Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 236 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Els 28-07-2019

Zeer overzichtelijk webwinkel en snel besteld en hoop levering ook snel. En natuurlijk direct gevonden wat ik zocht en de perfecte kleur.

mb 28-07-2019

was heel snel om mijn artikel op jullie website te vinden en om te bestellen.
en makkelijk om eraf te af betaling , dat vindt ik ook fijn.

Richard 27-07-2019

Gewoon goede spullen toppie goede service altijd netjes op tijd gewoon toppie.

Els Geurtsen 27-07-2019

Makkelijk te bestellen ,veel merken achteraf betalen ook fijn . Mooie site .Veel keus

eekhoorntje 27-07-2019

Ik ben trouwe klant van Otto vanwege het brede assortiment en de zeer goede artikelinformatie. Bijvoorbeeld net badmode besteld. Deze artikelen waren ook verkrijgbaar bij andere webshops, alleen daar was de informatie veel minder uitgebreid. Tevens heeft Otto regelmatig actiecodes. Een tevreden klant!

Cis 27-07-2019

Hele mooie kwaliteit kleding en een goede klantenservice mocht er onverhoopt toch iets niet naar wens zijn.

Alex 27-07-2019

Badkleding in grote maten ruim beschikbaar , mooie artikelen en ruime keuze.

Rene van G 26-07-2019

Makkelijk winkelen met een ruime keuze aan artikelen. Ik raad het iedereen aan vooral met dit weer 30+ graden buiten liever lekker op de bank met een ventilator.

Jeannette 26-07-2019

Iedere keer als ik even kijk, is er wel iets nieuws en leuks te vinden, heb ik iets nodig, dan vind ik dat hier! Snel besteld en snel ontvangen, mooi man!

Claudia M. 26-07-2019

Pijlsnelle ontvangst en uitstekende kwaliteit. Shirts en body's die bij wassen keurig in model blijven. Ik kom zeker terug.

Suzanne 26-07-2019

Makkeijk en duidelijk website. Alles is snel te vinden. En voor ieder wat wils, de hele familie is weer keurig aangekleed als ik op 'betalen' klik! En de prijzen zijn vaak de goedkoopste!

jan 26-07-2019

veel keuze had ik niet verwacht , ook veel merken top geweldig gewoon vooral voor mannen

Roelie 25-07-2019

Erg makkelijk kiezen uit de maten en cups van de bikini's. Ik draag alleen bikini's van Otto, ze slijten nooit en zijn betaalbaar en na 10 jaar draag je ze nog met plezier.

Tahir Ulucay 25-07-2019

Erg kwalitatief, betaalbaar en snel. Ook kan ik altijd terecht voor de grote maten die normaal bij anderen veel te duur zijn.

coskun 25-07-2019

goede overzicht makkelijke zoek functie,keuze uit meerdere betaal mogelijkheden

Joke tamboer 25-07-2019

Wij kopen bij deze winkel omdat de omschrijving van artikelen die je wil kopen begrijpelijk zijn alles wat we bij bol hebben gekocht waren altijd top in orde dus daarom gaan daar gewoon mee door hoop dat jullie nog heel lang jullie diensten bij de mensen zullen aanprijzen heel erg bedankt m vr Gr Joke tamboer

i.geraets 24-07-2019

Ik wil graag een bericht achterlaten, hoe mijn ervaring met de shop is. Ik vind het een mooie en overzichtelijke shop, duidelijke foto's en maten, bijvoorbeeld van de tassen wordt de hxbxd goed aangegeven, anders ben je toch geneigd het product weer terug te sturen, omdat je de maten niet weet, dan is het gissen. Dat vind ik bij deze shop erg goed gedaan. Op elk vlak kun je wel iets vinden. Gaat er dan toch iets mis, kun je contact opnemen en wordt je vriendelijk en snel geholpen. Het ontvangen en retourneren van de goederen is ook duidelijk. Dus shoppen is een klein feestje. Een goede aanrader om er eens rond te neuzen.

Mandy 24-07-2019

Na lang te hebben gezocht, heb ik bij Otto de perfecte zomerjurk gevonden. Door zijn pasvorm worden mijn vrouwelijke vormen extra geaccentueerd. De jurk werd snel en zoals afgesproken keurig geleverd. Het zoeken naar de jurk was niet lastig met de heldere indeling van de website. Al met al een hele tevreden klant!

Marsje68 24-07-2019

Een goed toegankelijke website, met goede doorverwijzing mogelijkheden om artikelen te combineren

Lumax 24-07-2019

Ik vindt Otto.nl een leuke shop. Ik heb een grote maat en ben erg kieskeurig wat kleding betreft. Ik hou bv. niet van kleurrijke kleding en draag het liefst zwart bovendien moet mijn kleding netjes en stijlvol zijn. Allemaal eisen, die het voor mij lastig maken om in een gewone winkel kleding naar mijn zin te vinden.
Maar bij Otto.nl is dat geen probleem. Ik slaag iedere keer weer. En de kleding zit altijd goed. Bovendien is het door de filters heel makkelijk om snel kleding naar mijn wens te vinden.
De prijzen en de kwaliteit van de kleding zijn super. De kleding blijft na het dragen en wassen zo als je het gekocht hebt en wat de prijzen betreft is er al een grote aanbod beneden de € 10,- te vinden. Maar ook over hun service valt niets te klagen. Alles wordt netjes en in de beloofde tijd bezorgd. Echt een fijne shop.

Yvonne 24-07-2019

Zeer gebruiksvriendelijke shop, je kunt er makkelijk bestellen en zoeken. Aantrekkelijke prijzen.

Sandra 24-07-2019

Otto heeft hele mooie kleding. andere merken dan overige online shops. Wat mij wel ergert is dat als je een maat groter aanklikt de prijs meteen 20% hoger is. In de gewone winkels zijn bikini's ook niet € 10 - 20,- duurder bij een maat groter ! ( ik heb het dan gewoon over het verschil van maat 38 naar maat 40 .

Chantal 24-07-2019

De keuze is zo groot, mooie nette foto’s.
De website is heel gebruikersvriendelijk.

Tijntje1 24-07-2019

Slechte service
Houden zich niet aan hun eigen algemene voorwaarden
Ik moet voor producten betalen die ik nooit heb gehad.

Een product met een levertijd van ca. 1 week besteld op 3 Juni jl. Vervolgens hoorden we hier niets van, en erachteraan gebeld. Bleek dat de zending kwijt was. Maar we konden onze bestelling niet annuleren, en moesten het maar aan de deur weigeren. 28 juni werd het pakketje bij onze buren bezorgd (waardoor we het niet konden weigeren). Ondertussen had OTTO het bedrag al geboekt op 12 juni, waardoor ons zichttermijn van 14 dagen al verlopen was voordat we het product daadwerkelijk hadden ontvangen. Vervolgens weer met OTTO gebeld. Gaven aan dat ze het zichttermijn zouden aanpassen. Het nieuwe zichttermijn zou dan lopen van 28 juni tot 11 juli. Het product hebben wij direct (1 juli) retour gestuurd. Vervolgens kregen wij vrij snel het verzoek van OTTO om het bedrag dat nog open stond te voldoen (voordat de nieuwe zichttermijn was verlopen). Wij weer gebeld. Kregen we het antwoord dat het verwerkingsproces bij OTTO erg lang duurde en dat we eerst maar het geld zouden moeten betalen en dat we dit vervolgens terug zouden krijgen.
Wij hebben toen aangegeven dat we helemaal niets betalen omdat we geen product hebben en tevens onze zichttermijn nog niet was verlopen.
Nu kregen wij gisteren (23-7) een brief van OTTO met een aanmaning voor betalingsachterstand, 5.50 adminstratie kosten en nog 14.50 aan andere bedragen? En wij zouden dan 20 euro moeten betalen. Nogmaals, wij hebben het product retour gestuurd dus we hoeven niets te betalen.
Daarnaast, in de algemene voorwaarden van OTTO, staat vermeld dat wanneer je het openstaande bedrag niet binnen 14 dagen na het zichttermijn voldoet, dat ze dan pas extra kosten in rekening mogen brengen.
Aangezien wij het product op 28 juni in huis hadden, het zichttermijn verliep op 11 juli, betekent dit dat OTTO niet eerder dan 25-7 gerechtigd is, volgens hun eigen algemene voorwaarden om extra geld in rekening te brengen.
Op 24-7 is volgens mijn OTTO account het retour verwerkt. Dit betekent dus dat OTTO nooit het recht heeft gehad, zelfs niet volgens hun eigen voorwaarden om een aanmaning naar ons te sturen.

Tonnie 23-07-2019

Veel keuze, goede omschrijving bij de artikelen en indien voorradig snelle bezorging