Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 225 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Mevr. C.A. Satumalaij 04-08-2019

Ik kan geen onvertogen woord plaatsen overOtto. Bedrijf bestaat al erg lang en service blijft uitstekend.

Denny 04-08-2019

Heel overzichtelijk en duidelijk.Snelle levering.
Heel klantvriendelijk als men je te word staat.
Wordt niet moeilijk gedaan over ruilingen.

Filipe Tavares Vieira 03-08-2019

Na veel zoeken naar een bankstel kwam ik toch uit bij otto.nl.
Er zijn heel veel zaken gespecialiseerd in het verkopen van woon spullen zoals bankstellen, echter als je kijkt naar de prijs en kwaliteitverhouding is het niet te vergelijken met wat je bij otto.nl vindt.
Aanrader.

Heemskerkertje 03-08-2019

Otto.nl heeft een goede service, een goede kwaliteit en een zeer ruim aanbod.

Amsterdams 01-08-2019

Ik ben zeer tevreden over Otto. Veel goede en mooie producten. De service is echt geweldig. Er wordt goed naar je geluisterd als er een probleem is met een product. Retourneren is ook goed geregeld. Je kan het product zelf wegbrengen of op laten halen.

Brownys 01-08-2019

De service is goed. Ik heb altijd een klantvriendelijk medewerker aan de lijn gehad. Vragen worden snel beantwoord. Spullen worden ook snel geleverd.

Patrick Janssen 01-08-2019

Ik heb op 24 juni een waterkoker besteld bij Otto. Deze heb ik nog steeds niet. Al 3 x gebeld en de laatste keer moest ik maar contact opzoeken bij post nl. De dame toch maar verteld dat ik geen zaken doe met post nl. Voor mij dus de eerste en laatste keer iets besteld bij OTTO. Ben benieuwd of ik ooit nog mijn geld terug zie.

JeffB 31-07-2019

Makkelijk wegwijs op de website. Zoekfuncties werken naar behoren. Betalingsmogelijkheden zijn ruim opgezet. Puntje van aandacht vindt ik het dropdown menu van de aantallen van het product. Deze is gelimiteerd tot 3 items, echter is mij niet geheel duidelijk waarom.

Zoran 31-07-2019

Mijn mond valt werkelijk open van verbazing als je deze winkel belt over je bestelling.
Zeer lang wachten op het product( gewoon een broek) zit al acht dagen te wachten, en als je dan belt proberen ze constant een smoes te bedenken, dit zonder ook maar één keer sorry te zeggen..
De dames van de backoffice halen op zo'n manier het bloed onder je nagels weg en spelen jou daarna de zwarte piet toe!!!! Dit is niet de eerste keer!! Ik ben in de aanvang altijd netjes, maar het draaien en schuld ontkennen gaat maar door. Niet een keer sorry, ze liegen ook over de levertijd. Belde vorige week, ze zeiden het is onderweg.. Nu vijf dagen later nog niets!!

Tanny 31-07-2019

Duidelijke website, veel keus, ook in grotere maten en dat is niet bij alle postorderbedrijven zo.

J. De Groot 31-07-2019

Gekozen voor deze webshop omdat ik een specifiek artikel nodig had. Namelijk bh met voorsluiting voor mijn schoonmoeder, na periode van armen in gips. Nadat ik een account had aangemaakt, bleek bezorgen op een alternatief adres niet mogelijk. Maar het aanpassen van het accountsadres kan alleen via een mail aan de klantenservice. Niet erg handig. Vele andere webshops zijn hierin klantvriendelijker en denken mee met klanten die voor oudere familieleden bestellen. Gemiste kans.

Hieke van Werkhoven 30-07-2019

Een en al lof de artikelen de bezorgtijd👍this alles klopft een zeer tevreden klant👍👍👍👍👍👍👍

J. Jansen 30-07-2019

Uitstekende prijs/kwaliteit. Deze boxershorts kon ik op andere webshops niet vinden. Levering volgens afspraak en een duidelijke en overzichtelijke site.

Andra 30-07-2019

Was very quick and easy to find a good prouct and order.However, for a sleep bank to not have a picture while in sleep mode it's a bit unfortunate.

Deepert 30-07-2019

Vind het leuk om, bij Otto te winkelen en zo een nieuwe inboedel te creëren de spullen zijn fantastische en kijk dan ook uit naar me laatste nieuwe bestelling, laatst hen ik een blender gekocht van het merk Krups Perfect Mix geweldige machine ben er erg blij mee

Rianne 30-07-2019

Ik deed een bestelling van twee badpakken maar elke keer krijg ik een mail dat ik eerst moet betalen wat ik meteen had gedaan. Daarna na 5 dagen nog geen badpakken in huis. Tijdens het telefoontje komt ineens de betaling binnen.. en nu nog 3 tot 5 dagen wachten op de badpakken.. Ik vind dit echt te gek voor woorden. En er staat gewoon niks tegenover na deze slechte service.. Ik bestel nooit meer wat.

Dolores Ben-Josseph 29-07-2019

Otto heeft een grote verscheidenheid aan artikelen en de webshop is overzichtelijk.
Altijd leuk om even door te kijken.

Sumeya 28-07-2019

Duidelijke weergave van producten, makkelijk in gebruik. Ook fijn dat je de mogelijkheid hebt om achteraf te betalen en veel andere goede service.

Pi 28-07-2019

Als echte Nederlander geef ik niet vaak hoge cijfers. In di geval wel ! Een site met een heldere indeling, als je na het bekijken van een item op "terug" drukt komt je ook écht op de plek waar je was gebleven en de snelheid van de site is ook iets waar ik vrolijk van wordt.

Tim G 28-07-2019

Na 2 maanden wachten krijg ik net een bericht dat het nog 2 weken langer duur. En ik heb het net geannuleerd maar er staat niks van dat je je geld terug krijgt dus ik snap er helemaal niks van. Tim

Cornelia 28-07-2019

veel keus, ruim assortiment. Er valt behoorlijk goed te filteren, zodat je niet alles hoeft door te kijken. b
Bestellen gaat soepel, levering behoorlijk snel en correct. Keuze uit betaalmethodes is goed.

Mart 28-07-2019

goedverpakte artikelen, snelle levering ( indien voorradig ), retourneren is kostenloos, 14 dagen artikelen op zicht en een half jaar garantie ! Via Facebook chatten met een medewerker ? Geen probleem. Aardige personen ook ! TOP ! Supersnel antwoord en alle hulp wordt geboden. OTTO = TOPPIE !

pleuntje bax 28-07-2019

op zich prima webwinkel maar de leveringstijden zijn wel lang. kortste is 3-5 werkdagen. En jammer dat je altijd verzendkosten moet betalen terwijl bij de meeste webwinkels vaak boven de 20 euro gratis verzending is. Ook het retourneren gaat wat moeizamer dan bij andere winkels

Rosca 28-07-2019

mooie aparte kleding. Een beetje duits, daarom anders dan anders. De bestelling die ik nu gedaan heb, zijn de grotere maten niet duurder. En zo hoort het ook.

Elburgersc1968 28-07-2019

Zocht naar witte sneakers van Nike vond deze terug op de overzichtelijke site en kon ik netjes in mijn maat aan winkelwagen toevoegen vanuit mijn luie stoel. Ook de verdere afwikkeling van mijn bestelling verliep vlot en overzichtelijk. Webshop om een ieder aan te raden.