Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 241 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Sophia 22-03-2019

Hoi, Ik ben al ruim 20 jaar geleden klant van OTTO geworden.
Bestellingen waren/zijn tijdig en keurig behandeld en geleverd.
Nooit problemen gehad met betalingen of retour zenden.
Zo wil ik alweer door gaan met deze mensen.

Ali 22-03-2019

Heel prettige webshop, de prijzen zijn erg goed .
De bestelling wordt op tijd geleverd.

Jacky 22-03-2019

Makkelijk zoeken, veel keus, fijn alles te sorteren qua keuze, blijf zo doorgaan!!!!

Herman 21-03-2019

Eenvoudig en overzichtelijk. Het is mijn eerste keer dus over het product of de afhandeling kan ik nu nog niets zeggen

Andre 21-03-2019

De eerste keer dat ik iets bestel bij Otto, ik hoop dat de service zo goed is als ik van iedereen hoor.
Dat lijkt me geen probleem.

mijn slogan: voor mij is Otto nr.1, dus allermaal daarheen.

Kaat65 21-03-2019

Mooie en overzichtelijke site met uitgebreid assortiment. Duidelijk en goede layout

GS 21-03-2019

Goede producten, levertijd klopt vaak wel. En soms op afbetaling iets bestellen. Alles mogelijk!

Marjolein 21-03-2019

Op de website kun je altijd alles goed bekijken van alle kanten, er staat een duidelijke beschrijving bij en de kwaliteit is meestal goed. Goede klantenservice en snelle levering.

Rowena 21-03-2019

Ik kies voor Otto omdat de kleding die ik bestel altijd van goeie kwaliteit en pasvorm is..mijn moeder al meer dan 35 jaar klant van zotto is..fuscfat zegt genoeg over de service ...top!

Fran 21-03-2019

Leuke producten, goede omschrijving en foto's , veel filters en goede prijzen.

Laura 21-03-2019

Alles werkt snel en klantvriendelijk, ze hebben vaak goede en leuke acties waarmee ze goedkoper uitkomen dan andere webwinkels. Als je iets specifiek zoekt heb je het snel gevonden dus is fijn.

Barbara 21-03-2019

Leuk voor alle leeftijden. Frisse uitstraling .
Het word keurig verstuurd top.
De klantenservice is zeer correct en erg vriendelijk.

Jeanet Steenbeek 21-03-2019

Ik vind Otto een prettige online winkel. Het zoeken gaat gemakkelijk en de foto's zijn duidelijk. Omschrijvingen geven vaak goed aan hoe het qua maat zit, en reviews van andere gebruikers zijn gemakkelijk te zien/lezen. De levering gebeurd vaak zoals beloofd, en mocht er eens iets tegen zitten, dan krijg je netjes een mail. Retoureneren en of omwisselen is telefonisch snel geregeld. Ik ben zeer tevreden over Otto

Danielle 21-03-2019

De site is overzichtelijk, je ziet gelijk welke kleuren er zijn en welke maten er nog beschikbaar zijn. En er is ontzettend veel keuze, heerlijk!

Henkdoek 21-03-2019

Otto heeft veel keuze in dames en heren merk kleding deze wordt snel geleverd

Bouchra 21-03-2019

Een super website. Met een groote assortiment. Waar je veel aan hebt. Dankjullie wel.

Sharideen 21-03-2019

Makkelijk bestellen, snel geleverd.
Goeie service.
Zeer goeie kwaliteit.
Goeie aanbiedingen.

Suus 21-03-2019

Fijne en duidelijke website. Vlotte levering.
Goed assortiment. Fijn dat je favorieten kunt maken om te onthouden.

m.d 21-03-2019

happy with my purchase and great customer service ,i will definetly recomend to a friend.
thanks!!

Laura 20-03-2019

Mijn moeder bestelde vroeger al bij jullie en ik doe dat ook al jaren.
Makkelijk bestellen, netjes geleverd, achter af betalen. Top!
Goede kwaliteit spullen.

Fred 20-03-2019

Het vinden van het juiste artikel heeft even geduurd. Otto kwam met de “oplossing” voor mij. Bij het bestellen werd ik verrast door de zorgvuldigheid en het gemak👍

Erwin 20-03-2019

Goeie service en ruime keuze.
Vriendelijke klantenservice.
Goeie prijs/kwaliteit verhouding

Evelien Eggink 20-03-2019

Eigenlijk niets op aan te merken, makkelijk bestellen vanuit de luie stoel (wel jammer voor de ondernemingen die het hoofd maar nauwelijks boven water kunnen houden) jullie doen wat je beloven, en de maten, kleuren, modellen komen goed overeen met de werkelijkheid. Valt het artikel toch tegen is retourneren duidelijk met bijgeleverde retourbrief. Kijk weer uit naar mijn bestelling!

M 20-03-2019

Leuke aanbiedingen. En bij bestelling kun je rekenen op een goede levering op tijd en bij retour word je goed geholpen.

Vrorike 20-03-2019

Leuke shop. Snelle levering en geregeld acties. Super dit vinden de mensen leuk.