Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Lenie 25-06-2023

Altijd stipte levering en als het niet bevalt,probleemloos terugsturen!
Ik betaal altijd achteraf en dat gaat zonder bijbetaling of problemen.
Ik bestel hier graag🤗

Margareth 25-06-2023

Ik vond dat Otto een geweldige app heeft gebruiksvriendelijk. Snelle levering en een klantvriendelijk klantenservice die jou super helpt als er problemen zijn die worden meteen opgelost.
Ik shop graag bij de Otto

Fransina 21-06-2023

De service is van topkwaliteit,
Bereidt om te helpen zijn zij altijd .
Online winkelen is voor mij noodzaak,
Bij Otto zeker fijn want alles wordt geleverd vlgs afspraak!

Am van Loon 21-06-2023

Door een systeemfout van kant Otto heb ik een krediet moeten betalen waar ik niets vanaf weet en dus waar iemand anders van geprofiteerd heeft. Onmogelijk bel en email verkeer gehad en ik wil mijn account van jaren verwijderd hebben na dit geintje maar lukt ook niet.

Martina 20-06-2023

webshop is duidelijk waardoor je heel gemakkelijk kunt bestellen. betaling overzicht is heel duidelijk. ik ben al jaren klant omdat de winkel van otto echt alles heeft. mocht er eens iets niet goed zijn geen koeien en moeien zo retour daar is otto heel makkelijk in.
en daarom is otto voor mij nummer een. en zeker op zijn webshop.

Baris 19-06-2023

Ik was op zoek naar nieuwe trainings kleding voor mij en mn vrouw en kwam weer op Otto.nl terecht. Scherpe prijzen en makkelijke website/app maakten het uitzoeken en bestellen zeer aangenaam.

No name 19-06-2023

Bijna altijd voorraad en goede levering zelfs nog eerder dan 3-5 dagen . Makkelijk achter af betaling mogelijk

Marlies 19-06-2023

Fijne webshop!
Wij zijn al heel lang klant en komen steeds weer terug.
Ruim assortiment, veel keus wat ik ook fijn vind, is dat van de mode items altijd heel veel foto's op de site staan, kun je een goeie indruk krijgen hoe het product eruit ziet.
Verder snelle verzending, en je wordt steeds op de hoogte gehouden wanneer het pakket geleverd zal worden.
Ook goede producten, van de betere merken

R.J 17-06-2023

Prima shop artikelen kloppen met presentatie op site.
Bestelling goed verpakt geleverd .

EC2020 17-06-2023

Hele gebruiksvriendelijke website, leuke kleding om uit te kiezen, erg ruime keus + goede prijs.

Monika 17-06-2023

Ik heb meubels bij Otto gekocht, ik ben zeer tevreden, goede kwaliteit, snelle verzending.

Christe 16-06-2023

Ik ben erg te vreden hoe het gaat bij otto.
Als heet verkeerd is of te klein kannje het terug sturen ook al bennkeniets te laat ze doen nooit moeilijk

AnnaB 15-06-2023

Fijne duidelijke website, deze keer kwam ik voor badmode. In tegenstelling tot andere webshops zijn deze aangegeven met normale maten zodat je weet welke maat je bestelt. Zeer uitgebreide collectie, ik had één bikini nodig en ik heb er nu twee en twee badpakken :-). Ik ben weer erg tevreden met Otto, en zal zeker weer terugkomen

Paulika Gutierrez 15-06-2023

Mijn producten zijn van goede kwaliteit En Otto heeft een goede sercice. Otto is voor anderen aan te bevelen.

Yvonne 14-06-2023

Heerlijk eerst in het magazine bladeren en op mijn gemakje uitkiezen wat ik mooi vind. Vervolgens online alles bestellen. Erg handig ook dat de levertijd bij elk product wordt weergegeven zodat je weet waaraan je toe bent. En de reviews bij de producten zijn ook fijn.

Johan 14-06-2023

Goede artikelen, mooie overzichtelijke website,
Artikelen zijn altijd netjes verpakt en je wordt goed op de hoogte gehouden omtrent je bestellingen.

Gordijnhaakjes en kleding 12-06-2023

Er is veel keus. Jammer dat de website niet altijd goed werkt. De levertijden laten wel eens te wensen over. Lijkt mij dat Otto dit gaat verbeteren. Over de geleverde producten die ik al eerder heb besteld ben ik wel tevreden.

Marilise 12-06-2023

Site is gebruiksvriendelijk.
Aanbod is groot.
Ik zoek kleding die in Nederland niet goed te krijgen is, voor een redelijke prijs en dat lukt bij Otto uitstekend. Bij voorbeeld: damesbloes met V-hals, Korte colberts in div stijlen. Goede details m.b.t. maatvoering.

Thea 11-06-2023

Vindt otto prima winkel om online te shoppen. Vaak leuke kortingen. Gaan met hun aanbiedingen goed mee met seizoenen

Carina 10-06-2023

Fijne webshop. Het is prettig om door te kunnen filteren op artikelen die aan je wensen voldoen.
Ook 30 dagen bedenktijd en het feit dat je gratis mag ruilen, is een geruststellende gedachte, omdat je de kleding niet eerst kan passen zoals je in een fysieke winkel wel kan doen.

CB 09-06-2023

Ruime keuze, levering zoals aangegeven bij bestelling, achteraf betalen mogelijk, geen problemen met retourneren. Wij kopen al jaren bij Otto, van kleding en schoenen tot zelfs meubels, prima service, erg tevreden!

Cdn 09-06-2023

Een van de weinige shops met vrouwen polo’s. Helaas niet altijd op voorraad, maar als je geduld hebt komt het altijd goed.

Veronique 09-06-2023

Fijne webshop waar je makkelijk doorheen kunt winkelen. Duidelijke foto's. Je koopt wat je ziet. Gebruik van de filter is ook heel fijn.
Ik heb 2 jaar geleden een broek van het merk Cosma besteld en die zit heerlijk en vuilafstotend. Deze ga ik weer bestellen in andere kleuren. Top broek.

Dominique 08-06-2023

Ze zijn goed voor alles ik heb er al een hoekbank voor in de keuken op besteld, stoelen. Maar ook de kledij is er top, maten kloppen en alles past steeds perfect, qualiteit van de kledij is ook zeker goed.
Gewoon super handig want je kan alles in een keer bestellen op hun site!!

Nicole Leurs 06-06-2023

Bestelling naar een verkeerd adres gestuurd. Bijgevolg ben ik al 8 WEKEN aan wachten! Nog niet in orde!