Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 240 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Janke Baron 18-01-2020

Ik heb vorige week een loper besteld, en hem gister binnen gekregen. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de loper, en heb gelijk nog 2 besteld. Dat zegt genoeg lijkt mij!!

Joyce 18-01-2020

Levering van de artikelen was op tijd. Een van de kasten was beschadigd aangekomen. Men zou een nieuwe plank sturen binnen 3 weken. Na 6 weken zitten we nog steeds te wachten op het beschadigde deel. Wij hebben inmiddels 5x gebeld en diverse emails gestuurd. Pas na een post op facebook nemen ze ons serieus en gaan daadwerkelijk iets doen.
Jammer dat de service zo slecht is en dat je als klant zelf steeds moet vragen of er nog iets gebeurd. Hopelijk komt er nu snel een nbieuwe kast en nemen ze de beschadigde kast mee terug. dan is onze wand eindelijk kompleet.

Mw.DeJong 16-01-2020

Ik vind dit heel prettig om op mijn gemak op jullie site uit te zoeken wat ik graag wil laten sturen voor het eerst .mijn complimenten namens mijn vrouw.

gmbergers 13-01-2020

ten eerste de zeer vriendelijke mensen aan de telefoon zeer behulpzaam en zeer duidelijk over de producten,Wat ook fijn is dat je niet hoeft te wachten aan de telefoon

gianluca 13-01-2020

Een betere webwinkel als Otto Bv vind je niet snel weer! Vorig jaar bijna mijn hele inboedel er gekocht. 1x een kast besteld maar hij werd niet compleet geleverd, ik heb contact gehad met Otto en ze storten het geld gelijk terug, en de restanten van de kast mocht ik houden, kortom een SUPERSERVICE!!! Hier merk je dat een klant nog koning is. Echt een aanrader!!!!!

S.Domazet 13-01-2020

Makelijk,snel en duidelijk is bestellen.Betalen per mandtermijn is top optie.Groot keuz van artikle en prijs.

Bert 12-01-2020

Het is allemaal gemakkelijk te doen. Wel vind ik dat de afdelking klantenservices wat meer info had moeten kunnen geven over het materiaal van het door ons bestelde wandmeubel.

sophiex 12-01-2020

Ik heb heel snel en gemakkelijk mijn bestelling kunnen doen. De site is heel erg overzichtelijk en de stappen staan goed uitgelegd. Ik ben erg tevreden over de webshop otto.

Helene 11-01-2020

Duidelijk... klantvriendelijk.. diverse manieren om te betalen! Groot aanbod

Jessica 11-01-2020

Fijne winkel om online te shoppen snelle levering en vriendelijke klantenservice

Sandy 10-01-2020

Te lang wachttijden Ik heb op zaterdag bestelling gemaakt En betald. Vandaag het is vrijdag en die pakketje is nog niet bij berzorger ! Dat is vervelend ! Hoe lang moet ik nog wachten ? Nooit meer .. Ik raad het niet aan
Janneke Agteresch 27-04-2020

ik heb een week geleden wat besteld, nog steeds niet binnen

Nel 10-01-2020

ik ben heel tevreden met OTTO,Goede kwaliteit,ik hebt best al veel besteld bij Otto en ik was dik tevreden met alles.....

Cynthia 09-01-2020

Ik vond Otto altijd wat eenvoudig qua collecties maar tegenwoordig kijk ik heel vaak op deze site omdat er echt verrassend leuke producten te vinden zijn tegen goede prijzen!

Dylan 09-01-2020

Je vind alles snel en alles is meestal op voorraad. Ik vind dat otto zeker groot moet worden omdat ze het verdienen

Harvangel 08-01-2020

Zelden zo een slechte koop ervaring meegemaakt. Wat een vreselijke zaak! Op 02 januari voor bijna 1000,- euro spullen besteld, tot op de dag van vandaag, 08 januari, nog geen enkel uitzicht op de levering. Een vreselijke betaal procedure; mocht ook met betaling achteraf maar dan blijkt het bedrag te hoog en kom in een gruwelijk vertragende procedure terecht. De klantenservice denkt geen meter met je mee, kan niks, mag niks, zeker niet opschalen en doorverbinden naar iemand die wel iets mag. De eerste en kaatste keer dat ik ook maar iets bij Otto koop en kan het een ieder alleen maar afraden.

Ria 08-01-2020

Heel makkelijk om wat te bestellen
En de klantenservice is heel behulpzaam
Alles is geheel naar wens gegaan
Zeker aanrader voor iedereen

Jootje 08-01-2020

Ik ben erg blij met Otto. De bestelling is zo geplaatst en je kunt het lekker thuis laten bezorgen of als je werkt (zoals ik) gewoon ophalen bij een ophaalpunt in de buurt. Dat gaat best snel. Bovendien hoef ik nooit wat terug te sturen omdat de maten goed zijn. Ga zo door zou ik zeggen!

Bianca BMC 07-01-2020

De online shop van Otto is duidelijk en overzichtelijk. Dankzij de reviews / beoordeling van klanten weet je van te voren hoe een product (be)valt. De leveringstijden zijn helemaal ideaal voor als je last minute toch nog iets nodig hebt voor dat ene feest.

De vrijheid om een artikel te retourneren zonder bijkomende kosten, achteraf te kunnen betalen op het moment dat je zeker weet dat je product (en) helemaal perfect is zijn zeker plus punten van Otto

Hilana 07-01-2020

Altijd blij! Dat is de reden dat ik geniet van jullie producten en telkens terug kom voor nieuwe kijk van collectie!

Brechtje 06-01-2020

Makkelijk te gebruiken website.
Produceren worden duidelijk omschreven en er staan duidelijke foto's bij.
Verschillende lever- en betaalopties, zeer klantvriendelijk.

andre 06-01-2020

otto is gewoon geweldig en goed en geef iedereen een kans om iets te kopen en te krijgen zelf de service is heel goed ......

Hanneke 02-01-2020

geweldig,gemakkelijk als je geen vervoer heb,goed overzicht en leuk geprijsd

Kees van Wiefferen 02-01-2020

Overzichtelijk en ruime keuze,snelle levering en diverse betalingsmogelijkheden kortom helemaal top,ben een tevreden mens.

Mieke 02-01-2020

Heldere indeling. Zou fijn zijn als je meer kunt filteren. Voorbeeld: ik wil lakens van flanel, dan moet ik alles apart aanklikken om te zien welk materiaal het is. Niet handig. Ook bij truien bijvoorbeeld, veel mensen zijn allergisch voor wol , dat wil je uit kunnen sluiten. Levering meestal binnen de aangegeven tijd. Tevreden klant.🙂

WHJ Wittens 01-01-2020

Ik vind Otto, een overzichtelijke en duidelijke onlineshop. Goede klantenservice. Toppie leveringsvoorwaarden. Prijs-kwaliteit is goed. Ook geschikt voor mensen met een kleine beurs.