Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

A Tekin 04-12-2019

super kwaliteit en redelijke prijs bezorging loopt echt snel en duidelijk

Olaf 04-12-2019

Waardeloze service. Bestel iets maar wacht al meer dan een week erop dat het bij PostNL aankomt. Kennelijk ergens verloren gegaan want volgens hun system wel verstuurd naar PostNL maar nooit aangekomen. Service gebeld en die hebben hem opnieuw in het system gezet, nee meneer u hoeft natuurlijk niet opnieuw te betalen. Dus niet, staat toch een betaalverzoek in het system. En nog steeds ook bij de nieuwe bestelling niet aangekomen bij PostNL.

dieny 04-12-2019

Mooie originele meubels voor een kleine prijs, goede service en garantie.
Ook de collectie elektronica is goed en mooi.

Mark Kramer 03-12-2019

Duidelijke site, veel keus, prima!

Bestellen is eenvoudig, levering tijdig en binnen afgesproken termijn

Emmy 03-12-2019

Zoals je van een webwinkel mag verwachten laat de webshop van Otto zich makkelijk filteren op alle mogelijke manieren. Zo is het makkelijk om van het winkelmandje naar je laatste zoekopdracht te gaan. Ook heb ik makkelijk kunnen vinden wat ik zocht, en heb 3 broeken en 10 paar sokken besteld.

Nicole 03-12-2019

Schandalig hoe Otto om gaat met zijn klanten. Iets besteld met black friday en zonder te laten weten niet leveren. Bij uitzoeken blijkt het zelfde bedrag als shoptegoed te zijn opgeslagen. Bij bellen krijg je doodleuk te horen dat er meer besteld zijn dan op voorraad en dat dat wel is gebeurd. Verder geen compensatie of wat dan ook. Nu 3 dagen wachten totdat je eindelijk je geld terug krijgt. En het mooie is....er zijn nu natuurlijk geen acties meer en moet je alles voor de volle pond betalen

Kenji 03-12-2019

Ik heen een smart tv gekocht voor maar €180 heel goedkoop vergeleken met andere tv’s echt een aanrader deze website

ErikH 01-12-2019

Was wel benieuwd hoe het uitzoeken en bestellen van kleding bij Otto gaat en het is me goed bevallen. Er is ruime keus van verschillende merken, de foto's en beschrijvingen zijn duidelijk.

Was al een tijd op zoek naar een corduroy jas en heb hem hier gevonden en voor een goede prijs ook nog.

Bestelproces is soepel en gemakkelijk ik zou hier zeker weer bestellen.

Paulien 30-11-2019

Geen kundige medewerkers op de klanten service. Enorm lange levertijden (wacht al 10 dagen op pakketje. Medewerkers op klanten service tasten vervolgens compleet in t duister waar pakketje zich bevindt. Komen derhalve ook niet met een adequate oplossing ! Wanneer je iets retourneert ontvang je shoptegoed ?! ipv dat het geld gewoon terug wordt gestort op je bankrekening zoals het hoort. OTTO absoluut niet webshop waardig en heeft nog enorme stappen te maken in klantgerichtheid en leveringsbetrouwbaarheid voordat zij zich maar enigszins mogen meten met andere webshops

Gonnie 30-11-2019

een webshop met kwaliteit, ik bestelde er een paar led lichten omdat het een mooie uitvoering is waar je lang mee kan doen

Dick Moerman 30-11-2019

Als man kon ik toch uit een mode artikel het product kiezen dat me leuk leek voor mijn vrouw.
Daarvoor mijn complimenten voor jullie site én je product gamma.

Ralf Den Helder 29-11-2019

Onlangs hebben wij een kledingstuk aangeschaft bij de OTTO, via de eigen website. De bereikbaarheid van deze site was vrij eenvoudig en ook het uitkiezen van een product was makkelijk te doen. Vooral vanwege de mogelijkheid tot het gebruik maken van filters was ons product makkelijk en snel te vinden. Verder heeft de OTTO een eigen herkenbare webwinkel met een groot aanbod van producten, voor alle leeftijden! Raad dan ook andere consumenten aan eens de website van OTTO te bezoeken en je te laten verrassen met de grote keuze!

jackie Luif 29-11-2019

Goede kwaliteit en pasvorm. Ruime keuze, ik vind meestal iets wat helemaal mijn smaak is.

J-B 29-11-2019

bestellingen worden snel en correct geleverd ook de retouren worden netjes en op tijd afgehandeld .Website is ook erg duidelijk en de klantenservice is ook goed te bereiken .

MDGS 28-11-2019

Er zijn uitgebreide zoekfuncties, zodat alles makkelijk te vinden is. Er is voldoende aanbod in verschillende prijsklassen.

Don 27-11-2019

OTTO, gewoon in een woord geweldig, maximale keus in een groot assortiment met een diverse aan prijzen

Paduraru C 27-11-2019

de beste online winkel, de beste prijzen, het breedste assortiment, ik raad iedereen aan die kwaliteit en professionaliteit wil!

OneNote 26-11-2019

Veel keus in goede merken,, ook grotere maten en wat betreft de levering kan je zelf de keuze maken om het thuis te laten bezorgen of op een Post.nl punt.
Heerlijk op je gemak alles passen en dan de keuze maken.
Een retour wordt snel verwerkt en je hebt ook binnen 2 werkdagen het geld weer op je rekening

Frans 25-11-2019

Duidelijke, overzichtelijke en makkelijke webpagina.
Achteraf betalen is ook top.

Jennifer 25-11-2019

De Otto beschikt over een uitgebreid assortiment in brede maatvoering, waardoor ook mensen met kleinere maten die normaal gesproken moeilijk aan iets duurdere maar toch leuke kleding kunnen komen hier ook kunnen shoppen. Het zou echter wel leuk zijn als hier toch nog iets meer op gefocust wordt, aangezien er vaak 200 artikelen in mijn maat zijn en 2500 in een andere. De levering is wisselend en gemiddeld mogelijk iets langer dan die van de gemiddelde fast fashion-store, maar dan krijg je er ook wat voor. Zo heb ik één keer een maand op een bestelling moet wachten omdat die steeds maar niet verwerkt werd, terwijl ik mijn artikel een andere keer binnen drie dagen binnen had. De verkochte kleding is erg leuk, al is deze niet exact op tieners gericht en misschien eerder op dertigers: toch komen een aantal van mijn favoriete jurken, en zeker ook mijn favoriete pyjama's, bij deze site vandaan! Prijzen zijn meestal fijn en betaalbaar en toch niet zo goedkoop dat je het gevoel krijgt dat er iets weleens niet zou kunnen kloppen. De kleding is gemiddeld gezien kwalitatief goed en gaat lang mee. Technisch gesproken is de website mooi en functioneel, met veel verschillende zoekfuncties en duidelijke afbeeldingen. Ook krijg je vaak mooie kortingen in de bus!

Pieter 25-11-2019

Mooi shirt gezien op de site.
Het merk was mij bekent.
Snelle en accurate levering, en een hele mooie prijs.
Goed gedaan Otto.
Ik zal wel meer bij jullie kopen.

Lida 24-11-2019

Ik vind het een goede en duidelijke shop. De betaling gaat perfect en bij achteraf betalen krijg je een bedankje voor de betaling. Dit vind ik zeer klantvriendelijk

emmy 23-11-2019

Fijn dat vanaf de bank iets gekocht kan worden. Fysiek shoppen is er momenteel niet bij.
Een prettige overzichtelijke site maakt het kiezen eenvoudig

Tientje 23-11-2019

Ik ben heel blij met de lange maten broeken. En ik had per abuis de blackfriday korting niet ingevuld, maar kon dit herstellen door de bestelling te annuleren en het artikel opnieuw te bestellen. Goeie service van Otto.

Amsterdams 23-11-2019

Ik vind Otto prettig om bij te kopen. De site is heel duidelijk en de voorwaarden ook. Zo koop je alleen wat je financieel aankunt.