Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Angela 01-05-2019

Fijne webshop. Overzichtelijk en alles werkt naar behoren. Er is genoeg keuze en leuke aanbiedingen van diverse merken. En betaalbaar! Producten blijven lang in het winkelmandje bewaart. Persoonlijk vind ik dat prettig omdat ik de bestelling soms niet in één keer af kan maken. Prettig dat je achteraf kunt betalen!

Willemijn van Stapele 01-05-2019

omdat ik de site duidelijk vind, ik vind de bikini's die ik tot nu toe heb besteld goede kwaliteit en er is een ruim assortiment kleding voor jonge dames. ik vind het wel jammer dat je ten alle tijden verzendkosten moet betalen.

Loiza 01-05-2019

Een meubel(ladekastje) is een keer te zwaar beschadigd aangeleverd waardoor Post NL het niet wilde bezorgen. Wij zelf bellen met Otto. Tweede keer meubel besteld. Kregen weken later melding dat hij bezorgd zou worden. Daarna mail van Post NL dat hij niet bezorgd werd omdat het meubel er niet was... Otto gebeld, meubel was teruggeboekt. Meisje wist van niks, kon niet zien waarom. Kon hem wel opnieuw bestellen, voor de derde keer... duurt weer 6 weken net zoals de eerste twee keer. Andere meubel, schuifdeurkast: 3 keer moeten bellen omdat er onderdelen missen.. duurt 6 weken weer voordat je het krijgt. Kast staat nu al maanden half af in de slaapkamer.. Ze weten bij Otto van niks, weten niet wat er mis is gegaan. Na veel aandringen is het enige wat ze kunnen doen 10 euro klantvergoeding. Mijne inziens weinig op een grote schuifdeurkast en ladekast. En ze komen er niet eens zelf mee. Je moet echt eisen dat er iets wordt gedaan nav de slechte service. Als er een keer iets misgaat of iets mist dan kan dat gebeuren, fouten maken is menselijk. Maar nu al 6 keer dingen missen/niet geleverd krijgen etc is voor mij wel echt zeer slecht.

Monique krijne 01-05-2019

Leuke shop goed overzichtelijk makkelijk bestellen en ook snel en duidelijk over de levering

Mo 30-04-2019

Het is gemakkelijk te doorzoeken, en erg overzichtelijk. En fijn dat je bedenk tijd hebt

Lotte 30-04-2019

De zoekfunctie werkt goed. Ik was op zoek naar een bikini, en ik vind het super dat je makkelijk 'los' kunt zoeken op tops en broekjes. Zo kun je zelf combineren. Er zijn veel filters beschikbaar (ook qua type bikinitop, bijv. met beugels, bandeau, etc.), dat is handig.

Ellen 30-04-2019

Otto heeft een ruim assortiment en de kwaliteit van de kleding is goed. Ook hebben ze een vriendelijke klantenservice.

Bas Vonk 30-04-2019

Er is veel keuze in alles! overzichtelijke site. en goede kwaliteit word er verkocht!
Een echte aanrader!

Bart 30-04-2019

Goede zoekfunctie, meteen gevonden wat ik zocht. Bestellen verder ook prima.

Wil 30-04-2019

Altijd goede service en met de betaling super geregeld heel erg blij met Otto. En de artikelen wat prijs betreft goed en erg leuk.

Sarah 30-04-2019

Kwalitatieve producten. Gebruiksvriendelijke webshop. Geweldige service. Goede leveringsprogramma en service wat ook gratis is. Scoort makkelijk 10 van 10.

Duruca 29-04-2019

Otto is een top website!!
Duidelijk informatie!
Klant vriendelijk.
Echt een aanrader!
Ik zal zeker vaker bestellen bij otto..
Bedankt otto:)

Armanda 29-04-2019

Makkelijk zoeken, zocht vlotte zwarte schoenen voor mijn werk. Dan ook nog kortingscode “koning”. Word je toch blij van! Kan die korting goed gebruiken ;)! Ga zo door Otto!

B. Nies 29-04-2019

50 winkels gehad, 20 euro aan parkeergeld kwijt, en een tank benzine. 5 min. op de site van Otto gekeken en heel veel keus in zilveren pumps, gelijk de schoenen gevonden die ik zocht!

Claudia 29-04-2019

Duidelijk en goede service. Goede kwaliteit en een prettige website om op te kijken.

Sannie 29-04-2019

Leuke , vlotte kleding .snelle levering en makkelijk te retourneren . En in termijnen kunnen betalen vind ik belangrijk.

boraatje 29-04-2019

Otto heeft een zéér gebruiksvriendelijke webshop, met een groot assortiment. Zó groot dat het zelfs nog lastig wordt om te kiezen. Toch slaag ik altijd, en mijn bestellingen ontvang ik altijd tot volle tevredenheid! Ik bestel al jaren bij Otto en nog nooit is er iets verkeerd gegaan! Ik ben een gelukkige klant: nog elke dag draag ik de kleding van Otto met veel plezier, zelfs na meerdere keren wassen ziet het er allemaal nog perfekt uit! Dat laat zien dat je bij Otto kwaliteit koopt!

Warsja 29-04-2019

Hele fijne website, en spullen van jullie zijn van goede kwaliteit. Ben zeer tevreden een dikke 10

Latifa 29-04-2019

Otto is een verrijking als het gaat om online shoppen, je kan met rust je mooie sport kleding tot aan parfum of inrichting voor je huis. Het mooie aan online shoppen bij Otto, als je het goed ik de gaten houd is er altijd een prijsverlaging en mocht je niet tevreden zijn met je aankoop kan deze retouren makkelijker kan het het niet!

Karin 29-04-2019

Overzichtelijk, lekker winkelen, snelle levering. Otto top bedrijf. Altijd goed, mooie producten.

Maritska 29-04-2019

Duidelijk en overzichtelijk makkelijk te bestellen ook snel wat betreft afrekenen .

G.W. 29-04-2019

Duidelijke en zeer overzichtelijke website.
Na een bestelling volgt een vlotte toezending.
In het verleden heb ik 1x iets teruggestuurd omdat de maat niet goed bleek te zijn, de afhandeling van de retourzending bleek ook correct en vlot te verlopen

M de palma 29-04-2019

Duidelijke shop, snelle levering, bij ontbreken van een maat van een artikel krijg je netjes een mail indien weer voorradig, geen extra kosten bij betalen achteraf via acceptgiro.maakt het webwinkelen prettig
Maar wat het belangrijkste is :
Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs !
Samengevat :
Prettig winkelen bij OTTO !

rroooss 28-04-2019

Otto is voor mij de modernste webshop in modetrends voor dames. Een groot voordeel dat er ook mode is voor de dames met een "maatje meer". Dit is voor mij de reden dat ik vaste klant ben bij de Otto. Naast de klantvriendelijke service en snelle levering dus de modebewuste maatjes meer !!

Yasmin 28-04-2019

Goede productomschrijvingen, ruim assortiment, en gewoon een betrouwbare webwinkel.