Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 229 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vd Berg 23-06-2021

Op 31 maart werd er een lente laarsje besteld. Bij de bestelling stond een levertijd van 3 weken. Half mei hebben wij contact gezocht met de klantenservice. Deze vertelde ons dat de bestelling binnen uiterlijk een week geleverd zou worden. Vandaag 23 juni nog steeds niet ontvangen. Weer contact gezocht. Er werd wederom een week belooft. Het bedrijf heeft ons geen enkele keer benaderd en kon nu ook geen compensatie geven.

Als het bedrijf met ons contact had opgenomen ivm de extreme overschrijding van levertijd en een eventuele compensatie had aangeboden hadden ze een 10 gekregen. Nu een 1.

Frappant is wanneer je op de site kijkt het laarsje nog steeds aangeboden wordt met een levertijd van 3 weken.

LIa 22-06-2021

De kleding is leuk en goed geprijsd, goede service. Ook het aanbod is divers en anders dan het winkelaanbod in de steden.

Jeanet 21-06-2021

Super winkel altijd alles op voorraad en de levering super snel en als er iets niet op voorraad is duidelijke uitleg en er wordt met je mee gedacht voor een oplossing.

Van Keulen 21-06-2021

Mijn gemiddelde ervaring (verdeeld over meerdere aankopen!) is dat Otto goed functioneert. De zoekfunctie werkt goed, afspraken worden nagekomen, producten zijn correct beschreven.

Harm 20-06-2021

Shopervaring is prima. Site is gebruikersvriendelijk en duidelijk. Via de mail wordt je van de acties op de hoogte gehouden, want het is leuk om met een kortingscode te shoppen.

Samira 19-06-2021

Kwalitatief goede kleding en schoenen voor een redelijke prijs.
Ook retourneren is makkelijk en simpel. Ik ben zeer tevreden!

Oudere 19-06-2021

Prettig contact, fijn dat achteraf betaald kan worden, ruime bedenktijd en retourneringsvoorwaarden, afleveradres kan een ander zijn dan betaaladres.

Berti Dubbeldam 19-06-2021

Het is makkelijk en je kunt achteraf betalen. Klantenservice zeer behulpzaam. Echt top. En ruime keuze aan merken.

Eve 19-06-2021

Goed betaalbare kleding, goede service. Helaas is door corona de levertijd wat lang geworden.
Tot nu toe ben ik tevreden met de artikelen die ik besteld heb.

Esmeralda 18-06-2021

Na het nieuwe zomer boekje van de Otto te hebben ontvangen werd ik meteen enthousiast.
Wat een leuke frisse zomerlooks.
Mijn dochter heeft onlangs ook bij jullie besteld en alles zat mooi en de kwaliteit is zeker ook goed.
Ik heb zojuist nog wat geshopt en ook nog eens met korting omdat ik een verjaardag bon van de Otto heb gehad.
Wegens de drukte duurde het helaas wel wat lang.

Jojo 18-06-2021

Mooie artikelen,altijd zoals beschreven,mooi op tijd.En het fijne is dat je op rekening kan betalen.Zeer tevreden met Otto👍👍👍

Eduard 18-06-2021

Al enige tijd ben ik klant bij OTTO, zij zijn altijd correct met leverdata en prima garantie-voorwaarden, ik heb nooit problemen
gehad en zij zijn altijd zeer duidelijk als je vragen hebt. Een aanrader voor iedereen.

Mar59 18-06-2021

Ik koop al jaren bij Otto ,want je kan uitgebreid en overzichtelijk winkelen.
En over de kwaliteit ben ik erg tevreden.
En betalingsverkeer ,en omruilen ideaal.

Rachel 17-06-2021

Heerlijk om doorheen te bladeren ,
En fijn om je favo's te selecteren en achteraf te kunnen kiezen, gewoon een fijne shop voor jong en oud...!

Knijpertjes 17-06-2021

Super goede en overzichtelijke site met top service! Ik bestel regelmatig omdat er zoveel leuks te vinden is. Ook ideaal om een eigen account te hebben waarin je alles op een rijtje kan zien. Producten zijn 9 van de 10 keer exact zoals beschreven. TOP!!

Kregting 17-06-2021

Ik vind Otto super handig omdat het heel overzichtelijk is. Daarnaast is het mij altijd gelukt om te slagen in het kleding shoppen. Ik vind het ook erg leuk dat er regelmatig een korting code is om te gebruiken.

Guido Brandt Corstius 16-06-2021

De website is goed overzichtelijk. De aanbiedingen zijn mooi. De aflevering probleemloos.

José 16-06-2021

Het is een duidelijke shop, met goede filters waardoor je makkelijk het product vind waar je naar op zoek bent.
En ik heb het gevonden, super blij mee.

SHOPPIE 16-06-2021

Het gaat best gemakkelijk.
En heel belangrijk zijn vooral de meest belangrijkste en praktische betaalmogelijkheden. Dit is helaas niet overal ...
Nogmaals: zeer zeker ook wel zo praktisch inderdaad. Echt CHAPEAU dus!!!
Waarvoor een bijzonder welgemeende hartelijke dank!

Inge 16-06-2021

Otto biedt veel merken aan waardoor de keuze groot is. Afhandeling van de artikelen gaat netjes. Je ontvangt berichten over de status van de artikelen. Ruilen of retour is ook geen probleem. Er zijn regelmatig aanbiedingen.

Elvira 16-06-2021

Eerdere bestellingen en contact in acht genomen, ben ik zeer tevreden over OTTO! Snelle levering ondanks drukte en vlotte reactietijd wanneer ik ergens een vraag over heb.

Jolanda 16-06-2021

De website is overzichtelijk en duidelijk
De beschrijving van de artikel is uitgebreid.
De levertje staat er meteen bij en dat is prettig.

Rene Dooremalen 15-06-2021

Goede kwaliteit- prijsverhouding. Groot assortiment en eenvoudig te vinden wat je zoekt en een keuze te maken. Snelle levering en goede retourservice. Kortom een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

CPS 15-06-2021

Duidelijke beschrijving van de artikelen, ook qua snit, als materiaal.
Inzichtelijk mbt voorraad en levertijd.
Ik zou het echter nog fijner vinden reviews van eerdere klanten mbt de producten te kunnen inzien.

L.Tabibel 15-06-2021

Ik heb een jas van Otto gekocht, iedereen vindt het mooi en het is nu 3 jaar geleden en hij is nog steeds mooi. Ik vind altijd mooie en unieke producten bij Otto die Ik nergens kan vinden.