Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

M.L. 30-07-2023

Otto is een van mijn favoriete webwinkels, omdat er een ruim aanbod geboden wordt in alle categorieën. Wat mij erg aanspreekt in het aanbod van kleding is dat er artikelen worden aangeboden welke je op reguliere websites, zoals bijvoorbeeld Wehkamp, niet tegen komt en nog een pluspunt van Otto vind ik de variaties in maten. Persoonlijk vind ik het leuk om iets 'aparts' te kunnen kopen en daarom keer ik vaak terug naar Otto omdat er naast de bekende merken, ook merken worden aangeboden met kleding van goede kwaliteit die je niet zo snel ergens anders tegenkomt.
In de categorie wonen en inrichting is er door mij ook al het een en ander besteld, zoals een kledingkast en tapijt, en tot op heden ben ik nog steeds erg blij met deze artikelen! De prijs/kwaliteit verhouding liggen heel goed en daarnaast is de levering vanuit Otto ook altijd perfect.
De enige tip die ik mee wil geven is dat de navigatie binnen de applicatie af en toe niet lekker loopt. Bijvoorbeeld; er is een artikel bekeken en als je dan terug wilt naar het overzicht, dan kom je weer terug bij het begin i.p.v. waar je gebleven was. Desalniettemin beveel ik Otto vaak aan en blijf ik zeker een trouwe klant!

Aaroes 30-07-2023

Mooie merken, ik ben fan van Aniston Casual, mooie gekleurde mode. Valt wel wat groot. Er zijn vaak acties, dat is altijd fijn.

Kitty 30-07-2023

Ik kocht vroeger al bij Otto en waarom ik nu een bankstel hebt bestelt? We waren door onze bank gezakt de vering was kapot,dus ik dacht oei wat nu zoveel geld heb ik nu even niet ! En dacht ik bestel het even bij Otto op afbetaling nu wel even handig als je krap bij kas zit. Maar heb ik wat geld over dan los ik het gelijk even af..
Ik doe liever contant betalen maar soms moet het maar even zo. En ook netjes geholpen door Otto.

Susanna 30-07-2023

Leuke vlotte kleding voor de wat grotere maten.
Ook het retouren gaat zonder problemen dus gewoon geweldig, lekker doorgaan zo !!!!

Diana Luijkx 29-07-2023

Ik kies voor deze shop omdat je ontzettend veel keus aan vooral kleding hebt.
De kleding is van goede kwaliteit goede pasvorm en de prijs is redelijk.
De bezorging verloopt altijd goed met vooraf redelijke wachttijden.
Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail.
De keuze om je bestelling zelf op te halen bij een afhaalpunt is ook een goede vooruitgang.

Annemarie 26-07-2023

Ik vindt dat OTTO mooie en goede kwaliteit kleding verkoopt.
Ik ben niet groot en heb een moeilijke maat.
Het prettige van OTTO is dat wanneer de gekochte kleding toch niet goed past, je het zonder problemen terug kan sturen en dat je in de app van OTTO alles kan volgen.
Ook als je wat besteld hebt is dat goed te volgen.
Heel fijn.

Andrea Marrone 26-07-2023

Absolutely convenient, a couple of clicks and you find what you need without moving a finger...great shop!

Kleding en schoenen 26-07-2023

De site is erg traag en reageert vaak niet op het aangeklikte artikel.
Wel ideaal om vanuit je stoel artikelen te bestellen en achteraf betalen.

Fam G.Burgers 25-07-2023

Wij vinden otto geweldig goed mooie kleding en heel veel artikelen bestellen best veel en altijd goed en fantastische bezorging .dank otto ga zo door

Mariette 22-07-2023

Veel keus, ook in grote maten.
Veel verschillende merken.
Snelle levering, gratis retourneren.
Goede prijs-kwaliteits verhouding en de site werkt snel. Ook fijn dat je achteraf kan betalen.
Ik ben al vele jaren een tevreden klant!

An 20-07-2023

Super mooie artikelen goede kwaliteit prijsverhouding.
Heel veel keuze. Goede service.

Klontian Kotzias 20-07-2023

Very good customer service, direct communication, very good prices and many payment options, I recommend this site

Marleen 20-07-2023

Een fijne website met veel keuze.
Als je een artikel koopt en je gaat weer terug naar het overzicht van jouw keuze, dan ga je niet verder waar je was gebleven, maar begin je helaas weer bovenaan de pagina.
Verders allesbin orde

Saskia 18-07-2023

Ik vind het een ideale winkel, alles is goed overzichtelijk. Alleen de app mogen ze verbeteren, blijft wel eens hangen. Maar via de website gaat het dan ook stukken sneller. Betrouwbare site.

Morti 16-07-2023

winkelen met jou is puur plezier en grote vreugde zonder het huis te verlaten :)

Has 14-07-2023

Meest eerlijke en betrouwbare winkel op internet. Netjes, geen gedoe, overzichtelijk.

Wendy Vriens 13-07-2023

Goeide kwaliteit, goede service een groot assortiment, betrouwbaar en eenvoudig bestellen!!

Hulya 12-07-2023

Heb een onderkast Pelipal besteld in maart!! Bijna 2 maanden gewacht! Op de foto staat duidelijk met poten alle plaatjes!!! Kleine letters, poten moeten apart besteld worden a fijn kan gebeuren dacht ik!!!Nu weer 2 maanden later inmiddels juli 2023! Kan ik mijn onderkast nog steeds niet gebruiken! 4 keer gebeld/ gemaild voor bestelling/oplossing elke keer is het mij beloofd dat ik het zou ontvangen helemaal niks ontvangen!! Zeer teleurgesteld!!! Ik voel mij belazerd en bedonderd!!!

Je reageert wel op Trust pilot Otto? Maar ikzelf heb nog geen mail ontvangen,
Onbetrouwbaar!!!

T 12-07-2023

Goede service, leuke kleding voor betaalbare prijs. En fijn dat je achteraf kan betalen, vooral als je niet weet welke maat je moet bestellen.

Mode 10-07-2023

Voor mij de webwinkel om mijn zomer garderobe aan te vullen. Veel variatie en leuk geprijsd.

Theo 1963 09-07-2023

OTTO heeft altijd weer een goede keus in grote maten. Natuurlijk zijn er allerhande webwinkels met aanbiedingen, maar ik kies graag voor een betrouwbare winkel met een goede kwaliteit kleding en dat vind ik bij OTTO.

Janet 05-07-2023

Prettige shopomgeving, snelle en makkelijke aanmelding / registratie als klant. Duidelijke termijnaanduiding en geleverd volgens de termijnaanduiding. Erg plezierige webshop.

Adam Pakuszewski 05-07-2023

Ontzettend fijn dat jullie de mogelijkheid geven tot achteraf betalen. Want in deze tijd zijn liquide middelen geen vanzelfsprekendheid!

Wel zouden jullie wat moeten veranderen aan die cookies! Want in het ergste geval krijg ik straks heel veel reclameonzin binnen van jullie partners!

Alime 03-07-2023

Ik ben al jaren lang klant bij otto zeer tevreden erg behulpzaam medewerkers en trouwens je word goed begeleid op het website ik bestel heel vaak en wil andere ook bij adviseren om bij otto te komen. Waar je ook tegen aan loopt je krijgt meteen een oplossing. Ik heb net nog eem bestelling geplaatst en wacht met hoog verwachtingen af.☺

Monique 28-06-2023

Fijne site om te winkelen, genoeg keus uit goede merken/ kwaliteit. Bestelling werd goed, zorgvuldig en snel geleverd.