Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Kaatje 10-09-2019

Snelle levering, en het artikel wat ik wilde was goed.
Dus ik ben tevreden.
Ook fijn dat je achteraf kunt betalen omdat ik niet altijd weet welke maat ik moet hebben en dus 2 maten besteld.

Carmen 09-09-2019

TOP dat je kans krijgt eerst te kijken of een product je bevalt alvorens te betalen! Net de bestelling geplaatst. Wanneer dit alles ook voorspoedig verloopt, veranderd de 9 zéker in een 10!

Kitty 07-09-2019

Toegankelijke webshop met een groot aanbod, veel keuze en duidelijke informatie.

Reina 07-09-2019

Heb voor het eerst een bestelling bij Otto gedaan, het was heel makkelijk om een account aan te maken.

Emi 05-09-2019

Ik vind de kleding, maar vooral de bikini’s erg leuk. De levering duurt niet lang en de kwaliteit is goed.

Toos van Doorn 04-09-2019

Makkelijk om te vinden wat je zoekt. Prijs en kwaliteit is goed. Betaling is ook prima, keuzes maken.

Anouk 02-09-2019

Super slecht! Schoenen besteld en hiervan is de gesp kapot, deze maar een keer of drie aangehad.Nu geven ze aan dat hier geen garantie meer opzit.Terwijl ik een paar destijds retour heb gestuurd en later een andere maat heb besteld, blijkbaar hebben ze dit paar niet in hun systeem verwerkt terwijl ik wel betaald heb hiervoor!! En iedereen praat maar met elkaar mee.

Cowboy 01-09-2019

Nooit problemen gehad met OTTO.Alles gaat perfect. Is er een keer een probleem wordt het altijd netjes opgelost

Elly 30-08-2019

Zeer fijne shop
Kwaliteit super wat ik besteld heb
Zou het zeer aanbevelen

Arnold 29-08-2019

Otto verstrekt prima informatie over de producten. De prijs is ook gunstig, en wil je gespreid betalen, dan is dat ook geen probleem, mits je aan de voorwaarden voldoet. Kortom een super website.

Jeanne 28-08-2019

Fijne online winkel om te shoppen als je een bestelling plaatst is het product meestal binnen een dag of 3 binnen en de maten kloppen ook mt 38 is ook echt maat 38 , al met al een dikke pluim 👍

8 24-08-2019

Fijn en erg gemakkelijk om iets te bestellen!
Zou ik zeker aanbevelen !
Ik zie de slippers graag zo snel mogelijk.
Komt goed!

Til 22-08-2019

Grote keuze in mijn geval in badmode, gebruiksvriendelijke website en snelle levering van de bestelling.

Brigit 21-08-2019

Otto is een, al lang bestaande, zeer gebruiksvriendelijke webshop. Het zoeken naar wat je wilt gaat gemakkelijk. Er zijn regelmatig aanbiedingen.

Marja 21-08-2019

Prettig online ‘winkelen’, en een zeer soepel beleid voor wat betreft de betaling (achteraf).

Melvin leurs 20-08-2019

Zeer duidelijk winkel waar bijna van alles te vinden is, zijn snel met bestelling verwerken .

Pebk 19-08-2019

De site is overzichtelijk en er is veel aanbod, van verschillende merken en stijlen. Ik vind het interessant om te mogen bestellen en achteraf pas te betalen, wat vervolgens heel makkelijk kan in het eigen account. Ik bijf het wel jammer vinden dat er nog steeds verzendkosten worden gerekend. De aanbiedingen met kortingacties zijn dan wel weer aantrekkelijk. Kortom, het is altijd even wikken en wegen tussen iets moois willen en de verzendkosten.

Belfi 19-08-2019

Ongelofelijk, wat een ruime keuze van een enorme aanbod artikelen van hoge kwaliteit met zeer aantrekkelijke prijzen. Samen met de goede verzendservice maakt deze shop compleet. Geweldig

Joost 18-08-2019

Overzichtelijke site met een goede prijs, zelfs met verzendkosten vaak nog goedkoper dan concurrenten. Ook een goed percentage dat ze bijdragen aan sponsoring. Helemaal top.

Sandra 17-08-2019

Bestellen gaat snel. Alleen het aanmaken van een account vind ik wat minder. Bij een volgende bestelling, moet je deze dan weer opzoeken.

Monika 16-08-2019

Reliable, fast delivery, very good price, super product. Easy return.......

Rob 16-08-2019

Snelle levering van bestelde goederen en met gewenste kwaliteit prijsverhouding, die beter is dan goederen die elders te koop zijn. Warm aanbevolen !

Ruud Voormeeren 14-08-2019

Ik was op zoek naar poloshirts en bij OTTO heb ik die kunnen vinden, de sortering is enorm met vaak leuke kortingen en nog een welkomst premie als toegift, wat wil je nog meer?
De bezorging is vandaag besteld en meestal na twee dagen in huis, soms zelfs na één dag, bravo !

Angelina 13-08-2019

Op mijn leeftijd ,,60 jaar ,word ik meer een klassie lady ,, bij otto vind ik echt kleding dat netjes ..vrouwelijk,, en voor een prima prijs en kwaliteits verhouding ,, zelden dat ik iets retour moet zenden , mede omdat ik mijzelf een maatje minder gaf hahahaha , humor om mijn rubens lijf .. , ben al zeer geruime tijd klant bij otto ,, gemakkelijk om thuis effe te neuzen ,,of een nieuwe jurk te bestellen ivm geen tijd hebben ,, dus makkelijk ,, ik beveel otto aan .. vriendelijke groetjes
angelina martens

Jonss 13-08-2019

Super leuk ik houd er van , ik en mij vrienden bestellen altijd Nike spullen , en we zijn altijd tevreden