderd de muziek ook weer. Voor mij liever ander muziek! Niet elke minuut die stem erdoor en laat dan de muziek doorlopen dit komt zo chaotisch over! Ik vond dit geen prettige ervaring.
Hartelijke groet,

Jannita 26-04-2019

Groot assortiment, zoekfuncties prima. Veel foto's en er worden veel reviews getoond

Super sklep 26-04-2019

Winkiel is goed
Snel bezorgen
Kwaliteit prima
Oud aparaten ophalen ikniet moet dynk wat mod doen deze apparaat
Alles goed

Ria 25-04-2019

Wat een makkelijke site en wat een grote collectie ik heb bijna geen keuze kunnen maken. Het is prettig winkelen zo en makkelijk te bestellen en gelukkig is alle op voorraad wat ik heel fijn vindt.

Essie 25-04-2019

Erg leuke en makkelijke online winkel, snelle levering en goede services.
Heb je snel iets nodig bij Otto hebben ze bijna alles.

Martijn 25-04-2019

Erg fijne website, netjes en gestructureerd. De fotos zijn erg leuk en duidelijk beschreven.

An Duyts 25-04-2019

ik Vind het een fijne shop, de afbeeldingen zijn erg duidelijk, je hebt ruime keus , voor de eerste keer geshopt 👍😉😂

Tatjana 25-04-2019

Ik heb dit gekozen omdat het een ruime aanbod geeft en tevens dat het mogelijk geeft om in termijnen te betalen .

Marga Breedvelt 25-04-2019

Kleding die net zo mooi op het internet staat en als je het thuis krijgt ben je tevreden mens.

M.Haikens 25-04-2019

Hele vlotte levering en goede kwaliteit.Goede webside en ook duidelijke beschrijvingen erbij.

Lyda Akkermans 25-04-2019

Van deze polo’s word je blij en zeer zeker in meerdere kleuren aan te schaffen.

Hannie Smulders 25-04-2019

Brede sortering,goede aanbiedingen!
De rest moet ik nog meemaken,maar Otto bestaat al zo lang dat ik hier de volste vertrouwen in heb.

Tonny 25-04-2019

Prima site en assortiment. Niet duur. Wat de service is bij problemen weet ik nog niet, tot nu toe niet nodig gehad.

Manon 25-04-2019

Snelle levering en een goede service ... en dat vind ik heel belangrijk !!!!

Karin 25-04-2019

Groot aanbod en mooie acties met kortingcode. Mooie Macjeans. Zit perfect, normaal maat 40, maat 38 besteld

Elly 25-04-2019

Duidelijke informatie, netjes aan de telefoon geholpen voor uitleg. Duidelijke omschrijving van het artikel.

Florina 25-04-2019

Fijne shop... Prima service.. Prima stofzuiger... Ben er blij mee... Heb nu een strijkijzer besteld...

Ellen 25-04-2019

Mooie dames mode. Twee punten waar ik niet blij van word. 1 de verzendkosten 2 de prijzen van de maten verschillen teveel per artikel. Jammer !!

Miranda 25-04-2019

Aangezien ik zelf met vervoer zit vind ik t super fijn dat t bezorgt word, zonder lange wachttijden.