Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 235 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Vrorike 20-03-2019

Leuke shop. Snelle levering en geregeld acties. Super dit vinden de mensen leuk.

Conny 20-03-2019

Ik heb al verschillende kledingstukken besteld en ben zeer tevreden over kwalitiet, levertijd en de afwikkeling van mijn bestellingen.

T.van P 20-03-2019

Ik zeer tevreden over het online kopen bij Otto. Ik beveel dit aan iedereen aan.
Je hoeft er de deur niet voor uit. En er is vol op keus.

Hetty 20-03-2019

Hele goede kwaliteit en goede service enzeer groot aanbod duidelijke site vriendelijk personeel

Flok 20-03-2019

Veel keus, duidelijke foto’s, mooie mode, precies wat ik zoek voor mijn garderobe

Mevr.Bonten 20-03-2019

Geweldige artikelen, die ik allemaal gekocht heb, geen klachten super.we hebben verschillende kasten gekocht eb vloerkleden. Alles is mooi.

Angelique 20-03-2019

Vriendelijk in gebruik en erg overzichtelijk
Genoeg keuze en snelle levering

Aggie 20-03-2019

Mooie overzichtelijke website, makkelijk in gebruik. Veel keuze, je kunt hier bijna alles vinden. Super handig.

Addy 20-03-2019

Klantvriendelijk en een goede service. Ik zou het iedereen aan bevelen en het bezorgen gaat uitstekend.

ria 20-03-2019

snelle levering, en goede kwaliteit van de artikelen, een ook de prijs is goed.
veel keus !!!

Rebecca 19-03-2019

Heel overzichtelijk. Je kan makkelijk shoppen zonder steeds te moeten zoeken. De klantenservice staat altijd klaar om je te woord te staan. Ze zijn zowel telefonisch als per mail te bereiken. Otto ken ik sinds mijn studententijd. Otto gaat met de tijd mee, heel modern voor alle doelgroepen.

Vamke 19-03-2019

mooie site, produkten goed en mooi, overzichtelijk account, levertijd bijna altijd volgens afspraak.

Monique 19-03-2019

Veel kleding keus veel verschillende merken, ik geef een 8 omdat ik het zeer jammer vind dat verschillende maten verschillende prijzen hebben. Dan heb je eigenlijk niet de aanbieding waarom je dat kledingstuk aanklikt.

Vish 19-03-2019

Otto is een winkel die ik iedereen zou aanraden ondanks dat je online spullen ziet vb banken alsnog kannje proefmonsters bestellen en de gebruiksvriendelijkheid dat is super dat zou iedereen begrijpen. Kortom super shop en ik zal zeker nog meer shoppen daar en zou het aanraden aan mijn familie en vrienden.

Janneke 19-03-2019

Fijne webwinkel! Mogelijkheid achteraf te betalen super handig. Genoeg keuzes op de site.

Marloes 19-03-2019

Ik vond de filters heel handig gekozen,zo kon ik tussen de berg bikinis snel diegene vinden die mij eerder aansprak. Ik vind het ook fijn dat je voordat je klikt al meer info/fotos te zien krijgt.

Marjan Greven 19-03-2019

Eigenlijk is alles wat ik hier bestel altijd goed ,
Prima bezorging en snel
Ook veel keus als kleding kortom het is heerlijk winkelen

Chiel 19-03-2019

Andere producten beschikbaar dan veel andere aanbieders en makkelijk en duidelijk bestelsysteem. Nu nog afwachten op een goede bezorging en een fijn product. Tot dusver top in ieder geval :-)

Willem verschoor 19-03-2019

Duidelijke website en keurig op tijd geleverd.
Producten zijn prima.
Kan Otto aan een ieder aanbevelen.

Patricia 19-03-2019

Assortiment en kwaliteit super. Echter levertijd nogal lang vergeleken met andere aanbieders en lange wachttijd telefonische bestellen

Marian 19-03-2019

ik ken deze winkel al heel lang en er is heel veel keuze .
Je hebt er een goede service en de prijzen zijn niet duur .
Als je iets besteld hebt wordt het ook snel geleverd

Margrit Hendriks 19-03-2019

Ik vind dat jullie leuke mode hebben en ook nog betaalbaar.
Ook heb ik het mijn dochters aanbevolen, zij hebben ook verschillende dingengen bij jullie gekocht.

Marjelle 19-03-2019

Fijne shop overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden ben goed geslaagd voor onze dochter die heel blij zal zijn als haar nieuwe bed binnenkomt al met al een prima shop

Carihuela 19-03-2019

Shop laat de artikelen zien alsof je in de winkle loopt en ze kan aanraken en voelen. Zo echt. Kleurstelling is ook prima weergegeven, valt nooit tegen

Mieke 19-03-2019

Leuke hippe kleding voor goede prijzen, veel aanbod en heel veel keuze voor elk wat wils.