Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 260 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Klaas 14-04-2019

Scherpe prijs, hopelijk ook snelle levering. Afterpay is ok. Wel betalen voor verzending

Ada 14-04-2019

Het voordeel van winkelen bij Otto is dat je op je gemak alles kunt bekijken, vergelijken en kiezen ! Veel keus, vaak leuke aanbiedingen en kortingscodes. Levering en eventuele ruilen en achteraf betaling verloopt altijd prima. Klantenservice via de telefoon is goed, vriendelijke medewerkers die eventuele probleempjes en vragen altijd weten op te lossen of te beantwoorden. Heel fijn is ook je eigen account waarop je je eigen bestellingen en betalingen kunt overzien.

Bo van Keeken 14-04-2019

Otto is inmiddels mijn vaste webshop geworden, waar ik vol vertrouwen shop en mijn hele outfit bestel. Alle bestellingen worden keurig volgens de opgegeven tijd geleverd en bezorgd.

Mocht je een bestelling willen retourneren of ruilen, gaat dat ook zonder haperingen en zonder extra kosten. De klantenservice is goed bereikbaar, heel vriendelijk en helpt waar nodig.

Kortom: Otto is betrouwbaar, heeft een zéér uitgebreide collectie en zeker een aanrader!

Rabia Malik 14-04-2019

Ik heb een kleding kast, bank en bed besteld.
Snelle reactie nu hopen dat ik alles snel geleverd kan krijgen.

Harry 14-04-2019

De artiekelen bij otto zijn goed en mooi en is van prima kwaliteit en de survers is ook prima

Jolanda 13-04-2019

Fijne winkel, overzichtelijke site en snelle levering.
Klantensirvice ook netjes.
Kortom fijne winkel

Nadja 13-04-2019

Ik shop graag bij de Otto, ze hebben veel keuze, voor iedere smaak wel wat. Persoonlijk gebruik ik het verlanglijstje veel, dat is handig om artikelen te bewaren en er later op terug te komen. De levering is prima geregeld en ik vind het heel fijn dat je het pakketje kunt laten aankomen op een postnl punt. Dan hoef je nooit rekening te houden met de postbode. Retourneren gaat ook prima. Kortom een top winkel die alles goed op orde heeft! Ik zou hem zeker aan andere aanbevelen!

Melanie 13-04-2019

Leuke shop met leuke welkomskorting en mooie acties!
Ontzettend blij met mijn aankopen!
Top ga zo door!

Liesbeth 13-04-2019

Makkelijk te bestellen en snel geleverd, betalen achteraf met ideal is heel handig

Sasie 13-04-2019

Goede service.
Goede prijs kwaliteit producten.
Snelle bezorging.
Ruime sortering.

Jeanne 13-04-2019

Snelle levering en goede kwaliteit !! Al verschillende kleding besteld veelal Nike en mijn zoon is er Happy mee

Miranda 13-04-2019

Deze winkel heeft meerdere merken, bieden de mogelijkheid om pakket zelf af te halen bij een postnl punt. Minpuntje zijn de verzendkosten, alhoewel deze al verlaagd zijn.

Lijda 13-04-2019

Ten eerste leuke schoenen en een vertrouwt adres en naam. Altijd relaxter kopen!

Betty 13-04-2019

Duidelijk en overzichtelijk. Jammer dat je, ook bij een grotere bestelling, verzendkosten moet betalen.

Jan 13-04-2019

jammer, niet de volgende dag in huis. Had verwacht dat dit veel sneller zou zijn. Ook prijs wordt met enkele euro's aangepast bij andere maat. waarom niet vermeld: v.a.

Noëlle 13-04-2019

Veel keuze in kleding en woonartikelen. Hier vindt je altijd wel wat. De site werkt op mijn mobiel wel heel traag. Als je een artikel aanklikt om te zien of het wat is dan duurt het laden bij terug klikken vrij lang.

Maud 13-04-2019

De kleding van Otto is van goede kwaliteit. De bestellingen verlopen vlot en de bezorging klopt met de afspraak. Ben zeer tevreden!

Netty Langver Lagrouw 13-04-2019

Prima web site! Vind het leuk om bij Otto te kijken.
En af en toe een aankoop te doen. Goede levering .

M Dirx 13-04-2019

Het is een feest om online te gaan bij Otto !! De shop is uitgebreid en biedt een ruime keus aan verschillende smaken, voor ieder is er wel wat.

Priscilla 13-04-2019

Mooie aanbieding voor een goed product! De levertijd lijkt wat langer te zijn, maar dat heb ik er wel voor over.

Henny 13-04-2019

Ik vind het een super,ik bedrijf ik ben erg tevreden.
Levertijd is snel super!!

MBlom 13-04-2019

Bij Otto kan ik vaak slagen als ik iets bijzonders nodig heb. Ze hebben een ruime range met maten. Levertijd is soms wel lang, maar als ik kan vinden wat ik hebben wil neem ik dat voor lief.

Henk Cremer 13-04-2019

De gemakkelijke en goede afhandeling van mijn gekochte product was super. En het aanvragen van een nieuw wachtwoord was perfect.

Karel 13-04-2019

Goede en overzichtelijk webshop, ideaal om op je gemak je spullen uit te zoeken. Snel en duidelijk absoluut een aanrader voor iedereen.

Manon 13-04-2019

Erg eenvoudig. Zonder poespas. En een minimale verzendkosten maken het een stuk leuker om iets te bestellen.