Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 225 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Johnny 29-05-2020

Tot nu toe het is heel goed gegaan met OTTO, elke artikelen zijn altijd van goede kwaliteit geweest en ook de prijs was goed, bovendien hebben zij veel mogelijkheden om te betalen. Ik vind het een prima webwinkel

louise 28-05-2020

Otto is een prima winkel,duidelijk,helder en vooral veel keus.Ik koop er graag.

Dana 28-05-2020

Een kledingkast besteld, 3 a 4 dagen levertijd.
Op dag 10 zou deze bezorgd worden, dag vrij genomen, krijg je s'morgens vroeg een bericht: "wegens een fout in de sortering is de bezorging geannuleerd"
De andere dag gebeld, 21 minuten in de wacht.
Wacht u nog twee dagen af, heeft u niks gehoord belt u dan terug. De andere dag een bericht, ik kon nieuwe afspraak maken voor bezorging. Weer een dag vrij genomen. Dit gedaan voor twee dagen later, die dag s'morgens, weer een bericht, wegens een sorteer fout, wederom geen bezorging. Gebeld, 19 minuten in de wacht, klacht voorgelegd, gegevens doorgeven, wordt gewoon de verbinding verbroken.
Weer gebeld met Otto, 18 minuten in de wacht, klacht voor gelegd, telefoniste snapt het, zegt het uit te zoeken, en beloofd dat ik zo teruggebeld wordt. Ik wordt niet gebeld, maar krijg bericht, dat de kast beschadigd is. En nu........
Weer gebeld 22 minuten in de wacht, moet de kast opnieuw besteld worden. Kan meer dan 7 dagen duren. Wat als ik niet die derde keer had gebeld, had ik nog dagen kunnen wachten op een kast die niet gaat komen. Of..........
Ik heb de kast nodig maar hierna NOOIT geen OTTO meer voor mij. Wat een drama.

NoNonsense 28-05-2020

- verplicht account aanmaken i.p.v. eenmalig
- nemen zonder meer aan dat ik vrouw ben

Aad 28-05-2020

Grote keuze van outdoor kleding en veel verschillende modellen.
Leuke kortingakties

Mathis 28-05-2020

Shop is prima. Heb al best veel gekocht. Helaas ivm Corona late levering maar doen we niets aan.
Probleempje nu; ik wil 8 stuks gordijnen Velvet rood bestellen: kan niet meer dan 3 tegelijk bestellen.
Met een omweg lukte het om er 1 losse bij te prutsen.
Betaling afgerond, nu dus nogmaals zelfde trucje proberen want ik heb er 8 nodig.

Inge 28-05-2020

Duidelijke product omschrijving
Makkelijk terug te keren om andere producten te bekijken

Hegi 28-05-2020

Lekker veel keuze. Snelle aflevering . Overzichtelijk. Prijs/kwaliteit verhouding oké

KATE 27-05-2020

Er is aanbod voor zwaardere mensen, zoals Plus-kleding en goede matrassen...bij deze winkel wordt niemand over het hoofd gezien. Goed bezig, OTTO !

Lammie 27-05-2020

Via de website stalen besteld en aan de hand daarvan onze nieuwe hoekbank. Even telefonisch contact gehad en fijn te woord gestaan

Richard 27-05-2020

Ze komen werkelijk geen afspraken na. Zelf niet na een klacht.
Gewoon triest

Tel 0618085516

Elske 27-05-2020

Handige selectiefunkties voormaten, mouwlengte, materialen, kleuren etc. De plaatjes laten goed zien hoe het kledingstuk valt.

J 27-05-2020

Ik was eerst wat huiverig om bij Otto te bestellen,maar de ruime keuze heeft mij over de streep getrokken
Bovendien zijn de prijzen aantrekkelijk ,dus niet geschoten is altijd mis
Eveneens leuke kortingsacties aangeboden gehad,ook altijd leuk
De levertijden zijn soms iets langer,maar die worden dan ook bij
het desbetreffende artikel genoemd
Ik ben bij mijn bestellingen keurig op de hoogte gehouden van de levertijden
Post nl heeft de bezorging netjes afgehandeld
Otto bied verschillende betaalmogelijkheden ,dat ging ook prima
De artikelen zelf waren stuk voor stuk van prima kwaliteit,een reden om vaker een bezoekje aan deze site te doen,ik raad het dan ook iedereen aan die wel eens online warenhuizen bezoekt om Otto.nl ook niet over te slaan

Damiën 26-05-2020

Geweldige kast!,

Goede service, tijdig het product ontvangen en makkelijk te monteren.
Ik zou deze site aan iedereen aanraden top site!

Mvg.
D.D.

Willy Ruijl 26-05-2020

Het overvloedige aanbod van kleding en kleuren heeft mij laten besluiten een aankoop te doen bij Otto. De kwaliteit heeft zeker meegespeeld in die keuze. En de enthousiaste mening van een familie lid die eerder al aankopen had gedaan heeft mij overtuigd om mijn eerste aankoop te gaan doen.

Ronnie 25-05-2020

Duidelijke en overzichtelijke website. Ook de afbeeldingen zijn goed zichtbaar. Ik kwam op deze website door te zoeken op kledingkasten via Google. Uiteindelijk een kledingkast gevonden voor een goede prijs. De kast nog niet ontvangen dus ik kan niks zeggen over de kwaliteit en de levering

Diederikjan 25-05-2020

Recentelijk heb ik een heel grote bestelling geplaatst. De bestelling wordt in gedeeltes geleverd en alle spullen zijn prima in orde. Op mijn e-mails met vragen is snel en adequaat gereageerd. Petje af!

de Graaf 25-05-2020

Prettige online winkel waarin je heerlijk kunt snuffelen. Prima service en zonodig vriendelijke telefonische hulp.

Veelzijdige en klantvriendelijke winkel 24-05-2020

overzichtelijke site.Mooie ,uitgebreide collectie. Makkelijke verwerking van een bestelling.Wat ook prettig is, is het vertrouwen hebben van de klant om achteraf te kunnen betalen. Top.

wil 24-05-2020

Heel leuk en gemakkelijk kijken en bestellen en daarbij is de prijs ook nog een heel goed echt een aanrader dus.

Maya van den Hur 24-05-2020

Onlangs de kleine deco olifant besteld: goede communicatie over de levering. Het product was goed verpakt en van uitstekende kwaliteit. De webshop is een echte aanrader.

Lisanne Karremans 24-05-2020

Goede duidelijke website.
Zou na mijn bestelling zeker terug komen voor meer.

Varinia 23-05-2020

Heb sinds een aantal jaren weer bij Otto besteld. Een prachtige jurk. Nu even afwachten wanneer ik hennen. En dan ... belangrijk dat we mooi weer krijgen.

Hans Derksen 23-05-2020

Goede kwaliteit artikelen voor een redelijke prijs en word goed afgeleverd. Geen enkele reden om dus niet hier te shoppen en te genieten van online winkelen

Marco 22-05-2020

Veel keus en gebruiksvriendelijke site. De sportsectie is uitgebreid en er staan duidelijke foto's bij.