Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 229 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Marjan 25-06-2020

Prima shop.
Veel keuze en betaalbaar.
Achteraf betalen is ook n fijne optie

Astrid 25-06-2020

Fijne website, veel keus en normale prijzen.
Heb sinds kort matrassen van Otto, deze zijn altijd vrij prijzig, maar omdat je de kans krijgt om in termijnen te betalen, slaap ik nu een stuk beter.
Ook service is perfect.

Eveline 24-06-2020

Het fijnste van de shop vind ik hoe goed de website werkt. De instellingen /filters blijven actief als je een artikel in detail hebt bekeken, en ook kom je terug op de plek waar je gebleven was (en niet weer vooraan je selectie, bijvoorbeeld). Dat winkelt bijzonder efficient. Ook dat er verschillende kleuren waarin een artikel verkocht wordt, in beeld komen als je over de foto muist, is fijn. Zelfs net voor het afrekenen, kon ik in het mandje de kleur en maat van een artikel met een muisklik veranderen. Heel erg gebruiksvriendelijk! Wat ik minder vond, was dat bij de schoenen soms een foto van de zool als eerste foto in het overzicht stond. Het leek alsof dat niet goed was ingevoerd. Ook kwawm het een keer voor dat de foto's van een T-shirt in verschillende kleuren, totaal niet overeen stemde met de kleuren zoals die benoemd waren naast het shirt. Maar dat waren uitzonderingen. En wat een ruime keus aan 100% katoenen producten! Heel fijn.

Luna 24-06-2020

Duidelijke website, eenvoudig bestelling plaatsen en was in ons geval ook nog eens de goedkoopste

Rene 24-06-2020

altijd correct behandeld, goeie materialen.
snelle levering.
fijne boxershorts.

els 24-06-2020

Fijne site overzichtelijk en duidelijkheid over het bestellen en alle voorwaarden waar je alles in terug kan vinden.En deze bikini bestel ik regelmatig als de kleur is vervaagd door de zon en zwemmen in zee , pasvorm perfect is.!

Dorien 24-06-2020

Heerlijk thuis winkelen vooral in deze "houdafstandperiode".
Kijk graag even op Otto. Altijd even ontspannen kijken.

Boterbloem2511 24-06-2020

Onlangs heb ik bij Otto nieuwe meubels gekocht. De prijs- /kwaliteitverhouding is zeer goed! De betaling kon na levering wat ik persoonlijk erg fijn vind. De status van verzending wordt goed vermeld via de mail. Mocht je verhinderd zijn op de dag van levering, kun je heel gemakkelijk 'n andere dag kiezen. En op de dag van levering wordt een tijdvak gegeven....ideaal!! Mijn zusje heeft door mijn ervaring ook bij Otto haar meubels besteld. En ik heb zojuist nog 'n nieuw meubel besteld. De levering kan 'n aantal weken duren, maar dat wordt erbij vermeld en daar kun je rekening mee houden. Ik ben 'n zeer tevreden klant!!!

B.K. 22-06-2020

Behulpzaam en klantvriendelijk. Er was iets misgegaan met mijn retournering. Ik kon aantonen via PostNL dat hij binnen moest zijn, dus ik kreeg het geld teruggestort. Door de drukte was de jurk op de verkeerde plek terecht gekomen, ik kreeg een periode later een melding dat mijn retour was aangekomen. Dank je wel OTTO voor de nette afhandeling.

C. Schimmel 20-06-2020

Presentatie en keuze bij Otto zijn overzichtelijk en de kwaliteit van de kleding is erg goed. Ook voor mijn man kan ik goed slagen. bij Otto. Gewoon heel prettig winkelen van uitzoeken tot ontvangst en de klantenservice staat altijd klaar.

Ida 20-06-2020

Leuke site. De maat in de winkel was er niet meer, en wat blijkt bij Otto wel!
Super, want ik heb heel snel gevonden wat ik wilde hebben.

Sylvia 20-06-2020

Op 22 mei 2020 een wasrek besteld en betaald. Daarna niets ontvangen. Al 3 x 30 minuten geprobeerd telefonisch contact te krijgen . Zou toch graag mijn geld terug willen.

Ron 20-06-2020

De site van Otto is duidelijk en overzichtig. Iets zoeken via de subcategorieen of gewoon via de zoekfunctie. De Mensen bij de klantenservice uitermate vriendelijk. dik tevreden!

Marga de Vries 19-06-2020

Zeer overzichtelijke website.
Goede service,perfecte administratie.
Prachtige kleding en goede kwaliteitsmerken zijn leverbaar.
Simpel te bestellen en te volgen op je eigen account.

ellyboogert 18-06-2020

Een lamp besteld,betaling achteraf.
Lamp nooit geleverd.
Toch een aanmaning om te betalen.
Ik heb betaald,vraag is hoe ze dit oplossen.
Telefonisch onbereikbaar.
Mail geen reactie.

noor 18-06-2020

the store very good and the klants are kind but I think its expinsev alittle bit..thank you

Karen Jongen 18-06-2020

Er is altijd voldoende keus en ik kreeg een hele leuke verjaardagskorting die ik meteen ingewisseld heb

Bloem 17-06-2020

Otto.nl vind ik een goede en betrouwbare website! Het is duidelijk en overzichtelijk en er is goed rekening gehouden met de wensen van de klant, kijk bijvoorbeeld naar het grote aanbod van goederen dat zij hebben, erg fijn dat er zoveel te vinden is op 1 website! Ook de bezorgkosten die zij rekenen voor bijvoorbeeld het bezorgen van een bed vind ik heel reeel. Dit is zeldzaam in verhouding met andere websites!

Tekin 17-06-2020

Ik heb veel dingen bij otto gekocht : een bed, schoenen, kleren en apparatuur en super te vreden !! Een dikke plus punt is dat je ook gewoon in termijnen kan betalen en niet eens een groot bedrag permaand!! Wat ook heel fijn is dat ze ook aangeven voor dat je iets koopt wat de leverdatum is top service en snelle levering!! mijn zus heeft haar woonkamer meubels ook gekocht via otto en betaald het ook in termijnen.. is ook fijn voor mensen die niet in een keer een bedrag kunnen uitgeven voor hun meubels of andere benodigdheden huis..

Illa 16-06-2020

Op dit moment moet je erg lang wachten op je bestelde producten. Herhaaldelijk wordt levertijd uitgesteld, zodat ik uit eindelijk de deelbestelling geannuleerd heb. Ik kies nu bewust voor andere webshops.

Boos 16-06-2020

Ik had een vloerkleed besteld met optie betalen achteraf. Levertijd zogenaamd 2 weken. Ben nu 5 weken verder. Telefoon wordt niet opgenomen op mail wordt niet gereageerd en ik krijg wel betalingsherinneringen... Sta nu weer in de wacht al 30 minuten. Dat is de derde keer dat ik contact prober te leggen. WAARDELOOS.

Jan Ackerstaff 16-06-2020

Zeer overzichtelijk en een groot verscheidenheid aan kleding e.d. ik zou aan iedereen aanraden om deze internet winkel te gaan bekijken en kijk ook naar de kortingen op de verschillende artikelen deze staan ook prima aangegeven.Dus OTTO is voor mij een zeer goede winkel op er te kopen.

Sjefje 15-06-2020

Mooie kleding. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik kan nergens zo goed slagen voor een mooie blouse als bij Otto. Je moet rekening houden met een levertijd van ca. een week. Voor mij geen drama. Wel kan ik mij ergeren aan de kortingsacties. Altijd weer die "minimale bestelwaarde" en "niet geldig op afgeprijsde artikelen". Vaak als ik van een actie wil profiteren is dat mooie kledingstuk dat ik zie net een te duur, maar wel afgeprijsd item.
Wanneer die kleine lettertjes niet bij de acties van afgelopen tijd hadden gestaan had ik veel meer besteld.

Mieke de Vries Verbunt 15-06-2020

Als bijna 78 jarige is bestellen via Otto prettig en eenvoudig in tegenstelling tot vele andere websites die voor ons ouderen die niet met internet opgegroeid zijn vaak lastig zijn.

Angela van den Houten 15-06-2020

Ze hebben mooie en aparte meubels. Leuke kleding en zijn soms wat duurder maar met leuke aanbiedingen en kortingen is het weer mooi betaalbaar. Ik hou van de merken die ze hebben.