Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 236 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

m.v.k. 31-07-2021

Ik heb nu een aantal keer iets besteld bij otto. Ik ben zeer tevreden over het gemak van de side, de duidelijkheid,maar ook over de produkten.

Lenie 31-07-2021

Mooie fotos van de artikelen en fijn dat er zobeel keus is voor grote maat voor dames.

Janssen 29-07-2021

Bestelling geannuleerd en meteen afspraak gemaakt voor retourneren. Otto beloofd te mailen voor een ophaal afspraak, komt belofte niet na.

Bestelling is meteen netjes betaald maar mijn geld nog steeds niet terug gekregen..

Janssen 29-07-2021

Waardeloos waardeloos waardeloos

Bestelling op 27 juli gedaan en diezelfde dag betaald. Mail geeft aan bezorging 3-5 werkdagen.

Gisteren gebeld naar Otto omdat ik geen bevestiging kreeg, geven ze aan dat ze de bestelling nog moeten “vrijgeven”. Ik zou een mail krijgen hierover, niets gehad. Ik bel vandaag wéér zelf naar Otto, blijkt dat er nog steeds niets is “vrijgegeven” en de levertijd ineens 3 weken is?!?!

Schandalig bedrijf

Bianca 29-07-2021

Er is vanalles te verkrijgen ondergoed klefing voor iedereen ongeacht welke maat je draagt op huishoudelijk gebied wonen kortom een groot warenhuis voor jong en oud goede service en veel mogelijk heden kortom een zeer trouwe en tevreden klant super

Van Keulen 29-07-2021

De site is goed. Als ik een "klacht" heb, dan is het dat de keuze wel heel erg ruim is :-).
Tot nu toe zijn al mijn bestellingen goed verlopen. Soms duurt de levering wel lang, maar dat staat altijd correct aangegeven!
Dus dan is het je eigen keuze of je het wel of niet aanschaft.
Bij Otto vond ik onlangs precies die gordijnringen die ik nodig had voor mijn project.

Ash 28-07-2021

Ik koop heel vaak online bij Otto. Ze hebben alles wat ik nodig heb en wordt snel geleverd. Evt. Bij niet tevreden is ruilen geen enkel probleem. Zonder te twijfelen shop ik bij Otto.

Wilma 28-07-2021

Besteld voor een nette prijs ... snel ontvangen ... te groot .... eenvoudig zonder kosten retour .... kleinere maat besteld .... ander leveradres doorgegeven ... wederom snel ontvangen ... helemaal tevreden :-)

Sheila 28-07-2021

Al jaren shop ik bij "OTTO" en dat door de telefonische service, het achteraf mogen betalen, het gratis retourneren, de sales en de kwaliteit van de artikelen.
Doordat jullie hetzelfde zijn gebleven en toch meegaan met de tijd, blijf ik terugkomen!

Janssen 27-07-2021

Schandalig slechte klantenservice, echt ongelofelijk. Laten je uren in de wacht staan en keer op keer doorverbonden met de zoveelste persoon die er niets van weet.. echt ontevreden

Kitty 26-07-2021

Ik zocht voor mijn vriend een goede spijkerbroek.
En tot mijn verbazing kwam ik bij Otto terecht.
2 mooie wrangler broeken en nog in de aanbieding ook.
Het bestellen ging makkelijk.

Egmond 26-07-2021

Ik koop bij voorkeur grote aankopen via de site van Otto vanwege: kwalitatief goed materiaal, bestel gemak , keuze van betalen en het georganiseerde leveren.

Mariska 24-07-2021

Bij zoeken naar zomerjurken op de site van Otto terechtgekomen. Wat een keuze! En duidelijke foto’s.

Struijer 23-07-2021

Ik vind het een goede shop met heel veel betaalbare keuzes. Ze hebben nette professionele medewerkers in dienst die je graag helpen.

carel zijl 21-07-2021

ik heb deze winkel gekozen omdat veel familieleden van mij, bij otto bestellen en zeer tevreden waren
ik zelf ben dan ook heel tevreden over alles de bestelling, de levering en de kwaliteid is zeer goed.
ik zou dan ook niet weten wat ik zonder otto moet.

fenje 18-07-2021

Snelle bezorging maar dat verjaardag s tegoed van €12,50 is een tegenvaller. Je moet namelijk minimaal €50,00 besteden voor je het cadeautje kan verzilveren.

Monique 18-07-2021

Bij bh's een duidelijke manier van keuze maken én de enige die kleine cup en grote omvang heeft zonder beugels. Beetje prijzig...

Monique 17-07-2021

Filters werken goed, plus onderscheid sale en normaal.
Ook de verzendkosten zijn goed weergegeven. Jammer dat we dit moeten betalen, maar wel duidelijk.

W. Zimmermans 17-07-2021

Ik had eerder al gezocht naar een specifieke kast en ik had hem hier het goedkoopst gevonden. Ik moest echter wachten op een verbouwing. Ik bleek mijn inlog vergeten te zijn maar inclusief aanvragen van een password was ik in minder dan 3 minuten klaar, en betaal ik pas na levering. Ik heb al eerder een product uit dezelfde serie besteld en was zeer tevreden met het hele proces van bestellen en leveren.

Riekie 16-07-2021

Heb de bestelling nog niet binne n maar heb wel een opmerking.Ben op zoek naar badpakken zie iets voor een leuke prijs en eenmaal op de side zijn de grotere maten 20€ duurder. Vind ik wel een groot verschil
G roet Riekie.

Petra 15-07-2021

Fijne webshop is heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Leuke spullen ook .

CLR 13-07-2021

Keuze ook in korte- en lange maten. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Omschrijving en foto's van de artikelen kan beter (uitvoeriger).
Leveringstijd lang en niet duidelijk.

Wim sluysmans 13-07-2021

Een brede keuze in artikelen, goed services. en je kunt achter af betalen , wat wil je nog meer. Is toch super , het artikel wat wij bij jullie hebben gekocht is goedkoper dan elders..... bedank OTTO

Gerda 11-07-2021

Goede spullen allemaal, echte kwaliteit , alle maten , alle kleuren en het blijft mooi na het wassen

Annette 11-07-2021

Ik heb schoenmaat 45 en dat is als vrouw zijnde al jarenlang een groot probleem om leuke schoenen te kopen. Je wilt toch niet met mannenschoenen gaan lopen? Het adres waar ik tot nu toe regelmatig slaagde, kon mij deze keer niet helpen.
Bij Otto is dat wel gelukt. Ik heb de afgelopen weken maar liefst 4 paar schoenen gekocht: echte open zomerschoenen met bandjes in de kleuren zwart en bruin, een paar ballerina's en tot slot nog een paar witte sportschoenen van Reebok.
Ik ben hartstikke blij dat ik zo goed geslaagd ben. Dank je wel Otto!