Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Denise Menig 25-11-2020

Ik bestel heel graag bij Otto, want je bestelling wordt best snel geleverd.
Ik ben heel erg tevreden.

sandra 24-11-2020

Makkelijk online shoppen zowel voor mezelf als voor mij schoonmoeder die het niet meer zelf kan.

Antonio 24-11-2020

Bestellingen duren soms iets te lang maar service en de ruime keuze maken alles goed

Mar66 24-11-2020

Altijd goede service, producten zo als omschreven.
Veel keuze, in alle prijsklasse en goede kwaliteit

veronique 23-11-2020

bestellen ging erg makkelijk, kon makkelijk vinden wat ik zocht. Ook erg prettig dat je achteraf kunt betalen, voor het geval het artikel toch niet aan je wens voldoet.

Vervaeck 21-11-2020

Altijd keurig ingepakt en snel bezordg.
Giede kwaliteits producten.
Klanten service is ook altijd correct.

rob Lanzaat 21-11-2020

Heel leuk om bij otto winkelen krijg alles op tijd, als je iets terug stuurd naar otto is het allemaal goed geregeld en je kan alles goed bekijkken, ik ben tot nog toe erg tevreden met ottotje.

Bra43 20-11-2020

Het is altijd prettig om te winkelen bij Otto. Mooie kleding voor een mooie prijs. En handig je mag achteraf betalen zonder extra kosten.

M.Heijmink 20-11-2020

Zo gemakkelijk om hier te bestellen en ze hebben zoveel je hoef niet meer naar een winkel .
Goeie service ook !

Cock van Zadel 20-11-2020

Altijd keurig verzorgd en goede kwaliteit prijs verhouding.
Bestelling altijd op tijd bezorgt.

Trudysw 20-11-2020

Ben al jaren klant bij Otto ,gemakkelijk te bestellen ,goede collectie en goed pasvorm

Deborah Raymann 20-11-2020

Ik vind Otto echt een top winkel, ik moet soms helaas wel lang wachten als je een jeans wilt bestellen maar de andere spullen die je besteld worden zeer snel bezorgd voor de deur.

Tbos 20-11-2020

Makkelijk zoekcriteria, waardoor je de jgewenste product snelt doet vinden.
Ook is de prijs, kwaliteit verhouding goed.

Pinar 20-11-2020

Ziethoek die wij hebben besteld met een levertijd van 8 weken was na 10 weken niet geleverd na Otto te contacteren bleek dat iets fout was gegaan de bestelling was geannuleerd. Vervolgens opnieuw bestelling geplaatst en na 8 weken bleek alweer dat er iets fout ging en de order was gecancelld. Schandalig!

mm 19-11-2020

Deze winkel is uitstekend en biedt alles wat je nodig hebt, niet de eerste keer dat ik ermee te maken heb

OTTO 18-11-2020

Heerlijk dat je achteraf kan betalen, wel opletten dat je dit ook doet, je verzendkosten in de gaten daar met achteraf betalen je het maar 1x betaald en je krijgt de artikelen meestal in delen binnen.

Joost Drenthe 17-11-2020

Ik ben met Otto zeer content
't Wordt vlot bezorgd zonder gezeur
Er is een groot assortiment
met ruime keus en leuke kleur
Dus bij een on-line aanschaf is mijn motto
Kijk eerst bij Otto

John 16-11-2020

Makkelijke app en alles redelijk goed te vinden. Alleen jammer dat hetgene ik besteld heb niet onder Black Friday valt

Paulus 16-11-2020

De online shop is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Het aanmaken van een account is een fluitje van een cent en ook als nieuwe klant krijg je direct de mogelijkheid om te kiezen voor achteraf betalen. Een prima shop en als de levering en de kwaliteit van de bestelde spullen net zo goed zijn, dan is dit de eerste maar zeker niet de laatste aankoop geweest!

Johan 16-11-2020

Bestellen is supereenvoudig en ik stel het ook zeer op prijs, dat de goederen na ontvangst betaalbaar zijn. Daarnaast bleek Otto het goedkoopst te zijn voor het product dat ik aangeschaft heb.

Rosalie 15-11-2020

Al jaren bestel ik bij Otto vanwege de onderscheidende collectie , de meubels zijn van hoogwaardige kwaliteit voor een zeer redelijke prijs . Ook in mode zijn er diverse merken en Otto bied regelmatig korting acties aan.
De klantenservice is goed bereikbaar en lost eventuele problemen snel en vriendelijk op.
Voor mij de nummer 1 Webwinkel .

Dick 14-11-2020

Heb veel websites gevonden ter vergelijking van mijn product. Bij geen enkele zoveel producten als bij Otto. Makkelijk vergelijken op deze site ook. Bestellen gaat zeer snel.

Jan 13-11-2020

Makkelijk besteld op de site overzichtelijk en netjes alles aangegeven . Qua betaling meerdere mogelijkheden kortom een aanrader

Wolferen 13-11-2020

Ik vindt het een leuke shop en krijgt van mij een 10 als beoordeling perfect

Glenn 13-11-2020

De bestelde producten zijn qua prijs en kwaliteit redelijk goed. Soms wordt het product heel snel geleverd, maar soms duurt het ook heel lang voordat je het product krijgt. De verwachte levertijd klopt niet altijd met wat de website aangeeft.