Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Evelien 31-08-2023

Het was mijn eerste bestelling en het ging zo makkelijk. Echt heel fijn. Nu in spanning afwachten op mijn bestelling. En voor een prima prijs 👍🏻

Shivam 31-08-2023

I get lots of variety and quality is also good. I also find colourful dresses

S de Bruijn 30-08-2023

Otto besteld salon.vitrinekast en tv meubel. Afhalen oude meubelen. Betaal je 120 euro voor.
Spullen worden niet meegenomen omdat vrachtwagen vol is.
Gebeld kunnen het vinden dat het inderdaad gehaald zou worden geeen bevestiging via email dat de klacht erligt. Zelfde dag weer gebeld. Kunnen het niet vinden. Maar zouden hett doorgeven. 3x gebeld konden hetvwel vinden. Ook gelijktijdig chat. Kon verzendkosten terug krijgen. Aan telefoon niet bekend en was niet waar. En het zou zeker 2 weken duren voor het opgehaald word. Wil geld terug niet mogelijk of gecompenseerd worden. Zoubterug gebeld worden door planning niet gebeurd.Na slechte
recensie word ik gebeld of ik ze nog een kans wil geven om het goed te doen. Volgende dag zou alles opgehaald worden. Ze stonden er.
Wilde niks meenemen vrachtwagen vol.
Meegelopen is voor de helft gevuld had meegekund. Vinden meubels zwaar. Hebben geen karretje of laadklep. Met pijn en.moeite 2 meubelstukken meegenomen. 1 staat nog bij me.
Otto weer gebeld. Zouden dezelfde dag het meenemen of vandaag. Zou via email een bevestiging krijgen. Nog niet gebeld of email ontvangen. Heb nog nooit zoiets mee gemaakt.
Wil gecompenseerd worden voor alle ellende .
Moet nu zelf maar zorgen dat het weggehaald worden kosten 300 euro. Nu de nwe spullen nog uitpakken en zelf in elkaar zetten. Wat dat word ook niet gedaan. Ook al staat het onder het artikel. Dozen zijn beschadigd. Hopelijk binnen kant niet. Hou me hart vast. Wat een nachtmerrie en stress. En.of ik mijn review wilde verbeteren. Je begrijp wel dit is zelfs geen 1 waard. Totaal geen vertrouwen.

Rowena 29-08-2023

zeer teleurgesteld. Sturen mijn een kapotte wandel schoen op. en dan nog een houding aan de telefoon als ik aangeef dat ik niks heb aan 10% korting.

Ook wouden ze me een maat groter aanbieden, terwijl de maat die ik nam al een maat groter is want dat is normaal bij wandel schoenen. klanten service super slecht. hele attitude. ben heel erg geschrokken. hier bestel ik nooit meer

Paul 25-08-2023

Zeer slecht in elkaar gezette site. Als een item op de site bv 70 euro is en je doet hem in de winkelmand is hij opeens 30 euro duurder, is bij veel artikelen . Als je erover gaat bellen kunnen ze er niets aan doen!

Dj1964 24-08-2023

Ik ben recentelijk begonnen als Otto klant na jaren in Canada te hebben gewoond. En ik maar denken dat Canada zo vooruitstrevend was met internetshops en IT systemen..... Ik ben verrukt over het gemak waarmee ik producten bij Otto kan uitzoeken, het betaalgemak (soms maak ik onmiddellijk over, soms wacht ik eerst even op het product en betaal na ontvangst). Erg efficient en handig. Ook had ik een paar maal te maken met de Klantenservice van Otto vanwege een verkeerde maat (mijn fout). Otto is een van de HEEL WEINIGE bedrijven waar je nauwelijks in de wacht staat. En erg snel heel vriendelijk verder wordt geholpen. Nee, complimenten. Ik kijk nu vrijwel dagelijks naar deals en zaken die we thuis nodig hebben; en dan via Otto.nl !

Jeroen 24-08-2023

Ik winkel nu zo'n anderhalf jaar bij Otto naar alle tevredenheid. De artikelen zijn altijd op tijd, zijn exact zoals ze op de website worden weergegeven en de maten in kleding en schoenen komen perfect overeen.

Ook de keuze van Otto is zeer uitgebreid te noemen, voor ieder wat wils zeg maar.

Ik kan Otto absoluut aanbevelen, je zult niet worden teleurgestwld.

Een meer dan tevreden klant.

ayla1960 22-08-2023

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de producten van een hoge kwaliteit zijn, snel geleverd worden en deze site is overzichtelijk, tevens heb ik al vaker iets besteld wat mij prima bevalt.

Danny cremers 22-08-2023

Veel besteld op otto.nl vooral bij de boxspring een top service gehad... eerst per ongeluk een bed besteld wat te groot was om boven te krijgen... vervangen voor groter bed uit 2 delen

Erna 2 extra poten erbij gekregen omdat ik dit mooier vond.. erna na eigen beschadiging nieuwe bovenkant van nachtkastje en dressoir gekregen

Zeer goede service... vriendelijke bezorgers top bedrijf

Nu weer paneelgordijnen besteld

Doppie 18-08-2023

Alles goed duidelijk geen moeilijke handelingen mooie foto.s duidelijke maten staan erbij

Marpos 18-08-2023

OTTO hanteert een heel vreemd prijsbeleid: artikel in 4 kleuren beschikbaar - 3 daarvan dezelfde prijs en 1 is het dubbele! (badpak €37 en eentje dus gewoon €74) Zelf vinden ze dit normaal en zeggen dit ook te doen bij kledingmaten. Dat heb ik inderdaad gezien en ook hier wordt verdubbeling van de prijs toegepast. Als je ooit wilt bestellen moet je dus heel goed uitkijken hoe de prijzen in elkaar zitten.

Celine 17-08-2023

Hier vind ik wat ik zoek.
Je bestelt en voordat je weet staat de bezorger op de stoep bij je!
Lekker gemakkelijk precies wat ik zocht!
I love it!

Cees 17-08-2023

Wat betreft een bank kopen was ik bij Otto aan het juiste adres, zoveel keus, ook wat betreft de bekleding en kleuren.
Hoera, ik ben geslaagd!!!!!!!

Issa 16-08-2023

Als ik hier iets bestel wordt het snel en netjes geleverd.
Verder ruikt de kleding niet.

Michiel 15-08-2023

Super website van Otto ,...duidelijke informatie en helder bestelling proces,...ook snelle levering van het bestelde product,..in 1 een woord,..: Ga zo door ! Top !!

Agnes 14-08-2023

Alles is makkelijk te vinden. En ik heb iets besteld wat nergens
meer leverbaar was omdat het uit het assortiment is gegaan. Super blij dat OTTO het nog wel kan leveren.

Nicole HK 13-08-2023

Het is mogelijk om veel verschillende filters te kiezen wat een selectie, zeker bij sales-verkopen, heel gemakkelijk maakt omdat jouw maat niet wordt getoond als hij niet beschikbaar is. Je kunt filteren op kleur, maat, soort hals, soort materiaal, enzovoorts.
Jammer vind ik altijd dat je niet negatief kunt filteren: ik verdraag geen polyester in mijn kleding en moet, tenzij ik zelf heel goed oplet, alle soorten stof aangeven die ik wel zou willen en dat is alles behalve polyester. Dit is dus een verbeterpunt bij het filteren.

Nico 13-08-2023

Makkelijk goed overzicht en uit ervaring weet ik goede kwaliteit van artikelen.

Joke de Jonge 13-08-2023

Altijd een prettige ervaring, bestel en koop hier al jaren de badkleding zonder problemen
Ben niet zo dol op pashokjes in winkels.
Dus hoop ook deze keer op een goede ervaring en dat ik erin slaagt een nieuw badpak te vinden.

Ladybug 10-08-2023

Bij Otto een paar slips besteld, na bijna 4 weken nog niets gehoord over de levering. Ik heb contact opgenomen via de chat. Blijkt dat het artikel niet op voorraad is en dat de levertijd op dat moment op nog 1 week staat. Ik krijg bericht als het verzobden wordt.
Wat mij erg stoort is dat je tussentijds totaal niet op de hoogte wordt gehouden en maar zit te wachten tot je iets verneemt over je bestelling.

Ik heb een schoudertas gekocht 08-08-2023

Overzichtelijk, duidelijke informatie over het artikel waardoor het maken van een keuze eenvoudig is.

Mar. 08-08-2023

Goede webwinkel met prima kwaliteit en pasvorm van de dameskleding !
Deze webshopstaat bij mij in de TOP 10 !

L.Vissering 03-08-2023

Het gaat om fauteuils . Op de web site van Otto staat duidelijk dat het een set betreft , doch maar één fauteuil geleverd . Gebeld , dat het om een set ging werd nogmaals bevestigd . Toen ik zei dat ik er dan nog één te goed had , moest de telefonist eerst overleg plegen met een leidinggevende . Het was toch maar één stoel . Maar waarom dan benoemen dat het om een set gaat ? Daar had ik gelijk in zei de telefonist . Het staat nog steeds vermeld op de site als set . Niet goed , en zo zet je klanten op het verkeerde been.

Goofy 03-08-2023

Prettig shop om artikelen te scoren die je nodig hebt en kwalitatief goed zijn.

M L 03-08-2023

Heb vaker besteld en gaat altijd goed en wordt goed aangegeven wanneer bezorgd wordt.

Product goed en zoals omschreven ook retour en ruilen gaat eenvoudig