Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Marit 27-03-2020

Overzichtelijke website. Hebben veel keus, snelle levering en redelijke prijzen.

Linda 27-03-2020

Alles wat je zoekt kun je hier vinden. Prijs kwaliteit is erg belangrijk en dat is hier zeker het geval!

Neta 25-03-2020

Een groot assortiment om een weloverwogen keuze te kunnen maken. En na je keuze deze makkelijk om te kunnen zetten in een aankoop. Kostte weinig moeite om dit te doen. Top!

Tom 25-03-2020

Overzichtelijke website die mij in de zoektocht naar een multifunctionele halter bank goed heeft geholpen.
Veel verschillende producten voor ieder wat wils!
Hopelijk is het product naar wens maar daar heb ik alle vertrouwen in!

Riabeemsterboer 24-03-2020

Prima verzorging,keurig op tijd en alles netjes afgeleverd,zeker om aan te bevelen naar vrienden. Heb al meerdere malen iets besteld

Hannes 22-03-2020

Heerlijk om thuis, achter mijn computertje, wat te kunnen winkelen. Ik mag het huis niet uit vanwege het coronavirus en op deze manier kan ik toch nog wat doen. Verder is het een prettige site waar alles makkelijk te vinden is. Ook de aanbevelingen zijn handig. Prima webwinkel dus.
Het verbaasde me wel een beetje dat ik via Beter bed bij Otto terecht kwam.

M. 22-03-2020

Op zoek naar pallets / palletbed kwam ik al snel uit bij het model dat ik zocht. Bij Otto snel en makkelijk besteld. Nu even kijken of de levering ook zo voorspoedig loopt dan ben ik helemaal tevreden.

Hussam 21-03-2020

Geweldige winkel met geloofwaardigheid en uitstekende service. Er zijn ook meerdere producten, waardoor je kunt kiezen tussen

Tineke 20-03-2020

Makkelijk met bestellen en vlug thuis bezorgd kortom top!
Veel keuze in het assortiement

Netty 20-03-2020

Alles is heel overzichtelijk en ruime keuze. Het bestellen via de website is heel eenvoudig.
Leuke kortingen!

Shar 20-03-2020

Al met al tevreden over Otto. Groot assortiment en regelmatig actieprijzen. Betalen en retourneren is tot nu toe altijd goed gegaan. Tevens mogelijkheid tot omruilen van producten op voorraad. Minpuntje is dat de levertijd langer is dan sommige andere online warenhuizen.

Anna 20-03-2020

Ik bestel niet heel vaak bij Otto, maar webshop is zeer gebruikersvriendelijk. Bestelprocedure overzichtelijk en ook betaling/inwisselen kortingscodes etc. prima geregeld. Prettige ervaring.

raymond pronk 19-03-2020

otto is gewoon goed in alles website ziet uit er goed en is gbruiksvriendelijk

Jaleesa 19-03-2020

Ik vind het een hele leuke winkel, omdat jullie zoveel merken hebben. De service was uitstekend en ik werd heel goed geholpen. Handig dat jullie op veel manieren te bereiken zijn. Zelf had ik een vraag via messenger gestuurd. Heel veel succes en ga zo door! Ik hoop nog meer items bij jullie te kopen met (hopelijk) het prijzengeld! Liefs van mij

Carmen 18-03-2020

Ik koop regelmatig dameskleding bij Otto, omdat ik weet dat ze goede kwaliteit leveren en ze een breed assortiment hebben, waarin ik meestal wel íets 'kan vinden, dat bij mij past en niet 'doorsnee' is.
De levertijd is gemiddeld een paar dagen en als dat niet zo is word dat medegedeeld. Ook vind ik het prettig, dat ik achteraf kan betalen. Dus als de aankoop echt geschikt is en je weet wat je koopt, betaal je. Dus ook geen rompslomp met terugbetalingen e.d. Retourneren is ook nooit een probleem.
Dus ja, ik vind Otto wel een aanrader.

Marja 15-03-2020

Nooit geen spullen terug hoeven sturen dat is heel prettig. Goede geluiden over deze winkel van anderen.

Jacq 12-03-2020

Ruime keus, snelle levering! Ik slaag regelmatig prima bij Otto, dus aan te bevelen.

Ellen Smeets 11-03-2020

Ik wordt heel correct en netjes behandeld. Toen ik iets niet naar mijn smaak had gekocht, werd ik beleefd en correct te woord gestaan

Brode 11-03-2020

Fijne, prettige winkel. Goed overzichtelijk, gemakkelijk betellen en betalen.

Jackie 10-03-2020

Ik moet de bestelling nog binnenkrijgen, maar het shoppen online ging prima bij Otto. Heel veel keuze en voor elk wat wils. Ook kun je de zoekopdrachten zo instellen dat je bijna precies alleen krijgt wat je zoekt. Als de gekochte spullen net zo in de smaak vallen als het shoppen, dan schrijf ik nog een beoordeling. Met mijn eerlijke mening. Ben ik tevreden dan mag iedereen dat weten.
Janneke Agteresch 27-04-2020

nou die krijg je niet hoor... ik heb ook een week geleden wat besteld, nog steeds niet binnen....ik heb al betaald

Joke de Wit 10-03-2020

Je kan Snel zoeken en erg blij met de grote maten merk keuze o.a. KJ Brand broeken die passen perfect.

Joanne 09-03-2020

Een fijne winkel met ruime keuze. De website is erg gebruiksvriendelijk en de klantenservice medewerkers zijn ontzettend behulpzaam. Met de levering heb ik nog nooit problemen gehad. Altijd keurig op tijd en de artikelen zijn netjes en naar waarde verpakt. Ik vind het fijn om te zien dat een grote winkel als deze dus toch heel secuur omgaat met haar producten.

Top winkel! 😄👍🏻

Margaret 06-03-2020

Op otto.nl heb ik de accessoires gevonden voor mijn Kenwood keukenmachine die bijna nergens in Nederland te koop waren, en nog voordeliger ook!

André 04-03-2020

Goede service. Al een paar keer besteld. Er stond bij 3-5 werkdagen, maar had het in 2 dagen al binnen.

Patricia Ho 04-03-2020

al jarenlang klant. Nog steeds tevreden.
uitgebreid assortiment, goede service, levering op tijd.