Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 260 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Wen 05-11-2019

Heel veel aanbod. Ook voor de kleinere dames maten in zowel kleding als lingerie.

Nadeel wat ik al een tijd mee maak is dat als je een item heb bekeken en je wilt weer terug laad ie de allereerste zoek resultaten. Dus bijvoorbeeld van pagina 5/14 ga je in eens terug naar 1/14. Heeeel irritant

Jessica 04-11-2019

Mag graag bij Otto bestellen, veel keuze uit kleding en merken. Speelgoed en huishoudelijke artikelen ook daar een hele ruime keuze in.
Daarbij de levering is prima, het ene artikel is er eerder dan het andere, maar daar word je goed van op de hoogte gehouden via de mail.

Latenstein 02-11-2019

Ben heel tevreden met de aankoop van mijn rode laarsjes en ze zijn prima op tijd geleverd kan er morgen mee showen. Een dikke 👍

Patrick 01-11-2019

Snelle, goede levering! Overzichtelijkes site en wat een keuze aan bv sportkleding: goede merken scherp geprijsd, zeker met dagelijkse kortingen!!!
Beveel t iedereen aan, zelfs eigen familie!!!

veel mogelijkheden voor elke knip 01-11-2019

Het is fijn shoppen, alles is makkelijk te vinden en er is in iedere prijsklasse wel wat te vinden. De keuze is groot, dus je vindt altijd wel iets wat je 100 % bevalt, bovendien klopt de kwaliteit altijd, ben nog nooit teleurgesteld geweest. Het bestellen en de betalingsmogelijkheden maken het simpel voor iedereen. Kortom, zeer tevreden

Aryan 31-10-2019

OTTO is erg up to date en biedt de meest concurrente prijzen. Prima service en zeer klantvriendelijk.

LI 30-10-2019

Wij vinden Otto een super leuke internet winkel, waar je alles bij elkaar kan zoeken.
zoals losse meubels.

I. GOMEZ CASTANO 29-10-2019

Prachtig Tv meubel, en hij stralt net een pearl in de zee, Kleurig en Hoogglansig.
echt een aanrader voor iedereen!!

Fleur 29-10-2019

Vind dit een hele nette winkel met breed assortiment en super klantenservice bestel hier graag spullen!

Patrick 28-10-2019

Hele fijne bestelsite van Otto!! Snelle en nette levering altijd volgens afspraak! Ook telefonischgoed te bereiken en netjes en duidelijk geholpen met een goed resultaat. Bij retouren van goederen makkelijke manier en strikte goede financiële afhandeling met een duidelijk lopend overzicht in “Mijn Otto”! Super handig !!
Vertrouwen is dan ook groot tov deze firma!!

Sonja van Capelle 25-10-2019

Opzoeken via site gaat makkelijk en snel. Er zijn voldoende zoektermen en vergelijkingsmaterialen

Edith 25-10-2019

Ik kon heel gemakkelijk vinden wat ik zocht, een ecru kleurige maillot. Had al bij diverse winkels gekeken waar ze het product niet hadden. Bij Otto gelukkig wel. Voor mijn dochter bovendien een leuke sweater gevonden, veel keuze daarin ook met goede prijs. Blij mee.

Monique 25-10-2019

Ik was al een hele tijd op zoek naar rode enkellaarsjes totdat er ineens een advertentie van OTTO voorbijkwam met rode laarsjes. In mijn herinnering verkochten ze bij Otto alleen saaie en oudewetse items maar dat was een vooroordeel. Ben nu geslaagd voor superleuke rode laarsjes van Citywalk en ze lopen ook nog eens heerlijk ook , zo lekker dat ik de blauwe en de taupe kleur ook besteld heb en ook nog een paar extra rode. Otto heeft er een vaste klant bij hoor vanaf nu👍

J.H 24-10-2019

TV was stuk dus dezelfde weer besteldt want garantie voorbij., alleen nu een grotere..

TG 24-10-2019

Ik vond het heel jammer dat ik nergens kon wijzigen dat ik het wilde ophalen van een Postnl punt , mijn thuisadres was al standaard geselecteerd. Stond wel een uitleg, die heb ik gelezen, maar toch had ik geen keuzemogelijkheid, echt stom.

Juul 24-10-2019

Otto.nl is een super overzichtelijke website met veel keus! Van heren tot dames mode, badkleding, schoenen, beautyproducten, werkelijk waar alles.

Wim 23-10-2019

Leuke artikelen, maar een slechte webshop , ik wil winkelen bij overhemden en elke keer moet ik zo veel moeite doen en geduld hebben . We zijn nu een week verder, verleden week dacht ik, bekijk het maar, nu heel veel geduld gehad omdat ik leuke overhemden zag en besteld heb. Maarrrrrrrrrrrr of ik altijd dit geduld hebben??

Anita 23-10-2019

het fijne van deze site is ECHT dat ik zonder problemen kan bestellen. Daarmee bedoel ik dat er niet van alles gevraagd wordt. Ik heb snel kunnen bestellen en ik kan ook betalen als een artikel me aanstaat. Dat is ook heel fijn.
Voor mij is dus de snelheid van bestellen en de mogelijkheid eerst de artikelen te zien voor ik ze betaal heel fijn.

simone 22-10-2019

assortiment mag wel iets uitgebreider verder alles netjes en goed geregeld en snelle levering

elise 22-10-2019

Door heel erg teleurgesteld te zijn door een andere webshop. maar een bank hier besteld en de klantenservice is top! tot nu toe tevreden even wachten op de bank.

Hannie Zancada 21-10-2019

Ben jaren klant van Otto voor zijn voortreffelijke service heb je een probleem wordt voortreffelijk opgelost en bovendien goede kwaliteit

Ada 20-10-2019

Betrouwbaar, mooi assortiment, veel keus, goede website en snelle levering,

Aaltje 20-10-2019

Veel keuze , zowel in lage als hoge prijskwaliteit. Snelle bezorging via bezorgpunt van postnl. Fijn dat ik via internet op de hoogte werd gehouden van het verloop van de bestelling en bezorging.
Ga de twee pyjama's nu oppimpen met mijn initialen op het zakje randjes langs de kraag en manchetten.

pierke67 17-10-2019

Ik ben nieuw hier en heb best wat artikelen bestelt naar aanleiding van de revieuws ben ik zeer benieuwd naar het resultaat maar blijf positief.

N.Ramrekha 16-10-2019

Geen tijd om te shoppen ?? Dan maar thuis lekker op de bank bij Otto hoppen en maar kopen zonder dat je je kapot hoeft te lopen!!