Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maaike 16-12-2019

Voldoende op voorraad en duidelijke overzichtelijke site
Maattabel erg prettig

Kiss 15-12-2019

De service is erg goed, veel variatie in aanbod en ruim aanbod.
De mogelijkheid om zowel wat duurdere merken te kunnen kiezen, alsmede goedkopere keuzes te kunnen maken is erg fijn.
De klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam, niet alleen on-line, maar ook persoonlijk telefonisch aan te wenden.

Ashok 15-12-2019

The service and the quality of the product is really good.
I would recommend to my friends and family.

Anique 14-12-2019

Een fijne webwinkel met een goede service. Leuke merken en ook bekende merken kun je via hun site kopen en niet alleen kleding maar ook voor andere dingen voor in je huis kun je bij Otto.nl terecht. Ik bestel niet zo vaak online via webwinkels maar als ik iets nodig heb kijk ik ook vaak op Otto.nl want ze hebben vaak ook leuke aanbiedingen.

Mora 14-12-2019

Ongelooflijk dat zo'n bedrijf nog klanten heeft! Je bestelt iets met een levertijd van 2 tot 4 dagen. Vervolgens na meerdere malen mailen en bellen zijn we nu 6 weken verder en is er nog steeds niets geleverd. Otto zegt dat het probleem ligt aan de vervoersbedrijven. Ze zeggen dat post NL het pakket vasthoudt, maar als je zegt dat je hun gaat bellen ligt het toch niet aan post NL maar aan de duitse pakketdienst. Het blijkt dat Otto zelf niets aan deze vervoerders aanbiedt, want alles blijft bij hun " in afwachting" staan. Ze versturen gewoon niets en als klant kan je gewoon fluiten naar je bestelling. Zes weken verder staat mijn bestelling nog steeds "in afwachting".
Mijn enige advies : KOOP HIER NIETS!!! WAARDELOOS BEDRIJF. Zelfs het cijfer 1 is nog te hoog voor deze firma
Janneke Agteresch 27-04-2020

ik heb een week geleden wat besteld bij otto maar niets ontvangen... ik heb al betaald...

Leona 13-12-2019

fijne winkel om te shoppen
Zeer klantvriendelijk en behulpzaam bij evt zaken
Mooie en draagbare kleding

jell 13-12-2019

deze shop is duidelijk en overzichtelijk .
de producten op foto komen ook overeen met de producten die je thuis krijgt gestuurd .

Maaike 12-12-2019

Heerlijke webshop. Overzichtelijk en ruim aanbod. Goede service en snelle verzending.

Mar 11-12-2019

Ik heb gekozen om mijn producten via deze webshop te kopen. Voldoen en prijs is aantrekkeljjk

Ester 11-12-2019

Zeer uitgebreid assortiment.
Duidelijk verfijning van de zoekopdrachten.
Leuke sale.

Larysa Hajduk 11-12-2019

Otto is echt leuk online winkel, producten zijn zelfde als op foto, misschien de wachtentijd soms is te lang... Maar de rest is ptima

Susanne 10-12-2019

Dankzij een leuke korting loopt mijn man er tijdens de Feestdagen netjes bij voor een leuke prijs met een zwarte pantalon en een bijpassend gilet.

Henri 10-12-2019

Vlot werkende site, artikelen goed te vinden.
Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Veelzijdig en bij de tijd.
Otto mag van ons blijven!

Ovb 10-12-2019

Levering al 2 weken te laat en geen bereidheid om onderzoek te doen. Pas na 4 weken willen ze gaan kijken wat het probleem is. Otto Duitsland gebeld. Product is gewoon leverbaar dus zou geen enkele reden mogen zijn waarom er niet wordt geleverd.

Bertus 08-12-2019

Gewoon ontzettend eenvoudig vooral met je eigen inloggen op de site van otto. Ben nu al jaren klant bij otto en nog steeds erg tevreden over het aanbod en het gemak van bestellen. Ook met het leveren van het bestelde, nog nooit problemen gehad en altijd geleverd op het afgesproken moment, nee, zeer zeker een vertrouwde winkel on- line... aanrader. Voor bijna alle aankopen eerst op deze site kijken dus, want het aanbod is zeer ruim

dychairon 08-12-2019

top winkel, heel duidelijk en alles kan je makkelijk vinden zeker een aanrader :)

Maria 07-12-2019

Bestellen was iets lastig omdat de maten die ik wilde elke keer uit het mandje werden gehaald ivm uitverkocht

Geesje 07-12-2019

Ik bestel regelmatig bij Otto. Het gemak van het thuisbezorgd krijgen, de goed te navigeren website en de heldere omschrijvingen van de artikelen zorgen voor een fijn shopmoment. Otto heeft ook veel keus in dameskleding in een maatje meer. Erg blij mee!

Ans van Dorsten 07-12-2019

goede omschrijving, kan wel beter.
goede aflever voorwaarde en achteraf betalen

mieke 06-12-2019

super fijn en lekker handig thuis passe en de mogelijkheid om achteraf te betalen

Patricia 04-12-2019

Het aanbod is zeer gevarieerd, voor ieder wat wils en voor de kleine en grote portemonnee.

Will66 04-12-2019

Fijne webshop, overzichtelijk, goede product informatie, bestelling netjes verzorgd en ingepakt

Joanna 04-12-2019

Deze shop bevalt mij heel erg goed.
Alles is overzichtelijk. En je kunt regelmatig gebruik maken van aanbiedingen.
Leuke mode!! Otto is een van mijn favoriete adressen.

mm hilleman 04-12-2019

Ik koop altijd online bij Otto ,de bestellingen zijn altijd in orde
De service zijn prima
Zeker beveel ik deze winkel van harte aan

C. Staal 04-12-2019

Al vaker bij Otto besteld en altijd naar volle tevredenheid. Nu met een nieuw account, maar ook het aanmaken van een nieuw account is snel en eenvoudig. Alles is heel helder omschreven en de producten worden snel en goed verzorgd geleverd. Blij mee!