Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Anton 05-06-2023

Bezorging is deels uitgevoerd, bed staat opgeslagen on berging. Bezorgdienst weigerde te bezorgen op de 4de etage. Stel inbrekers onbegrijpelijk dat dit voor Otto werkt maar ja tijden veranderen. Zwaar teleurgesteld en niks meer van gehoord. Bed mag wat mij betreft weer retour ik kan deze niet tillen ben op leeftijd en beperkt. Wat een schande dit.
Geld betalen en zoek het maar uit.

Henk 03-06-2023

Bestellen gaat erg eenvoudig, ervaring leert dat levering ook makkelijk gaat.
Ik heb rond gekeken maar ook de prijzen van de artikelen zijn scherp !

Mariajoh 03-06-2023

Bij Otto kan ik altijd goed kopen, goed verzorgde bestellingen en snelle leveringen.
Goede prijs kwaliteits verhouding en makkelijk betalen.
Een goed overzicht over je bestelling e.v.t. retouren en betalingen.

Meriet 02-06-2023

Al ruim 30 jaar klant bij OTTO. Fijne winkel met vaak net iets aparte details aan kleding. Ik heb hier al vele aankopen gedaan en er lang plezier van gehad. Toppertje.

Prulleke 02-06-2023

Leuke en betaalbare kleding /schoenen. Heb er echt veel plezier van. Laatst echt leuke tamaris sneakers gekocht waar ik echt veel plezier aan heb! Ruime keuzes , Betalingen gaan makkelijk, levering is snel.
Zeker aan te raden hier te shoppen!

Queeny 02-06-2023

De shop is goed te bereiken en hebben ruime keuze in het assortiment en er wordt op de service gelet waardoor je overzichtelijk inzage heb op jouw leveringen.

Eunice Adegoju 02-06-2023

Hello All
Bedankt 🤩.
Am so impressed with the website and friendly approach when it comes to assisting the client and usage explanations of the product.
I personally found it user friendly and already introduced a friend who makes dresses to it .
Thanks and looking forward to doing business with you .

Anna 02-06-2023

Fijne website! Mooie in veel maten bestelbare moderne kleding. Geschikt voor elke beurs.

Rob Zuiderduin 31-05-2023

Een uitvinding om gewoon thuis op de bank iets uit te zoeken het brede assortiment ,de klant vriendelijke benadering ook per telefoon is geweldig,het maakt het 'winkelen' leuker en een sport.
Snelle levertijden en retour mogelijk heden is top!

Gemma 29-05-2023

Otto... altijd blij als ik bestel, altijd op tijd bezorgt en mocht er iets omgeruild moeten worden dan gaat dat ook heel makkelijk. Nu heel blij dat de truitjes nog aanwezig zijn die ik 5 jaar terug gekocht had.. hele fijne truitjes goede kwaliteit dus gelijk nog een keer besteld.
Ik ben heel blij met jullie
Xgemma

Jane 29-05-2023

Otto heeft een mooie duidelijke webshop
Veel keuze alles van goede kwaliteit
Klantvriendelijk en goede service
Kortom je winkelt hier op je gemak met prima betalingsregeling mogelijk heden

Alexandra 29-05-2023

Wat een geweldige manier om te bestellen,alles klopt en de site op mobiel is goed en duidelijk ingericht.Zelfs de vraag over kortingscode komt op het goede moment en niet als je al bij de betaling bent,top!

Ben 28-05-2023

Omdat ik alleen wat wil kopen en niet met teveel gegevens in een bestand wil komen vind ik de verplichte vragen brutaal en ongepast.
Absoluut geen reden nogmaals te kopen bij U!

Marja 27-05-2023

Ik kan shoppen na wat ik wil, de kleding wat ik meestal koop zit altijd goed dus wat mijn maat is klopt. Het is handig als je niet naar de stad kan, ik ben zeker al 30 jaar klant misschien met een tussen pose. Ze houden je op de hoogte met betalingen en wat je kan betalen per maand. En vis de post wanneer het aankomt. Ik ben zeer tevreden met Otto.

Linda 27-05-2023

Erg leuke site. Kan alles wat ik leuk vind in het verlanglijstje zetten. En dan heb ik via de laptop een goed snel overzicht, fotos zijn duidelijk en kan ik gaan selecteren wat ik wil bestellen en die kan ik gelijk op de juiste maat zetten en toevoegen aan het winkelmandje door aan te klikken. Erg fijn

Anne 26-05-2023

Heerlijke winkel,met kwaliteits kleding,schoenen,en andere dingen.Goede prijs/kwaliteit verhouding.Goede communicatie, en altijd keurig thuis bezorgd.

Barry 25-05-2023

Ik vind de damesmode heel leuk en is van goede kwaliteit!
Je krijgt echt wat ze aanbieden.
Ik shop dan ook het liefst bij de Otto.
De website is duidelijk en je word heel op de hoogte gehouden.

Petra 24-05-2023

De service is top, mooie artikelen voor een betaalbare prijs. Lukt het dit keer niet om het gehele bedrag in 1 keer te betalen, dan betaal je zonder problemen in termijnen. En mocht het bestelde item niet aan je wensen voldoen, dan kan je het zonder problemen terug sturen. Voor mij al 28 jaar een betrouwbaar adres voor al mijn wensen, ga zo door!

alex Schrauwen 18-05-2023

Makkelijke webshop en hele mooie en goede artikelen.prijs is ook goed.ik koop altijd mijn tshirts hier van man's world super voor een lage prijs.uitgebreid assortiment.in kleding en huishoudelijk.service is goed en de shop is betrouwbaar

cylvia 16-05-2023

Goede service en snelle levering. Kwaliteit is goed en mailing over bestel status duidelijk.

Sureleti 16-05-2023

Fijne webwinkel voor de betere kwaliteit en toch een redelijke prijs.
Ik ben al heel erg lang klant bij OTTO, dus ook een tevreden klant. Deze keer mocht ik een bestelling plaatsen met aftrek van €12,50
als verjaardagscadeau. Die kans laat ik niet liggen!

Vivian 16-05-2023

Zeer tevreden over het bestellen bij Otto heel veel keuze en alles in goede kwaliteit ook de maten komen altijd goed overeen.
Meestal binnen een paar dagen wordt alles netjes geleverd ,en is er iets niet voorradig dan krijg je een mailtje zodra het wel weer op voorraad is.
Ik bestel al jaren bij Otto en nog nooit problemen gehad.
Retouren gaat ook gemakkelijk.

kaha 14-05-2023

het is heel mooie make-up tafel en het past goed in mij kamer. ik ben erg te Vreden de kwaliteit.

Ineke kraan 14-05-2023

Altijd snelle levering , mooie prijzen . Ik heb bepaalde broeken van Otto en die draag ik elke dag . Ze zijn HIS ..prachtige broeken.

Erman 12-05-2023

It was pretty easy to navigate around and then to place to order. The only missing feature in my opinion is the credit cart payment option, as you can pay direct only through iDeal.