Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Jordey 30-04-2020

Ik ben zeer te vreden over het ruime aanbod van otto en de daarbij behorende service.

Th.van Dijck 30-04-2020

De site is duidelijk en gemakkelijk in het gebruik,ook voor oudere personen.

Liaantje 30-04-2020

Ik vind dat otto altijd een uitgebreide en bij de tijd collectie heeft!
Fijn om online te shoppen, lekker duidelijk en gebruiks vriendelijk.
Leuke prijzen en aan de deur bezorgd, wat wil je nog meer😍

Zeegroen 29-04-2020

Ik vind het een veelzijdige winkel. Ze hebben van alles wat. Het enige nadeel is dat je kleine artikelen zelf weg moet brengen(als je wilt ruilen) en bij de Maxi rokken en jurken staat geen lengtemaat.

Simone 29-04-2020

Enige tijd geleden is mijn Otto account gehackt. Gelukkig kwam ik er zelf achter en heb contact gezocht. Mijn account is direct "op slot" gezet met de mededeling dat ik ook niet meer kon bestellen. Een paar weken geleden wilde ik weer wat bestellen en heb contact gezocht met de vraag hoe ik dit kon doen. Er werd mij verteld dat ik met een ander e-mail adres kon bestellen. Dit werkte dus niet. Wederom contact gezocht met de klantenservice, met een dame die moeilijk te verstaan was i.v.m. een accent. Ze kwam er niet uit en er zou contact met mij opgenomen worden om het op te lossen. Helaas niets meer gehoord!!!!!!! Jammer want ik vind het wel een leuke winkel maar deze actie is voor mij de doorslag om niets meer te bestellen.

Boebie 28-04-2020

Otto heeft heel veel keus wat de shops betreft en de betalingsregeling is perfect.De betalings-en
de rekeningsoverzicht zijn overzichtelijk

Duursema 28-04-2020

De website is erg gemakkelijk en overzichtelijk.
Bestellen is een fluitje van een cent.
Ik heb al eens eerder besteld en dat was prima in orde.

Lieke 27-04-2020

Moeilijke website, ben op Otto.nl uitgekomen omdat ze de enige waren die het product wat ik wilde nog in m’n maat hadden, niet voor het shop-gemak.
Ik wilde mijn winkelmand nog uitbreiden nadat ik het gewenste product had gevonden alleen het zoeken naar producten en zoekcriteria zijn niet logisch en omslachtig, dus maar afgehaakt...
Daarnaast vind ik het verzendkosten en retourkosten beleid omslagtig en onduidelijk. En vanaf wanneer betaal je geen verzendkosten? Zou wel fijn zijn als dit duidelijk wordt vermeld. Daarnaast bestel ik eigenlijk nooit bij een webshop waar je verzendkosten moet betalen dus was bij uitzondering op deze website beland en zal er dus niet snel weer terug komen... Veel gemiste kansen voor Otto.nl!

Atie 26-04-2020

Goede kwaliteit, snel thuisbezorgd en zeer tevreden over Otto. Zeker in deze moeilijke tijden ontzettend makkelijk om iets leuks te scoren.

Pawel 25-04-2020

wide range of assortment, quick purchase and payment procedure, excellent customer service

lidy 24-04-2020

Van de vele webwinkels ervaar ik deze als van goede kwaliteit, fijne website waar je veel keuzes kunt maken. De levering is altijd correct en maakt me blij.

Betsy 24-04-2020

Ik ben zeer tevreden over de producten die Otto levert, maar ook over de bezorging. Eventuele retouren worden ook prettig afgewikkeld. Ik kan Otto zeer aanbevelen, goede kwaliteit.

Roel H J 24-04-2020

Prima ervaring, van shorts tot houtkachel, makkelijk bestellen, kwaliteit en gunstig geprijsd, een tevreden klant.

ik ben nog steeds tevreden met OTTO 23-04-2020

Het is me altijd goed bevallen bij OTTO, kunnen jullie ook maat 32 kunnen leveren van Angels spijker jeans, dankjewel lieve groetjes.

Nataly 23-04-2020

Groot assortiment, overzichtelijk en praktisch. De artikelen zijn mooi en in vele prijsklassen. Geschikt voor iedere portemonnee. Mooie site.

Toos 23-04-2020

De bestelde jurk heeft een goede pasvorm en de stof is van goede kwaliteit.

Can 23-04-2020

Alles wat ik ernaar zoek, is makkelijk vindbaar. Je hoeft alleen een duidelijke trefwoord in te vullen bij het zoek button en er komen verschillende afbeeldingen tevoorschijn. De informatie staat ook duidelijk opgeschreven onder iedere product!

Telefonisch wordt je ook heel vriendelijk en duidelijk geholpen!

GB 21-04-2020

Het filteren en zoeken van artikelen gaat op een handige en prettige manier. Alles is overzichtelijk en zo is snel te vinden wat je zoekt, ideaal!,

Anna 21-04-2020

Makkelijk te vinden met een ruime aanbod. Je kan al met 1 muisklik vinden wat je zoekt. De levering duurt iets langer, maar dat zal te maken hebben met het Corona virus. Ik beveel deze winkel zeker aan.

Nathalie 21-04-2020

3-4 iets besteld en betaald en tot op heden 21-4 niets ontvangen, gemaild op 15-4 of ik nog kon annuleren (koop me voordat geld wel ergens anders iets)waarop ik het antwoord terug kreeg dat ik nog twee weken moest wachten en dan nog maar eens moest melden ?! waarop ik voor 2 dagen terug gebeld heb , een medewerker sprak en een code van post nl kreeg waarop niets te zien is alleen bezorgtijd onbekend en zo is het nog steeds .
Belachelijk zal ook nooit meer iets bij Otto bestellen!
Janneke Agteresch 27-04-2020

ik heb ook zoiets meegemaakt vorige week een droogrek besteld nog steeds niet ontvangen....al betaald... ik vraag wel mijn geld terug hoor!!!

Karin 20-04-2020

Online shoppen bij Otto is shoppen zonder zorgen.
Duidelijke site waarin de producten helder gecategoriseerd zijn.
Bij het bestellen kun je er ook voor kiezen om achteraf te betalen.
Heel handig als je een grote bestelling plaatst, waarvan je de producten op je gemak thuis wilt passen.
Op ‘mijn Otto’ is makkelijk terug te vinden wat inmiddels geleverd is en wat er nog geleverd gaat worden.
Dit geldt ook voor het financiële overzicht. In één oogopslag is inzichtelijk wat je reeds betaald hebt en wat je eventueel nog verschuldigd bent.
Als je producten wilt retourneren, dan is dat binnen een paar stappen online te regelen. Je bent al in het bezit van alle benodigde retouretiketten. Dus weer inpakken, sticker er op, online je retour aanmelden en het wordt netjes bij je thuis opgehaald.
Zo zie je: online shoppen bij Otto is shoppen zonder zorgen!

Kaat 18-04-2020

Goede producten en een goede service. Daarnaast leuke kortingen als je als klant aangemeld bent.

D. van Dijk 17-04-2020

Het werkt gemakkelijk en snel om hier te bestellen, overzichtelijk en geen gedoe.

Jesnne 16-04-2020

goede site .
vond meteen wat ik zocht
duidelijk en goede producten
snelle levering

Caroline A 16-04-2020

Otto heeft een overzichtelijke site met genoeg aanbod en ook weer niet teveel.