Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Alia 04-06-2020

Veel keuze in goede en leuke kleding, zowel voor kinderen als volwassenen.
De bestellingen worden altijd netjes bezorgd en de betalingen verlopen soepel en duidelijk.

Jet 04-06-2020

Duidelijke foto's, bestel vaker, goede service. zelfs als er iets mis gaat, wordt het keurig opgelost. Ik ben erg kieskeurig in webshops, Otto staat in mijn favo lijstje!

Mariska 04-06-2020

Fijn bedrijf, duidelijke website, genoeg keuze, leuke aanbiedingen/ acties waardoor je toch weer bij Otto koopt. Zeker een aanrader!

OTTO 04-06-2020

Ik heb een vitrinekast nodig en kwam via internet uit op jullie site. Nadeel vind ik te veel reclame poespas. Gewoon één op één zaken doen, als ik iets anders nodig heb dan meld ik mij wel.

Nico 03-06-2020

Zeer snelle en correcte shop.
Goede keuze in verschillende types.
En heb daar een mooie secretaire uitgezocht, zonder verzendkosten en levering binnen drie tot vijf dagen. Afwachten dus wanneer geleverd wordt.

DA Kozik 03-06-2020

Fast delivery not problem to pay with termijn and good comunication. Always i finded what i needed and also best price.

Klant 03-06-2020

Assortiment is de moeite waard om bekeken te worden. Prijzen zijn niet verkeerd, tijdens kortingsacties zelfs zeer aantrekkelijk. Jammer dat de verzendkosten vanaf een bestelwaarde van bv. 100,00 € niet automatisch komen te vervallen. Is bij veel andere webshops wel gebruikelijk, vaak al vanaf een veel lagere bestelwaarde. Het is wel vreemd dat uitverkochte artikelen wel te koop worden aangeboden en pas na het afronden van de bestelling toch ineens als uitverkocht uit de bestelling zullen worden verwijderd.

Dorothé 02-06-2020

Doordat ik lichamelijk beperkt ben, ben ik genoodzaakt veelal online aan te schaffen. Er zijn verschillende winkels, maar bijna overal ben hè verplicht eerst te betalen.
Moet je dan onverhoopt iets retourneren, dan moet je maar afwachten wanneer het geld weer terug geboekt is. Bij Otto daarentegen mag je betalen nádat de spullen zijn gearriveerd. Je betaald dan gewoon wat je hebben wilt, net als in de gewone winkels. Daarbij zitten er vaak leuke kleding bij, en heb ik menig Otto outfit in mijn kast.

Tonny 02-06-2020

Ik ben tevreden over Otto omdat ik zo in de mogelijkheid ben om iets grotere artikelen in termijnen te voldoen. Als de bezorging van een bestelling vlotter zou gaan was het perfekt.

Br.cn 02-06-2020

Heel erg bedankt otto je bent mijn redding geweest ik geef een 10 voor goede kwaliteit, genoeg variatie, goede en vriendelijke klanten service

Cindy 01-06-2020

Gebruiksvriendelijke site van Otto. Makkelijk bestelproces. Helaas vind ik het assortiment niet heel bijzonder, vooral de kleding voor kids is beperkt. Geen leuke actuele prints, geen 'superhelden' en veel duitse teksten op shirts die ik niet snel zal bestellen. Wel veel aanbod in strandmode, daardoor blijf ik toch regelmatig even terugkomen bij Otto.

B Hattink 01-06-2020

Goede shop ervaring, enige puntje van “kritiek” is dat je niet met een credit card kan betalen.

Kim Lee 01-06-2020

Een leuk en voldoende selectie om er van te kiezen.
Betalen wordt heel eenvoudig. 10 minutes bezig van kiezen tot betaling en ben ik klaar geweest met mijn bestelling.

Gretha 31-05-2020

Eigenlijk koop ik al zo'n 40 jaar bij Otto.Reden:Veel keuze en redelijke prijzen.Niet echt goedkoop maar je krijgt dan ook waar voor je geld.Nadeel is dat veel producten een lange levertijd hebben..en lang wachten is niet mijn hobby.Verder heb ik enigszins keuzestress juist door het ruime aanbod..maar ja dat is persoonlijk.

Anke Bartholomeus van Heeckeren 31-05-2020

Mooie en leuke kleding snelle levering , ook de service is uitstekend echt een aanrader.

Cees Bakker 31-05-2020

goede kwaliteit en service voor een lage prijs. Makkelijk te bestellen en fijn dat je achteraf mag betalen.

Jdw 30-05-2020

Appeltje eitje..... probleemloos bestellen en super ruime keus, en de prijzen voor elck wat wils

O,Fisshaye 30-05-2020

ik ben heel blij met jow prodact,dat is natural eacht goed merk,vanaf nu ben ik nummer een custumer,een goed kalnt noemen ook ,

Ingrid 30-05-2020

Goede website, kortingscodes worden constant getoond en zijn simpel inntevwisselen.

Paul 29-05-2020

Ik heb maanden lang naar een stretchjeans van Wrangler gezocht, uiteindelijk terecht gekomen bij OTTO.
Heb zelfs een tweede in bestelling staan. Levering is vlotter dan ik had verwacht , Top !

Johnny 29-05-2020

Tot nu toe het is heel goed gegaan met OTTO, elke artikelen zijn altijd van goede kwaliteit geweest en ook de prijs was goed, bovendien hebben zij veel mogelijkheden om te betalen. Ik vind het een prima webwinkel

louise 28-05-2020

Otto is een prima winkel,duidelijk,helder en vooral veel keus.Ik koop er graag.

Dana 28-05-2020

Een kledingkast besteld, 3 a 4 dagen levertijd.
Op dag 10 zou deze bezorgd worden, dag vrij genomen, krijg je s'morgens vroeg een bericht: "wegens een fout in de sortering is de bezorging geannuleerd"
De andere dag gebeld, 21 minuten in de wacht.
Wacht u nog twee dagen af, heeft u niks gehoord belt u dan terug. De andere dag een bericht, ik kon nieuwe afspraak maken voor bezorging. Weer een dag vrij genomen. Dit gedaan voor twee dagen later, die dag s'morgens, weer een bericht, wegens een sorteer fout, wederom geen bezorging. Gebeld, 19 minuten in de wacht, klacht voorgelegd, gegevens doorgeven, wordt gewoon de verbinding verbroken.
Weer gebeld met Otto, 18 minuten in de wacht, klacht voor gelegd, telefoniste snapt het, zegt het uit te zoeken, en beloofd dat ik zo teruggebeld wordt. Ik wordt niet gebeld, maar krijg bericht, dat de kast beschadigd is. En nu........
Weer gebeld 22 minuten in de wacht, moet de kast opnieuw besteld worden. Kan meer dan 7 dagen duren. Wat als ik niet die derde keer had gebeld, had ik nog dagen kunnen wachten op een kast die niet gaat komen. Of..........
Ik heb de kast nodig maar hierna NOOIT geen OTTO meer voor mij. Wat een drama.

NoNonsense 28-05-2020

- verplicht account aanmaken i.p.v. eenmalig
- nemen zonder meer aan dat ik vrouw ben

Aad 28-05-2020

Grote keuze van outdoor kleding en veel verschillende modellen.
Leuke kortingakties