Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 206 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jackie 10-03-2020

Ik moet de bestelling nog binnenkrijgen, maar het shoppen online ging prima bij Otto. Heel veel keuze en voor elk wat wils. Ook kun je de zoekopdrachten zo instellen dat je bijna precies alleen krijgt wat je zoekt. Als de gekochte spullen net zo in de smaak vallen als het shoppen, dan schrijf ik nog een beoordeling. Met mijn eerlijke mening. Ben ik tevreden dan mag iedereen dat weten.
Janneke Agteresch 27-04-2020

nou die krijg je niet hoor... ik heb ook een week geleden wat besteld, nog steeds niet binnen....ik heb al betaald

Joke de Wit 10-03-2020

Je kan Snel zoeken en erg blij met de grote maten merk keuze o.a. KJ Brand broeken die passen perfect.

Joanne 09-03-2020

Een fijne winkel met ruime keuze. De website is erg gebruiksvriendelijk en de klantenservice medewerkers zijn ontzettend behulpzaam. Met de levering heb ik nog nooit problemen gehad. Altijd keurig op tijd en de artikelen zijn netjes en naar waarde verpakt. Ik vind het fijn om te zien dat een grote winkel als deze dus toch heel secuur omgaat met haar producten.

Top winkel! 😄👍🏻

Margaret 06-03-2020

Op otto.nl heb ik de accessoires gevonden voor mijn Kenwood keukenmachine die bijna nergens in Nederland te koop waren, en nog voordeliger ook!

André 04-03-2020

Goede service. Al een paar keer besteld. Er stond bij 3-5 werkdagen, maar had het in 2 dagen al binnen.

Patricia Ho 04-03-2020

al jarenlang klant. Nog steeds tevreden.
uitgebreid assortiment, goede service, levering op tijd.

Berry 04-03-2020

Inmiddels zijn we al bezig vanaf 20december. Hier twee kasten besteld. Levering wat erbij staat is 6 a 7 dagen. Dit bleek al snel niets van te kloppen. We hebben op het eerste kastje 3 weken gewacht. Tussendoor geen mail gehad dat leverdata later is. Alleen antwoord op mail wat ik gestuurd om nog maar eens 4 weken te wachten na leverdata. Uiteindelijk zijn we nu dikke 4 weken verder en vele mails met hun. Zo’n slechte service heb ik bij geen enkele site meegemaakt. De kast werd geleverd in een kapotte doos die al eerder open is geweest. Bij openen en alles sorteren blijkt dat deurtje wat kapot is, achter plaat van de kast en er mist een pootje. Wederom mail gestuurd en het (slechtste voorstel ooit gekregen) is dat ik kon kiezen tussen of 50 euro retour of de spullen die kapot zijn en missen hun die bestellen. Maar nu wederom 3 weken wachten??? Echt slecht. Dus als ik 50euro korting wilde heb ik een kast die kapot en niet compleet is en dus niets mee kan. Tussendoor wilde ze me ook nog 1 keer, jawel 20 euro korting doen bij een volgende bestelling. Deze zal er daadwerkelijk nooit meer komen. Hopelijk komt het spul over 3 weken binnen en kunnen we onze kasten dan eindelijk Ipv na 6 a 7 dagen na ong. 6 a 7 weken in elkaar zetten.

Al met al. Hele slechte klantenservice. Met de slechtste voorstelling en weinig begrip voor klanten.

Zal hier dan zeker aanraden om nooit meer te bestellen.

Inmiddels leven we alweer op 3 maart 2020 en nog steeds NIET de kast compleet. Wordt elke keer gezegd nog week wachten. Stort aub zo snel mogelijk het bedrag van de twee kasten terug. Otto heeft echt slechte klantenservice die korting geven wat nergens op slaat. Daarnaast geen contact houden met de klant of het onderweg is of dergelijke. BESTEL HIER NOOIT EN KIJK VERDER. Kan zo maar zijn i.p.v. 6 a 7 dagen wachten je ongeveer 4 maand moet
Janneke Agteresch 27-04-2020

ik heb ook wat besteld bij otto een week geleden, maar niets ontvangen...al betaald...

Nicole 29-02-2020

Snel besteld, snel geleverd, vaak een leuke korting!
Ik koop hier graag de mooie zwemkleding.

Rita Heidstra 28-02-2020

Snelle levering en veel keuze in meubels en kleding. Fantastisch.
Zou het iedereen aanbevelen.

Nath 27-02-2020

Ik vindt het brede assortiment heel fijn en alle service die ze bieden is geweldig alleen wel vindt ik de bezorgingstermijn matig dat mag sneller betreft mij verder uitstekend te spreken

Katjoes 27-02-2020

Groot assortiment en de bestellingen lopen soepel. Ik vind het een prima zaak.

Marjan 26-02-2020

Ik ben zeer tevreden over de bestellingen die ik doe bij Otto! Mooie produkten, goede pasvorm en snelle levering!

J van der Vlist 26-02-2020

Altijd een duidelijke en toegankelijke website. Ben al vele jaren een tevreden klant. Alleen vandaag was niet duidelijk of de korting van 20% die reeds in het winkelmandje zou zitten volgens de info in de mail, ook werkelijk is verrekend. We gaan het zien, anders even een belletje en een vriendelijke dame lost het op is mijn ervaring. Ga zo door Otto!

Petra de Jong 26-02-2020

Prima site. Ik kan onmiddellijk vinden wat ik zoek en dat maakt dat ik graag terug kom!

Kim Nguyen 24-02-2020

Ruim aanbod met goede details over het product. Makkelijk in gebruik zowel desktop als mobile en tablet.

wendy Uleman 24-02-2020

De site is heel makkelijk en duidelijk om te zoeken, wat je precies wil hebben. De keuzes/ assortimenten zijn heel erg groot. Ik ga mijn vriendinnen zeker Otto aan bevelen.

Bar 23-02-2020

Heerlijk breed aanbod, duidelijke voorwaarden en snel geleverd. Achteraf betalen is ideaal, mocht het niet passen, stuur je het terug en ben je niet je geld tijdelijk kwijt, heel fijn!.....;))

D.terpstra 21-02-2020

Ze hebben echt van alles ook allerlei verschillende merken duur en betaalbaar .Prima

Juliet Tiyjudy 21-02-2020

A very nice website with good price and fast delivery service ,my friends and family place their order here as well and I'm very happy with the service.

KLOP 20-02-2020

Goede keuzemogelijkheden!
Heel overzichtelijk!
Denk te krijgen wat ik gezien heb.

Ronald 20-02-2020

Een duidelijke design qua layout. Dat wil zeggen een makkelijk en klantvriendelijk webshop met wat ik bijv bij kleding heel fijn vind dat eronder de maten erbij staan en de voorradige ervan.
Snelle levering en mocht er wat fout zijn is het snel opgelost door het te retourneren van uw geld.
De producten die worden aangeboden zijn scherp geprijsd tov andere shops. o/

Verbrugge Lotteke 20-02-2020

Otto heeft ook grote maten van sportieve merken! Niet te duur en toch mooi en van mooie kwaliteit.

kitty 18-02-2020

Super fijne betrouwbare winkel. Kwaliteit is altijd zeer hoog. Ook erg betrouwbaar. Een aanrader al zeker 39 jaar lang.

Ludi 17-02-2020

Ik vind de service van OTTO prettig. Bij de klantenservice zijn de mensen erg aardig en bereid om te helpen en meedenken naar oplossingen. Spullen worden in het algemeen snel geleverd. En verwerking van betalingen etc... loopt ook vlekkeloos. Dus in het algemeen zeer tevreden over de producten en service.

W. 16-02-2020

Als ik een -1 kon geven, deed ik het. Lang verhaal kort te maken. Begin november 2019 heb ik via dd website een bestelling geplaatst van 1 set lopers, welke 50 procent in de aanbieding was. Levertijd zou ong. minder dan een week zijn. Het werd een aantal weken later. Tevens, zo bleek later, een geheel verkeerd artikel werd mij toegezonden. Ik heb direct tel. contact opgenomen met de klantenservice van Otto. Excuses hier en daar, het zou gelijk geregeld worden, mits ik het verkeerd bestelde artikel (onmiddelijk) retour zond. Dat heb ik gedaan. Vier maanden later en vele beloftes later, heb ik het juiste artikel nog steeds niet geleverd gekregen. (Wel tot viermaal toe hetzefde, verkeerde artikel.)
Ik zou zelfs nog een rekening hebben openstaan van (ver) boven de 100 euro voor de niet door mij retour verzonden, maar wel door Otto verkeerd gezonden artikelen. Komt nog eens bij, het juist bestelde artikel had ik destijds per direct via ideal betaald. Ik kreeg zelfs een 'aanmaning' binnen m.b.t. het niet betaald hebben van geleverde bestelling(en). Ondertussen was en is mijn 'kerstcadeau' nooit geleverd. Naar mijn geld kan ik ondertussen ook fluiten. De afd. die mij mijn geld retour dient te storten, kan ik naar zeggen Otto klantenservice niet bereiken, maar heel verbazingwekkend de klantenservice van Otto zelf ook niet. Men kan naar zeggen alleen een aanvraag/verzoek via mail indienen. Inmiddels, na vele belletjes en mailtjes van mijn kant, heb ik zwart op wit dat ik geen'schuld' open heb staan. Doch heb ik nog steeds mijn geld niet retour. Ik kreeg btw wel te horen dat het artikel dat ik begin november 2019 besteld had, nu niet meer leverbaar is en dat ik de site van Otto in de gaten dien te houden t.b.v. het plaatsen van een nieuwe bestelling wanneer het artikel weer voorradig zou zijn. Tussen haakjes: over de korting - laat staan de extra korting die ik zou ontvangen vanwege 'al het gedoe' - heb ik nooit meer iets gehoord. Terzijde: Otto is/was mij (dus) extra geld verschuldigd.
Ik was zeer tevreden over Otto. Dat is de reden dat ik nogmaals een bestelling plaatste. (Ik heb voor aardig wat geld besteld bij Otto min. een jaar terug.) Maar het is totaal omgeslagen! Ik heb er veel spijt van dat ik wederom een bestelling heb geplaatst bij Otto. Zodra ik mijn geld retour heb, zeg ik mijn account op.
Janneke Agteresch 27-04-2020

ik heb ook niets ontvangen na een week ik heb al betaald...