Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Dirk 12-08-2019

duidelijk assortiment met veel items op voorraad kortom zou ik deze site aanraden aan mijn vrienden om zeker iets te bestellen !! ook staat er een indicatie van wanneer je je bestelling kunt verwachten.
PRIMA !!

Tatyana 12-08-2019

Ik zou Otto echt aanraden! Wij hebben een mooie curve tv besteld. We zijn er echt blij mee! Hij was optijd binnen gekomen de communicatie was goed! En de mannen die de tv afhadden geleverd waren erg vriendelijk en hulpzaam!

berry 12-08-2019

Bestelling gaat goed. Maar ondanks dat ik eerder besteld heb met een acceptgiro krijg ik dan nu toch (onverwacht) de opmerking dat ik dan eerst een deel vooraf moet betalen voordat de bestelling verwerkt gaat worden. Ik had dat bij de bestelling liever eerder gezien dan had ik meteen met ideal betaald.

Marloes 11-08-2019

Goed en overzichtelijke site, ik was er snel over uit welk apparaat ik ging aanschaffen.
Betaling ging erg vlot en alles was goed duidelijk hoe eventueel het ruilen of retourneren in werk ging.

Sonnetje08 11-08-2019

Ik ben zéér tevreden! Goede kwaliteit en maten kloppen ook over het algemeen. Levertijd goed, klopt meestal! Wordt ook goed op de hoogte gehouden over de te leveren producten!
Fijne site om te winkelen! top!

Durkje 11-08-2019

Na lang winkelen in Otto, heb ik een bestelling geplaatst van meer dan 300 euro. Worden er alsnog bezorgkosten in rekening gebracht. Bij betaling heb ik de actuele actiecode ingevoerd, waarop het systeem niet reageerde. Ook niet bij herhaling. Kreeg vervolgens een bevestig van mijn bestelling waarop aangegeven werd dat ik een waardebon cadeau kon ontvangen. Ook na meerdere malen dit te activeren, kwam er niets zichtbaar. Erg teleurstellend. Het is maar de vraag of ik het bestelde wil houden.

paulina kuiper 11-08-2019

goeie mogelijkheden voor mensen met weinig geld ......ze hebben veel geduld .....niet gelijk een herinnering aan mensen wordt gestuurd als het even iets later worden kortom heel klantvriendelijk dus ik heb geen enkele klachten geld komt netjes terug als artikel niet goed

Youssef 11-08-2019

Ik vond het een erg prettige winkel ervaring. Alles ging gemakkelijk en soepel. Van het maken van een account to tot het betalen van het product

Edith 10-08-2019

Makkelijk en snel kunnen bestellen. Ik heb het gevonden via google waar ik heb aangegeven wat ik zocht en in welke maat. Top geregeld.

Astrid 10-08-2019

Kleding bestellen doe ik al jaren bi de OTTO. Voor mij is het een hele fijne shop. Veel keuze voor iedereen. Ze volgen de recente mode wat mij aanstaat. Ben een vrouw van bijna 60 jaar en denk zeker 35 jaar klant. De bovendeel van kleding slaag ik niet zo vaak bij andere shops, vaak te strak of echt te klein. De rest van het lichaam zit het dan wel goed. Bij de Otto slaag ik wel zowel voor boven en onder kleding. De service van de Otto, wat we zeker niet moeten vergeten, persoonlijk contact of mail, ben ik zeer tevreden mee, niks is teveel en ze helpen je maar al te graag. Dat is mijn ervaring met de klantenservice. Er is 1 min puntje, de prijzen per maat verschilt soms beste veel. Deze shop is toch wel 1 van mijn favoriete waar ik nog lang klant bij zal blijven

jose 09-08-2019

ik vind leuk een makkelijk on als hier te bestelen een top kwaliteit ik zal zeker vrienden een collega vertellen hoe goed jullie zijn

Niels 08-08-2019

Otto is top! Ze hebben een ruime keuze aan slaapbanken. Elke bank heeft weer zijn eigen kleuren en opties zodat we snel onze eigen bank konden samenstellen.
De telefonische helpdesk was zeer behulpzaam om uitsluitsel te geven dat we de slaapbank ook makkelijk naar de bovenverdieping konden brengen. Top!

Dhr. J.A.M.A. Hack 08-08-2019

Mooie duidelijke site met kwaliatief goede producten, en je ziet de producten die je wilt kopen.

Priscilla 07-08-2019

Heel breed assortiment en veel verschillende merken. Ik ben hier al een paar keer goed geslaagd. Kleding komt goed overeen met de foto en er zijn heel veel zoek criteria aan te vinken in het filtersysteem dus erg handig als je op zoek bent naar alleen katoenen kleding bijvoorbeeld. Verder ook tevreden over de levering en de mogelijkheden van bezorg locatie.

Ducaton 07-08-2019

bij het online winkelen bij Otto uitgekomen , en hier het artikel dat ik zocht gelijk besteld omdat ik achteraf kan betalen en omdat de prijs het beste was voor dit product.

Bjootje 07-08-2019

Makkelijk het product te vinden die je zoekt goed doorgelinkt naar de site levering oké ook makkelijk dat je het zelf kan afhalen bij een post.nl punt

Hayat 07-08-2019

De shop is toegangkelijk voor iedereen en erg vriendelijk. Alles word duidelijk aangegeven en de service is top.

Ria van der Tak 06-08-2019

Heel veel keus voor betaalbare prijzen. Een aanrader dus. Iedere keer weer een genot om de artikelen te bekijken.

EP 06-08-2019

Slecht: product besteld via dochterbedrijf Lascane, waarbij doorgelinkt werd naar Otto voor de betaling...geld netjes betaald a 93 euro en ze weten bij Otto ineens niet waar het geld gebleven is....we kunnen bankafschrift tonen. Telefoniste heeft ons ook niet gerustgesteld en zij dat het geld wellicht nog overgeboekt moet worden van Lascane naar Otto waardoor het nog wel 5 werkdagen kan duren (belofte van snel in huis is daarmee ook al gebroken).....2 jaar geleden ook al bedrogen te zijn geweest via Otto (gratis producten beloofd bij bestelling nooit ontvangen)...dachten we nu weer is een keer wat te bestellen, maar weer slecht geregeld. Nu maar afwachten of we het product uberhaupt nog wel krijgen of het geld terug krijgen!

Marcel N 06-08-2019

een heel dubbel gevoel: je wordt gelokt naar Otto met kortingen van 20 tot wel 70% omdat Otto 40jr bestaat. Verder krijgt een kortingscode "zomer15" zonder dat erbij staat wát de korting precies is, je zoekt bij acties naar vloerkleden: vindt een vloerkleed (sisal nature 1,20x1,80 = € 89,99), voert de kortingscode in en.....0 (nul) korting! Geeft dit een 40-jarig aanbod gevoel? Niet dus! Geef dan gewoon aan dat je goedkoop dat kleed levert en dat er geen korting meer mogelijk is. Kwaliteit van product zit hier dus niet bij in...puur de manier van lokken is beoordeeld.

Doornroosje61 06-08-2019

Super van Otto,
Altijd snelle levering, als er iets wat later krijg je hiervan gelijk een mail.
Geen problemen met retourneren.
En ze hebben gewoon goed,mooi spul.

Irma Cnossen 05-08-2019

Ik winkel graag bij Otto, leuke kleding en vooral veel keuze.
Ook veel keuze in badmode.
Slaag altijd bij Otto omdat ze ook.grotere cup maten hebben,wat soms erg moeilijk te vinden is.
En dan is de prijs/kwaliteit verhouding prima!

Chris 05-08-2019

Wat een waardeloze service...
Ons vorige bed had een fabrikage fout...
Na 8 weken wachten vanochtend een ander bed geleverd gekregen.... 3 keer raden..... weer niet goed..

Klantenservice gebeld... we hebben een notitie gestuurd naar de desbetreffende afdeling. Ze nemen binnen 5 (!) Dagen contact op....

Jullie zijn het meest klant onvriendelijke bedrijf dat ik ken met jullie jaren 60 klantenservice...

We zullen iedereen afraden ooit nog een bestelling bij jullie te plaatsen en zo te lezen zijn we verre van de enige.

Yvon 05-08-2019

Goed bedrijf en service. Netjes alles geleverd.
Heb nogmaals een bikini besteld omdat deze qua pasvorm en matariaal perfect zit.

AM Landman-Oomen 04-08-2019

Snelle en gemakkelijke online-shop, ook voor de minder bedreven online-shoppers onder ons. Uitgebreide keuze, goede kwaliteit, snelle levering.