Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Ria 30-04-2022

Ik vind de webshop gebruiksvriendelijk. En het bestellen werd stapsgewijs goed aangegeven. Betaling verliep ook soepel.
Ik heb natuurlijk nu alleen de bestelling gedaan, heb nog geen ervaring met de levering of de kwaliteit van de producten.

Mellina 30-04-2022

Eerste bestelling grijze jeans met wijde pijpen en leuke comfort broek met striklus. Zaten perfekt, dus nu weer bestelling gedaan, ook voor mijn man! Hoop dat het weer zo goed uitpakt.

Lisette 30-04-2022

Otto is heel fijn shoppen. Producten zijn altijd goed. Gebruiksvriendelijk site / app, snelle verzending. Veel aanbod! Ik shop graag bij Otto.

Peter Jan 28-04-2022

super gevonden. prima bestel mogelijkheid. En achteraf betalen na ontvangst bestelde artikel spreekt mij zeer aan.
Kwestie van vertrouwen.

Joke 27-04-2022

Ontzettend leuke site en als je iets wilt weten is de klanten service erg behulpzaam.

Irene 27-04-2022

ik ben tevreden over shoppen bij Otto.nl maar heb ook wel een paar puntjes waar ik me aan stoor (erger). Het bestellen gaat eenvoudig, echter ik vind het belachelijk dat bij kleding een vanaf prijs" wordt berekend. Dat houd dus in dat je bij het kiezen van een grotere maar (bv. mt 42) de prijs vaak met 5 euro verhoogd wordt! Ik was vandaag aan het shoppen voor hemden en je kunt mij echt niet wijs maken dat een hemd in maat 42 veel meer stof heeft dan in maat 40! Maar toch was het prijsverschil 5 euro.

Ook de omschrijving bij veel artikelen valt vaak erg tegen. Indien iemand een review heeft geplaatst dan heb je daar veel meer aan dan de originele beschrijving op de site, want die is erg beperkt. Het zou erg fijn zijn als bij kleding ook staat of het artikel de juiste maat grootte heeft, of dat het kleiner[grote uitvalt.

Verder had ik een jas voor de zomer in mijn winkelmandje gestopt, maar bij het controleren van het madje stond er bij de levertijd van die jas de maand juli, terwijl het nu eind april is.
Dus die heb ik weer verwijderd, want als ik ruim 2 maanden te moeten wachten op een zomerjas dan kan ik beter ergens anders kijken.

Wat ik wel erg prettig vind is het feit dat je achteraf kunt betalen. Zo kan ik eerst rustig thuis alles passen en vervolgens retourneren wat niet goed zit.

Juut 27-04-2022

Prima en voordelige webwinkel. Heb hier allerlei Kenwood accessoires voor keukenmachine gekocht. Levering verloopt goed en ze hielden me adequaat op de hoogte van het verloop. Klantenservice is erg vriendelijk.
Beetje jammer dat de verzendkosten niet vervallen boven een (hoog) bedrag.

Nienke 27-04-2022

Ruime keuze, pagina's lade snel, goede zoek en filter opties, goede prijs kwaliteit verhouding, zowel trends als classics in het aanbod.

Naatje 26-04-2022

Ik vind dat de shop mooie producten heeft. Goed ingedeeld is. Alles is makkelijk te vinden. De levering was snel. Echter 1 puntje, verwerking van betaling na levering mag sneller zichtbaar worden. Zelfs na 1 dag nog niet verwerkt in overzicht helaas. Verder dik tevreden!

Marasha 25-04-2022

Kwaliteit van de geboden artikelen de mogelijkheid om achteraf te betalen en snelle levering

Spikey Eijk 25-04-2022

Kreeg van Otto voor mijn verjaardag een cadeautje. Meteen verzilverd. Ontzettend attent dat er een cadeautje wordt gegeven voor een jarige.
Werkte ook goed met de kortingcode vanuit de e-mail tijdens het bestellen.
TOP.
Erg tevreden.

Th. Roedema 25-04-2022

Ik heb voor Otto gekozen omdat de sneakers die ik zocht hier het goedkoopst zijn aan te schaffen. Het vinden van het product was makkelijk en overzichtelijk. Jammer alleen dat ik niet kon kiezen voor "achteraf betalen". Verder heb ik mede voor Otto gekozen omdat mijn vrouw recentelijk goede ervaringen had met Otto.

Marianne 25-04-2022

Heel veel keus en voor iedere leeftijd en een snelle site dat shopt prettig.

Joke 24-04-2022

Heel fijn om bij Otto te shoppen en vaak leuke aanbiedingen zo heb ik nu ook weer een paar leuke schoenen gekocht met 20% korting
Heel blij mee

Diny Scholten 24-04-2022

Kwaliteit van kleding is goed.
Snelle levering.
Goede service
Problemen?, wordt op een fijne, nette manier geholpen en afgehandeld.
top

Leny 24-04-2022

Heel veel keuze, makkelijke zoekfunctie en duidelijke produktinformatie.
Bovendien veel natuurlijke materialen.
Daarnaast snelle levering en soepele retourmogelijkheden.

Monique 24-04-2022

Fijne app, makkelijk bestellen. Alle keus, veel merken, aparte kleding, gelijk zien hoe het staat. Ruilen geen probleem. Keuze gelijk betalen of achteraf. En lekker thuis passen, meerdere maten bestellen. Al meer als 30 jaar klant! 🎉

Jill 24-04-2022

Groot aanbod en goede kwaliteit voor een redelijke prijs zijn voor mij de redenen om bij Otto te winkelen. De app is zeer gebruiksvriendelijk, echt blij mee.

Wiam Rida 24-04-2022

Goede kwaliteit , maar goede service . Artikels komt eens met hoe de beschrijving over artikels komt .

An de Ruiter 22-04-2022

Al de producten die ik in de laatste jaren gekocht heb zijn van hoge kwaliteit en altijd op tijd ontvangen en met veel plezier in gebruik.
Absoluut aan te raden om bij Otto te kopen!!

Marie 19-04-2022

Prima service, makkelijk bestellen, top, ook als het niet past, even telefoontje of chat, zo geregeld.

Fransen 18-04-2022

Ik Otto een prettige webshop. Ik kan altijd slagen voor maat 34. Otto heeft veel keus. ik shop graag bij Otto.
Goede service en snelle levering. Helemaal top.

Sharona Sebregts 17-04-2022

Ik ben sinds 5,5 jaar woonachtig in het zonnige buitenland en draag 7 maanden van het jaar bikini’s. Ik kan nergens goede bikini’s vinden met goede kwaliteit en goede pasvorm. Daarom dat ik altijd via Otto mijn bikini’s koop. Ik laat ze bezorgen bij familie en wanneer ik in Nederland ben neem ik ze weer mee. Ik kan deze bikini’s meerdere seizoenen dragen en de kleur en kwaliteit blijven écht heel lang mooi ondanks het vele zonnen, zee, olie/zonnebrand - wasmachine. Ook leuk om te weten: ik krijg áltijd complimenten over mijn bikini’s ;)

Jeanine 17-04-2022

De site is erg overzichtelijk. Was zelf opzoek naar een matras. Deze waren makkelijk te vinden. Ook Duidelijk aangegeven stonden de afmetingen, prijs, dikte, lengte, breedte, afneembaar,op hoeveel graden wasbaar, allergie, uit welk materiaal het bestaat, rug, buik of zijligging etc.
Hierdoor een goede keuze kunnen maken. Zeker een aanrader omdat je ook op diverse manieren kunt betalen; achteraf, in termijnen, per iDeal, zelf overmaken of na levering.

Carola 15-04-2022

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en een aantal betalings- en leveringsmogelijkheden.