Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 260 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Soumaya 27-04-2019

Ik ben blij met Otto want ik kan rustig aan mijn huis mooi maken en ze dwingen mijn nergens toe ik betaal elke maand een vrij te laten bedrag die ik kan missen met 2kleine kinderen

Cindy 27-04-2019

Super service, snelle levering en prijs kwaliteit ook prima. Heb al veel mooie dingen gekocht. Zowel kleding als audio en speelgoed. Nu een fietsje besteld voor de verjaardag van mijn zoontje die word 2.

Lies2 27-04-2019

Altijd relax winkelen bij Otto. Voor een maatje meer hebben ze verrassend goed passende broeken in hun collectie. Ik koop deze dan ook regelmatig bij Otto.

Anjo 27-04-2019

Snelle bestelprocedure en achteraf betalen is erg prettig. Zeker als t product terug moet

Zoe 27-04-2019

Meeste kleding is niet voor mij, en dat is niks negatiefs natuurlijk. Kom alleen op de site voor onderbroeken.
Het is overzichtelijk, duidelijk en dat kan ik erg waarderen.
Alle kortingsbonnen en extras die ik krijg bij een aankoop zijn ongekend, en moet toegeven dat ik in de war was in het begin.
Verzend methode kan wel beter, als het aankomt in ren dichtgetaped tasje had ik graag gezien dat t bijvoorbeeld papier was, of misschien een andere "schonere" optie.
Over het algemeen dus zeer positief over de site!

HeBe 27-04-2019

Prime presentatie van de diverse artikelen, ruime keuze en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Aangegeven levertijden worden altijd nageleefd.

Lisette verhoosel 27-04-2019

Fijn winkelen snel en makkelijk veel keuze en een goede voorraad
Komt niet vaK voor dat je maat er niet is

shirley 27-04-2019

ze hebben super leuke kleren, en de kwaliteit is goed!!!!
de schoenen zijn ook heel leuk, lopen/zitten lekker. in een woord een super winkel waar ik vaker mijn.kleren ga bestellen!!

Jolanda 27-04-2019

Ik heb voor Otto gekozen, omdat zij altijd mooie artikelen verkopen en de stijl mij aanspreekt.

Hoeni 27-04-2019

Naar verschillende sites te hebben bekeken moet ik bekennen dat ik hier veel keuze heb met redelijke prijzen.

Sonja 26-04-2019

Duidelijke omschrijving van het artikel. Heb er vertrouwen in dat het naar tevredenheid geleverd zal worden.

Bianca 26-04-2019

Otto biedt meerdere keuze mogelijkheden tegen een goede prijs/kwaliteit verhouding. Tevens is het mogelijk op verschillende manieren te betalen, wordt er telefonisch contact opgenomen om een afspraak te maken voor het moment van levering, al gratis bezorging boven een gering bedrag, wordt het artikel op de juiste plaats gezet en het verpakkingsmateriaal wordt tevens afgevoerd! Vele voordelen die ik niet eerder bij andere aanbieders heb ervaren!

René 26-04-2019

Bij het registreren wordt een wachtwoord gevraagd, mijn gewoonte is om een wachtwoord te laten genereren door de mac, deze geeft wachtwoorden die langer zijn als waar de site ruimte voor geeft, het duurde een poos voordat ik doorhad waarom ik niet door het registratieproces heen kwam, uiteindelijk vond ik de oplossing, n.m.m. zou Otto dit proces kunnen verbeteren!

René 26-04-2019

De beloofde koningskorting (20%) bij mijn eerste aankoop kon ik niet terugvinden in mijn afrekening, alleen een welkomstkorting. Wil toch graag weten hoe ik aan die korting kan komen!

25-04-2019 26-04-2019

Duidelijk en ook goed telefonisch bereikbaar bij vragen en fijn achteraf betalen

Els 26-04-2019

De site is makkelijk te vinden en door te lopen door middel van het menu. Ook de afwikkeling van een bestelling is simpel.

Marleen 26-04-2019

Ik heb gekozen om bij otto te bestellen omdat ze een leuk en mooi schoenenkastje hadden, makkelijk om te bestellen ook.
Maar helaas klopte de 2-4 dagen levertijd niet.
Toen ik ging bellen werd mij verteld dat ik even geduldig de mail moest afwachten en dat het pakket al bij postNL zou zijn. Toen ik 2 dagen later zag staan dat mijn pakket geretourneerd werd belde ik weer. Er werd mij verteld dat dit klopte maar ze wisten niet waarom. Als ik het produkt nog wilde moest ik maar opnieuw bestellen..vreemd..en niet netjes afgehandeld!

Jeanet Baak 26-04-2019

Fijne samenwerking met Otto. Alles is altijd goed geregeld. Vriendelijke dames aan de telefoon.

Manon 26-04-2019

Vandaag voor het eerst iets besteld bij Otto, na aanraden van mijn moeder. Er is een mooi aanbod van producten in verschillende prijsklassen, ik ben zeer tevreden! Ik ga hier zeker vaker mijn producten bestellen.....

Caroline 26-04-2019

Leuke spullen voor een correcte prijs. Uitgebreide collectie, grote maten, kleine maten, voor iedereen wat wils.

Nelleke 26-04-2019

Correct en veel keuze . Maattabel klopt met Nederlandse afmetingen . Betrouwbaar bedrijf .

Conny van Bruggen 26-04-2019

Goed overzichtelijk leuke collectie goed te selecteren alles goed te vinden

J. Klerken 26-04-2019

Op een overzichtelijke manier zeer eenvoudig mooie, goedkope producten aanschaffen.

Rick 26-04-2019

Leuk assortiment met uitstekende leveringsvoorwaarden. Klantenservice verdient een dikke 10!

AA 26-04-2019

Super veel keus, snelle levering. En achteraf betalen is ook super. Gratis verzending en gratis retourneren allemaal plussen om te bestellen. Ik raad iedere website aan deze manier van winkelen te hanteren