Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 235 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Rianne 28-09-2019

Er is een ruime keuze aan artikelen, waarvan je sommige niet in andere shops kunt vinden, zoals de leren jassen bv. Er is een snelle levering, je kunt achteraf betalen en de site is heel gebruiksvriendelijk. En regelmatig zijn er kortingscodes, wat ook echt heel fijn is.

Manon Torensma 28-09-2019

Bij OTTO heb je veel keuze en altijd een snelle levering!
De klantenservice is ook goed, je wordt snel en effectief geholpen!

tallman 27-09-2019

De Man's world poloshirts zijn prettig om te dragen, zitten niet strak en ventileren de lichaamstemperatuur bovendien makkelijk te wassen

Annette 26-09-2019

Otto is een erg laagdrempelige webwinkel.
Bestellen en retourneren gaat erg makkelijk.
Goede service en bereikbaar wanneer je een vraag hebt.
Kortom👍🏾

Anja 25-09-2019

Uitstekende kwaliteit van producten, vriendelijke en behulpzame klantenservice, vlotte levering, en betaling na ontvangst vinden wij prettig en netjes.

Mira 24-09-2019

Het online winkelen gaat irritant traag. Is niet te doen. We willen wel meer bestellen, maar gaan dat toch maar doen via een catalogus.

Mark Kraayvanger 22-09-2019

Ik koop al jaren bij Otto en heb nog nooit enig probleem gehad. Goede kwaliteit spullen en een vriendelijke klantenservice.

Petra van Kooten 22-09-2019

Binnen 5 minuten gericht Fischer pantoffels gekocht. Snel en duidelijk, hoe fijn is dat!

Anneke 22-09-2019

Goeie shop, bij een beschadiging aan de geleverde bank gelijk gebeld en deden niet moeilijk en kreeg zo weer een andere, erg netjes. Ik ben tevreden

Annemarie Meinderts 21-09-2019

Ik koop niet vaak online. Je hoort toch vaak dat er iets mis gaat. Maar tegen Sinterklaastijd heb ik wel eens wat gekocht voor mijn kleikinderen. Na 2 of 3 maanden ging het hondje kapot welke op batterijen liep. Telefonisch heb ik eerst kontakt gehad met Otto, om te proberen er iets aan te doen. En ja hoor de medewerker heeft uitgelegd dat ik gewoon pech had en er werd gelijk een nieuwe opgestuurd. Top👍

Agnes 20-09-2019

De webshop van Otto maakt men nieuwsgierig naar de producten. De site wordt vaak vernieuwd naar seizoen. Door gebruik te maken van de zoekmachine ben je in een oogwenk bij het product naar keuze.
Producten verschillen niet met wat men waarneemt van de site
Inzicht in je bestelling .
Leveringstijd is buiten gewoon goed.
Bedankt Otto voor de goede service

Adriaan Voorhoeve 20-09-2019

Zeer gebruiksvriendelijk en goed gedocumenteerd.eenvoudig te bestellen met betaling na ontvangst goederen

Hans Janssen 19-09-2019

Wij zijn met de inrichting van ons nieuwe huis voor het grootste deel steeds weer bij OTTO uitgekomen. Ook nu wij nog een aanvulling van twee kastjes nodig hebben, komt Otto qua maatvoering, doelmatigheid, kleur en prijs, er weer als beste uit. Bestellen dus. Ook wat levering en service was het altijd 100%. Wij vertrouwen er op dat het nu weer zo zal gaan.

Mandana 18-09-2019

Leuke en vriendelijke klantenservice, goede bezorging en tevens je kan in termijnen betalen.

Musje 17-09-2019

Alles verloopt soepel. De bestelling kiezen op de iPad is supermakkelijk. Je kan het op t gemak doen. Je kan laten bezorgen bij de Primera in het dorp. Retouren gaan altijd soepel en je kan achteraf betalen. Dus geen gedoe met wachten op je geld als iets niet goed is. Heb nog nooit hoeven bellen met de klanten service. Alles is duidelijk beschreven.

Yvonne Heffels 16-09-2019

Otto heeft een ruim assortiment met een goede prijs en kwaliteitverhouding. Retourneren is eenvoudig en betalen ook.

Melinda 15-09-2019

Overzichtelijke website, handig gebruik van favorieten, snel bestelproces, regelmatig kortingsacties, wisselende collectie maar gelukkig ook producten die al een aantal jaren verkocht worden. Snelle afhandeling van retouren, verschillende betaalmogelijkheden en levering op ander adres of postnl punt mogelijk. Voor mij een hele prettige winkel om te shoppen dus er komen zeker nog vele jaren bij!

Merle Ann 15-09-2019

Mooie producten, prettige prijzen en heel aanbod op 1 plaatst! Maakt vergelijking eenvoudig als je op zoek bent naar bepaalde categorie, zoals b.v. Dames kleding.

Monique bruinsma 14-09-2019

Prima shop, veel keuze, duidelijk in het bestelsysteem, mooie produkten, goede levering, gratis ruilen

W.Lepelaers 13-09-2019

Makkelijk te bestellen op een mooie site, veel keuze mogelijkheden en informatie!

Annaze 12-09-2019

Duidelijke website, zeer uitgebreid, mode geschikt voor vrouwen van elke leeftijd. Goede kwaliteit, modieus. Ook ervaringen van anderen wat betreft maat, kleur, materiaal helpen mij beslissen, hoef bijna nooit iets terug te sturen. Levering zonder problemen.

Bleekie 12-09-2019

Ruime keus groot assortiment
Makkelijk bestellen en snelle levering
Meerdere betaal opties

Winanda 11-09-2019

Ik kreeg een mooie tip van mijn moeder om eens te kijken naar mooie vloerkleden met sale bij Otto. Het vloerkleed kon ik makkelijk bestellen en er was een duidelijke uitleg en daarnaast bood Otto mij nog een mooie aanbieding.

Ydanaru 11-09-2019

Duidelijke omschrijving en foto’s , gebruiksvriendelijk, gratis levering en plaatsing

Fan 11-09-2019

Groot assortiment ook in grote maten dameskleding. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke en handige website. Regelmatig leuke kortingen.