Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Loroma 14-01-2021

Fijne website, aardige mensen aan de telefoon en mooie en betaalbare artikelen. Otto is al jaren mijn favorite online winkel, ondaks dat er nu meer concurrentie is dan voorheen!. Keep up the good work!

Efipap 14-01-2021

Ik gebruik otto vele jaren voor mijn aankopen. Er is een grote selectie aan items, de websitenavigatie en de filters zijn prima en ze hebben een zeer goede klantenservice. Er zijn voldoende betalingsmogelijkheden en het retourneren verloopt altijd soepel.

Willyb 14-01-2021

Erg makkelijk winkelen en een heel goede prijs. Artikelen konden makkelijk opgezocht worden.

Yvonne 14-01-2021

duidelijke omschrijving, goed hulp voor maatgeving, lijkt een goed retourbeleid, moet ik nog ervaren

Anneke 14-01-2021

handige website, veel keuze en super dat ik mijn welkomst waardebon zo snel kon inwisselen zonder bepering van een hoog aankoop bedrag.

Lili 13-01-2021

Prijs -kwaliteit is goed! Bestellen bij Otto werkt makkelijk, tevens ben ik content met de levering

Ine Timmers 12-01-2021

Ben voor het eerst op deze site en ik vond het gemakkelijk erop te zoeken. Ik mag ook achteraf betalen en dat vind ik prettig. Ik moet nog wel zien hoe het verder verloopt maar ik heb er alle vertrouwen in.

Matthijs 12-01-2021

Betrouwbare winkel, goede service, goede kwaliteit, veel aanbiedingen en korting.

Martin 12-01-2021

Ik heb een wasemkap bij Otto besteld. Mijn eerste bestelling bij Otto. Bijna twee weken later vind de levering plaats. Het artikel kan de volgende werkdag retour. Het artikel wordt kapot geleverd. Wasemkap met glazenplaat in stukjes ondanks de goed verpakte doos. Gelukkig was het artikel nog wel op voorraad en is het artikel direct weer in bestelling gezet. Helaas komt de melding na 1 week dat de nieuwe wasemkap ook kapot is en wordt de levering geannuleerd. Helaas blijkt het niet mogelijk dit artikel opnieuw (3e keer) te bestellen. Tenslotte is het artikel niet meer op voorraad.

Can 06 11-01-2021

het is plezierig met kopen bij otto,ruime assortiment,aantrekkelijke kortingen,makkelijk bestellen
goede prijs kwaliteit verhouding van produkten en verschielende betaal mogelijkheden voor elke budget! wat zou je nog willen als klant .

Relevance 11-01-2021

Ik betaal maar artikel moet naar ander adres en die mogelijkheid wordt niet gegeven in het systeem en dat is een manco

Piet 10-01-2021

Goed en duidelijk omschreven artikelen en levering goed op tijd geleverd.Een keer bestellen is blijven bestellen.

Nathalie 08-01-2021

Nu dat we niet naar een winkel kunnen, is Otto echt een uitkomst voor mij. Overzichtelijke site en app, en een leuk en breed assortiment. Ik kan hier uren doorbrengen. Ik ben er helemaal blij mee!

Jacqueline 08-01-2021

In augustus 2020 (5 maanden geleden) heb ik 3 artikelen besteld. Twee artikelen werden netjes geleverd, 1 artikel zat er niet bij. Ik heb gelijk gebeld en het artikel werd nagezonden. Tot zover de goede service. De factuur voor de 3 artikelen heb ik betaald. Daarna ontving ik een extra factuur voor de nazending. Ik heb gelijk weer gebeld dat ik toch echt het artikel maar 1 keer heb ontvangen en er zou een formulier worden gezonden dat ik moest invullen. Dit formulier komt maar niet. Telkens als ik een betalingsherinnering ontvang (met boete voor niet betalen), bel ik opnieuw en wordt opnieuw beloofd dat ik het formulier krijg. De helpdeskmedewerkers zijn erg vriendelijk, maar daar heb ik niet veel aan. Dit kost zo veel energie dat ik nooit meer een artikel bij Otto zal bestellen.

Nikita 07-01-2021

ik vind dit echt een hele fijne site, er is een ruim aanbod aan spullen. ik keek vandaag voor een kledingkast en ik hoefde eigenlijk niet eens zo lang te zoeken. Ik was snel uit mijn keuze en heb de kast direct besteld. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen bij mijn kennissen en vrienden natuurlijk ook familie.

Bedankt voor de goede en makkelijke service
ik zie mijn kast graag tegemoed

H Jonker 07-01-2021

Ik verwacht een snelle en goede service en aflevering . dan ben ik tevreden.

Fryske Gea 06-01-2021

Ik kom erg makkelijk op de gewenste afdeling. Via de verschillende sorteermogelijkheden kan ik makkelijk een keuze maken. Bovendien zijn er veel foto's bij de diverse artikelen geplaatst. Dit maakt het kiezen nog makkelijker.

Siny 06-01-2021

door de voorkeurmogelijkheden in het menu en de ruime voorraad was het makkelijk bestellen.

Ettie Westerhuis 06-01-2021

Ruime keus in alles.
Ik zocht en bestelde iets voor mijn moeder, genoeg variatie

Marjan 05-01-2021

Ik vind het aanbod groot, levering is snel en achteraf betalen is ideaal. Zo hoef je niet steeds iets te bestellen, betalen, retourneren, op je geld te wachten en weer wat nieuws bestellen. Mijn favoriete webwinkel!

gerard van dijkhuizen 04-01-2021

geen slecht woord er over deze winkel geen probleem hoe je betaalt en makkelijk zo als nu mijn zoon maak 3a4 keer per week een tosti en nu heeft hij hem laten vallen en is hij kapot en ik zij nou deze was al 15 jaar oud het werd toch al tijd voor een nieuwe dus ik ga na de otto en bestel een nieuwe en met geluk hebben we eind van de week in huis

Marco Rozemeyer 03-01-2021

super goede kwaliteit van de site en snelle levering.
ook het terugsturen word heel snel geregeld

M. Vink 02-01-2021

Ik vind Otto erg leuk en makkelijk. Ik bestel hier vaker en heb nog nooit problemen gehad.
Makkelijk en tot heden altijd tevreden geweest met de producten.
Er is altijd veel keus en ik vind altijd wat ik wil.
Perfect

Tanja 02-01-2021

Leuke website met ontzettend veel keuze qua merken. Alleen wel héél teleurstellend dat de prijs van een artikel op je verlanglijstje (= ook de prijs op de site) in je winkelmandje in ene hoger uitvalt! En in alle gevallen dezefde kleur en maat!! Als je dan belt zeggen ze: ik zal het doorgeven, dat is een fout van de site...beetje jammer dit! Biedt dan als service de prijs van de site aan ipv een computer de schuld geven...Let dus goed op de prijzen in je mandje!!

Acbart 01-01-2021

Ja hallo met acbart ik ben door mijn familieleden doorgestuurd naar Otto. De beste winkel ooit je hoeft niet verder te zoeken je hebt hier alles wat je nodig hebt en snelle en gratis levering gr acbart