Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wim 23-10-2019

Leuke artikelen, maar een slechte webshop , ik wil winkelen bij overhemden en elke keer moet ik zo veel moeite doen en geduld hebben . We zijn nu een week verder, verleden week dacht ik, bekijk het maar, nu heel veel geduld gehad omdat ik leuke overhemden zag en besteld heb. Maarrrrrrrrrrrr of ik altijd dit geduld hebben??

Anita 23-10-2019

het fijne van deze site is ECHT dat ik zonder problemen kan bestellen. Daarmee bedoel ik dat er niet van alles gevraagd wordt. Ik heb snel kunnen bestellen en ik kan ook betalen als een artikel me aanstaat. Dat is ook heel fijn.
Voor mij is dus de snelheid van bestellen en de mogelijkheid eerst de artikelen te zien voor ik ze betaal heel fijn.

simone 22-10-2019

assortiment mag wel iets uitgebreider verder alles netjes en goed geregeld en snelle levering

elise 22-10-2019

Door heel erg teleurgesteld te zijn door een andere webshop. maar een bank hier besteld en de klantenservice is top! tot nu toe tevreden even wachten op de bank.

Hannie Zancada 21-10-2019

Ben jaren klant van Otto voor zijn voortreffelijke service heb je een probleem wordt voortreffelijk opgelost en bovendien goede kwaliteit

Ada 20-10-2019

Betrouwbaar, mooi assortiment, veel keus, goede website en snelle levering,

Aaltje 20-10-2019

Veel keuze , zowel in lage als hoge prijskwaliteit. Snelle bezorging via bezorgpunt van postnl. Fijn dat ik via internet op de hoogte werd gehouden van het verloop van de bestelling en bezorging.
Ga de twee pyjama's nu oppimpen met mijn initialen op het zakje randjes langs de kraag en manchetten.

pierke67 17-10-2019

Ik ben nieuw hier en heb best wat artikelen bestelt naar aanleiding van de revieuws ben ik zeer benieuwd naar het resultaat maar blijf positief.

N.Ramrekha 16-10-2019

Geen tijd om te shoppen ?? Dan maar thuis lekker op de bank bij Otto hoppen en maar kopen zonder dat je je kapot hoeft te lopen!!

Shopper 16-10-2019

Prima service en mooie webshop.
Ik vind de mode prachtig en ik kan mijn favoriete laarzen hier vinden.

Gerdak 16-10-2019

Veel keus en leuke prijzen. Of je mode zoekt of iets voor je huis , hier bij Otto kan je alles vinden. Ook de betaling kan je regelen ,net wat jou uitkomt zowel contant als in termijnen. Leveren van je bestelling is ook vlot en corect. Gewoon thuis op de bank het gemak van vele winkels bij elkaar en bestellen wat en wanneer je wilt. Jaren al klant en heel tevreden , met het ouder worden ga ik ook steeds meer waarderen dat ik altijd veel keus heb bij Otto want alles word geleverd tot aan de voordeur toe.

Saskia 15-10-2019

Uitgebreide keuze ook voor grotere maten goede kwaliteit prijs verhouding .. snelle levering en goede service ... na al die jaren nog steeds erg tevreden ..

Yeliz Gonultas 15-10-2019

Ik heb lang gezocht naar een kaptafel en twee nachtkastjes in graphiet kleur en bij otto heb ik gevonden wat ik zocht prijsverhouding goed en alles duidelijk vermeld.
Nu hoop ik op een goede levering en ik hoop dat ik lang plezier van mijn inkoop heb!

Araya 14-10-2019

Fijne online winkel om te shoppen. Gemakkelijk en duidelijke site. Snelle afhandeling van je bestelling en levering. Genot om hier te winkelen.

Leon 13-10-2019

Otto is een prettige webwinkel. Betaalbare prijzen en voldoende keuze. Een echte aanrader!

Walter 12-10-2019

Na twee eerdere bestellingen die ik had geplaatst en van tevoren betaald. Werd mijn account zonder opgaaf van redenen geblokkeerd en schijnbaar volgens een dame van de chat doorgegeven aan een voor mij onbekend incassobureau. Bestellen kan ik dus niet meer en de hulpverlening is abominabel slecht. Het bekende van het kastje naar de muur principe.

Yoyojanneke 11-10-2019

Fijne winkel met mooie producten. Kleding klopt goed qua maat maar mocht het onverhoopt niet passen dan kan je makkelijk retourneren. Ook bij problemen en/of klachten wordt je vlot en naar tevredenheid geholpen.

G. 10-10-2019

Ruim assortiment en kwalitatief goed. levering zou indien mogelijk iets sneller mogen, omdat je het bij andere webshops het de volgende dag in huis hebt . Mogelijkheid om het na ontvangst te moeten betalen vind ik prima.

H.Huisman 09-10-2019

Overzichtelijke site.. veel keus, goeie kwaliteit en snelle levering.. kortom kan het iedereen aanraden hier te bestellen ..

Yvonne 09-10-2019

Was vroeger al klant van Otto. Nu ben ik senior en de keuze is reuze.
Voor mij wat moeilijk wat terug te sturen. Rolstoelster.
Misschien doet u klanten in dergelijke omstandigheden een groot plezier om het op te laten halen. Voor mi) mag dat tegen betaling. Ben afhankelijk van anderen.
Mooie collectie. Goede informatie.

Meggie 08-10-2019

6 dagen geleden bestelling gedaan,tot op heden nog niets ontvangen!
Na 4 dagen werd het pas bij post.nl aangeboden en tja post.nl is niet altijd de snelste.
Volgende keer toch maar gewoon weer naar de winkel!

Ingrid Munniksma 08-10-2019

Zeer gevarieerd aanbod en in verschillende prijsklassen koop ik mijn kleding.

Buis 07-10-2019

Otto heeft een groot aanbod in ieder segment. In termijnen betalen is ideaal

Angela Verdam 06-10-2019

Altijd alles van top kwaliteit. Als je er niet uit komt en je belt staan de medewerkers gelijk voor je klaar. Het gratis retour sturen is ideaal. Je wordt goed op de hoogte gehouden per e=mail over je bestelling. Ik beveel iedereen ook zeker aan om bij Otto te bestellen.

JMJ van Wijngen 03-10-2019

Snelle levering bij beschadiging van artikel snelle ophaaldienst en omruiling.