Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Dina 22-05-2020

Het product is prima en voor een relatief normale prijs. De levering duurde erg lang, wel meer dan een week, jammer dat je ook boven de 75 euro nog steeds verzendkosten moet betalen, dat zou naar mijn mening boven dat bedrag gratis mogen zijn

Renaat 21-05-2020

De shop is heel duidelijk. Ik vindt altijd mijn spullen die zoek. Ik zou zeggen ga zo door.

JessM 21-05-2020

Ik bestel altijd bij OTTO. Vooral hun kleding vind ik ontzettend ruim in aanbod en voor goede prijzen. Das 't allerbelangrijkste. Daarnaast hebben ze ook altijd wel acties, kortingen en producten in de SALE. Levering is stabiel, retourneren geen probleem, de klantenservice is goed bereikbaar. Verder hebben ze ook heel veel leuke producten en accessoires in hun Woonafdelingen die net iets anders zijn dan wat je hier in NL in woonwinkels vindt, al zijn die wel soms wat prijziger en mis ik daar leuke acties en aanbiedingen. Dus dat mag daar wel wat vaker.

Esther 20-05-2020

Otto bied mooie bikini’s aan. De site is overzichtelijk. Wel zijn sommige bikini’s vergeleken andere winkels wel wat duur. Ik heb een bikini gekocht maar hoop dat de kwaliteit het geld waard is.

Gonda 20-05-2020

Hele mooie kleding tegen echt betaalbare prijzen en goede kwaliteit! Is het niet naar je zin is het makkelijk om terug te sturen en je krijgt daarna vlot je geld retour!

sietto 20-05-2020

6 weken geleden een bureau besteld.
na 2 weken gebeld want had nog niks en ook niks gehoord.
ze konden mij niet helpen en ook niets zeggen.
2 weken later weer gebeld, toen werd er mij vermeld dat hij onderweg van het magazijn in Duitsland naar Nederland was.
vandaag 6 weken later weer gebeld en toen konden ze weer niks zeggen. ze zijden ook dat ze helemaal niet konden zien of het onderweg was vanuit Duitsland. ze zeiden vorige keer dus maar wat. voor mij de laatste keer dat er wat bij hun besteld is.

Wouter 20-05-2020

Joke of a company.

Received my garden lounge set without screws.

Called and was promised a remedy within 3 days. Nothing after 7 days.

Called again and turns out initial call was never logged and nothing was done.

Now we're 2 weeks in and still no message or fresh promise.

Corrie 18-05-2020

bestelling zou binnen 1 tot 5 dagen zijn. Een maand later is er nog niks geleverd. Herhaaldelijk contact via mail en telefoon hierover gehad. Ze kunnen niet achterhalen waar pakket is. Ze kunnen afspraken niet schriftelijk bevestigen. Alles is uit mijn otto gehaald behalve de rekening waar ik vandaag een aanmaning voor kreeg

Johanna 17-05-2020

Fijne en klant vriendelijk of je nu via de site of per bon of telefoon bestelt
Shop er heel graag

Oudman 16-05-2020

Ik heb een mooie leren bankstel bij OTTO gekocht met 50 procent korting. Ik was nog geen klant van OTTO, maar kon de bestelling snel plaatsen en ervoor kiezen om achteraf te betalen.

Ellen Wielinga 15-05-2020

Je kunt makkelijk je bestelling plaatsen en binnen een paar dagen heb je het bestelde thuis en is het niet goed dan kun je het zo weer terug sturen. Wat ook fijn is dat je achteraf kunt betalen dat geeft vertrouwen.

Bert 14-05-2020

Makkelijke en overzichtelijke website. Snelle levering thuis of op een afhaalpunt. Goede kwaliteit van de spullen. Regelmatig aanbiedingen bijvoorbeeld geen btw op bepaalde artikelen. Een aanrader!

M 13-05-2020

Ik had niet in de gaten dat bij een bestelling van € 96 ook bezorgkosten kwamen. Dit blijkt € 3,95 te zijn. Is bij andere winkels niet gebruikelijk bij dit bedrag.
Bovendien is de levering tussen de 5 en 7 werkdagen. Zelfs in deze tijd best lang. Één artikel is pas in juli leverbaar maar dat was tijdens de bestelling niet duidelijk.

Coby Hoffman 13-05-2020

Gewoon hele goede service, ook in deze onzekere tijd vanwege de corona protocollen. Zijn altijd bereikbaar voor vragen en bellen terug indien nodig. Al duurt het nu misschien wat langer ook qua levering, maar je merkt dat de medewerkers hun best doen !! Echt top !! Een zeer tevreden klant !! Met vr. groet,

Raygen 13-05-2020

ik heb deze shop gekozen omdat ik krijg altijd mooie kleren en ja voor mij is beste online shop .

Julia van de Stouwe 12-05-2020

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling bij Otto,vooral vandaag de12 mei 2020.Een vriendelijke jongen stond mij te woord en heeft mij zover geholpen met mijn bestelling.Ik wil hem hierbij heel erg bedanken voor wat hij deed.

Yvonne 12-05-2020

Mijn vorige bestelling was een jurkje en bloesje, die ik meteen heel leuk vond op de site.
Deze waren precies zoals afgebeeld en zitten heel leuk, ik ben er heel blij mee.

J. Lok 11-05-2020

Bijna 6 weken wachten op koekenpannen. Klachtenformulier ingevuld, klacht geplaatst, geen antwoord. Vandaag de pannen telefonisch afgemeld, wat niet kan trouwens. De pannen besteld bij een ander bedrijf............ ze komen morgen !!!!!!!!

Johan 11-05-2020

Otto is een hele fijne online winkel, met heel veel artikelen, goede kwaliteit, en prima keus op allerlei gebied.
Makkelijk online bestellen, en boven een bepaald bedrag, gratis thuis bezorgd.

RN 11-05-2020

Duidelijke webshop met snelle levering en goede klantenservice. Goede beoordeling.

W 11-05-2020

Bestelling wordt niet geleverd maar het geld krijg ik niet terug.'dat zijn de regels' zegt de klantenservice. Waardeloos bedrijf.

Monica66 11-05-2020

Gebruiksvriendelijke site. Duidelijke omschrijving, goede prijzen, mooie acties, veel keus.

h.yarimi 11-05-2020

lange levertijd, na weken wachten te horen gekregen dat een bestelde artikel niet meer leverbaar was, en ze brengen nog heel brutaal 3,95 in rekening voor de bezorgkosten van een bestelling die deels door hun niet geleverd kon worden. nooit meer!!!

Safiya 10-05-2020

Ik shop heel graag bij de Otto. Op een uitzondering na is de levertijd snel, goed en worden de artikelen netjes verpakt afgeleverd. Omdat Otto een heel ruim/breed assortiment heeft kan ik er eigenlijk alles vinden wat ik zoek. Van een koelkast tot zwangerschapskleding. Wanneer ik zeer zelden een probleem ervaar met de producten is er snel contact mogelijk en een snelle oplossing. Het klantencontact is vriendelijk, hulpvaardig en snel. En een heel groot pluspunt dat gespreid betalen mogelijk is. Ik raad Otto zeker aan 👍

Mevr R te H 10-05-2020

Prima shoppen bij Otto. Duidelijke website en genoeg info over de artikelen.