Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

mark 22-11-2019

goede kleding vaak goed snel afgeleverd
veel mooie artikelen
veel keuze goede kwaliteit

Marja 22-11-2019

Makkelijk kopen voor al als je al 78 bent gaf geen enkel probleem zou het ieder een aanbevelen

Fleur 21-11-2019

De site ziet er erg duidelijk uit, leuke aanbiedingen en makkelijk te bestellen.

Brode 20-11-2019

Mijn ervaring met Otto is zeer positief. Goede voorwaarden, levering, betalingscondities en bovenal mooie kleding en spullen.

Monique 18-11-2019

De kleding die otto heeft is vlot maar ook apart niet wat je in winkels ziet zoals de biker jack die ik heb gekocht is erg stoer maar ook lief door de bloemen erop.kan niet wachten tot ik het in huis heb. Ik kan het iedereen aan raden om bij julie te schoppen voor ieder wat wils.Ook voor in huis leuke items

Lawrence Lubbers 18-11-2019

Het is best makkkelijk om dingen online te kopen, en je weet dat het product er is , bij een winkel is de kans dat het er niet is.

Heini 17-11-2019

Het is fijn om thuis iets uit te zoeken als je precies weet wat je wilt en bovendien is Otto een betrouwbaar bedrijf.

Carla 17-11-2019

Website is makkelijk doorzoekbaar en biedt ruime keus. Fijn dat er wat schoenen betreft maat 35 van Heine verkrijgbaar is. is goede pasvorm voor mij.

Nicole 17-11-2019

Ik vind de Otto shop echt een verademing te vergelijken bij andere webwinkels. Helemaal omdat ik er echt alles kan vinden van de allerlaatste mode tot huishoudelijke apparaten of leuke meubels voor in mijn huis. Alles met 1 klik te bestellen en binnen no time thuisgeleverd of je kunt het bij een post.nl punt laten afleveren zodat je het op jouw tijd kan ophalen. Oftewel optimale service voor een competitieve prijs!

Elisa 15-11-2019

veel keus, no nonsense webshop die al lang tot tevredenheid in de lucht is en via de verkoop van vele kwaliteitsmerken een tijdrovende zoektocht op internet veelal overbodig maakt!

Wilmher Ross 15-11-2019

Otto is een echte mega-familiezaak met complete voorzieningen voor het ideale huis. Hun kleding en mode is opmerkelijk stijlvol en degelijk. Klant en bezorgservice zijn uitstekend. Ik koos voor Otto vanwege het hoogwaardige huishoudelijke, elektronische en algemene gebruiksgoederen.

Eric De groot 14-11-2019

Ik koop altijd bij OTTO , goede quality kleding en meubels. Snelle service en betrouwbaar bedrijf , raad het iedereen aan !

Janine 14-11-2019

Mijn man wil per se een pyjama waarvan de broek boordjes heeft aan de onderkant. Jeetje, wist niet dat dat ook al niet meer ‘in’ is, maar gelukkig heeft OTTO nog heel hip uitziende pyjama’s mét boordjes !!! Gemakkelijke site, simpel bestellen, gebruiksgemak top !!!! Ben benieuwd naar de pyjama’s... want die moeten nu nog geleverd worden :)

Anne-Marie 13-11-2019

Vind het erg leuk om hier te shoppen. Veel keus en soorten en stylen. Hopen dat de maten goed zijn dan ben ik heel tevreden.

ronald 13-11-2019

ik heb een bureau besteld niet gekregen naar twee weken opgebeld toen hebben ze van otto het bureau nog een keer besteld en zeiden dat ze dat andere bureau zouden annuleren dit is net gebeurd nu heb ik twee bureau ,s op mijn rekening ben al twee maanden bezig om dit een bureau van mijn rekening te krijgen als ik opbel krijg ik steeds een ander smoes

kung-jaj 12-11-2019

Otto is de beste webwinkel, vertrouwbaar en echt aanrader om de site te bezoeken.

Haagje43 11-11-2019

Omdat ik lekker thuis kan winkelen een snelle site en veel keus en vooral ook voor mensen die net zo als ik klein zijn met korte maten +verzendkosten laag zijn nee een prima warenhuis.

Roel57 11-11-2019

Er is veel aanbod voor online shoppen maar bij OTTO vind ik over het algemeen snel wat ik wil hebben tegen een redelijke prijs. Levertijd zou iets sneller kunnen, bijvoorbeeld 1 a 2 dagen ipv 5.

Leny Valstar 11-11-2019

Veel selectie mogelijkheden, snelle levering en duidelijke materiaal beschrijving.

Saida Middelink - Bakridi 10-11-2019

Een echte aanrader . Goede kwaliteit , snelle levering , uitstekende pasvorm . Een echte aanrader

Marcel 10-11-2019

Al wat jaartjes ben ik klant bij de Otto online shop. Het is een prettige manier om online te shoppen en de site is erg prettig in gebruik.
Ik heb zojuist een mooie bestelling afgerond en weet dat ik kan vertrouwen op een goede levering, zoals dit in het verleden ook is gebleken.

Ik ben blij met de vouchers die ik heb mogen ontvangen en zal in de toekomst zeker nog blijven bestellen.
Mocht er een puntje van verbetering zijn, zou ik voorstellen dat boven een bedrag van €100 de bezorgkosten niet in rekening worden gebracht.

Met vriendelijke groet, Marcel

Ans 10-11-2019

Een goede overzichtelijke site, dat is mij aan bevolen door een vriendin, en ik moet zeggen dat ik er veel keuze langs zie komen, ga zeker nog veelvuldig gebruik maken van jullie site

EEE010 09-11-2019

Overzichtelijke site, erg prettig dat je kunt aangeven van welke stof je kleren wilt hebben. Ook fijn dat ze schoenen van Tamaris hebben. Ik kies altijd voor achteraf betalen en betaal dan direct wat ik hou. Gaat altijd goed, ook het retourneren.

Leny Langeveld 09-11-2019

Al vele jaren een fan van otto, maar ook enkele jaren "weggebleven" door de vele andere aanbieders. Uiteindelijk nu toch weer terug bij Otto. Ik zocht een mooi cocktailjurkje en bijpassende schoenen. Vond deze gelijk! Supermooi en van een zeer goede kwaliteit wat ik gewend ben van Otto en/of Heine. Achteraf betaling is tevens een mooie regeling.

Alexandra 09-11-2019

Ik vind het heerlijk dat ik bij Otto zoveel verschillende merken kleding kan kopen. Ik kan bijna niet kiezen. Mijn man is ruim 2 meter en ik ben dus blij dat er ook lengtematen zijn.