Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 236 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

C Wouters 23-09-2020

Ik koop graag bij OTTO ze hebben mooie aanbiedingen ,duidelijke site en snelle levering .

francisca 23-09-2020

Ik heb twee winter jassen besteld voor keuze bij de ene stond 3 tot 5 werkdagen en de andere een week de eerste was mooi op tijd de tweede na bijna 3 weken nog niets heel jammer heb de tweede geannuleerd heel jammer niet zo een goede ervaring

Danielle 22-09-2020

Bureau besteld met LED strip wachttijd 4 weken, is uiteindelijk 8 werken geworden. LED strip bij levering en in elkaar zetten kapot. Klantenservice had beloofd een nieuwe op te sturen, nooit gebeurd. Nogmaals gebeld, kreeg te horen dat het nu te laat was en dit door een andere afdeling opgepakt zou worden. Moet de e-mail hiervoor nog krijgen. Bar slechte klantenservice. Was helaas dus ook de laatste keer dat ik iets besteld heb bij OTTO. Jammer.

coconutS 22-09-2020

leuke online shop, makkelijk artikelen vinden met zoekfunctieknop. prijs/kwaliteit is super. levertijd binnen de norm.

D Jongejan 22-09-2020

Goedemorgen.
Ik ben al jaren klant van Otto en deze heeft een perfecte levering van mijn gekochte artikelen zowel voor kleding als de overige artikelen in het assortiment van Otto.Ik zou Otto zeker aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen.Bovendien zijn de betaalmogelijkheden uitstekend geregeld.
Dank je wel Otto

Van Eenennaam 22-09-2020

Een zeer uitgebreide collectie en mooie spullen verg klantvriendelijk en snelle levering. Perfect voor mij en mijn dochter

Van Eenennaam 19-09-2020

zwaantje 18-09-2020

Prima bh. Echt een vondst deze bh met voorsluiting. Ik bestel er nog een. Ook fijn dat je achteraf kunt betalen.

Shirrel 18-09-2020

Net klant geworden,omdat ik een bestelling wilde plaatsen. Dit ging super snel en makkelijk,en ze hadden ook nog eens een fijne kortingscode klaarstaan voor btw-vrij shoppen. Korting is altijd goed!
Binnen 2 minuten was ik aangemeld en had ik mijn bestelling geplaatst :)

Jammer gemiste kans 17-09-2020

pakketje besteld via otto.nl totdat ik er via de klantenservice achter kwam dat er ZES weken levertijd op zat , maar zes weken daarvoor werd het pakketje al wel gefactureerd en zes weken lang heeft het pakket op status VERWACHT maar nog niet bij post.nl gestaan levering onbekend

Jammer hoor gemiste kans

karin 16-09-2020

Ik vindt het altijd prettig om bij Otto online te winkelen. Het is overzichtelijk dus, makkelijk! Ook retouren gaat gemakkelijk! en de prijzen zijn ook interesant!

Monique 16-09-2020

Ruime keuze, leuke acties en korte levertijd Eigenlijk alles wat je graag ziet als je nieuwe kleren besteld !
Daarbij is alles altijd zo keurig verpakt en makkelijk te retourneren .
Een echte aanrader.
Top!

Linda 15-09-2020

De shop is behoorlijk onduidelijk. De reden dat ik hier terecht kwam is via google zoekopdracht voor een leren broek. Met de prijs gaat het vreemd. Er stond een afprijzing van €180 voor €144 in maat 40 maar voor maat 38 €263,17. Maat 40 in mijn winkelmandje gedaan, toen was de korting weg en moest ik €180 betalen. Met de telefoniste (Super leuk mens trouwens!) gekeken. Afgesproken dat ik m dan zou kopen en als ik m na passen zou willen houden dat dan het verschil verrekend wordt. Prima. Account gemaakt, stappen doorgelopen en Dan is het onduidelijk wat je koopt omdat er geen overzicht komt voordat je de bestelling definitief maakt. Ook online dan geen prijsoverzicht. Pas in de mail kon ik zien wat de prijs was en die staat nu opeens op €146,15 incl. €3,95 bezorgkosten, hahaha. helemaal maf. Het was mijn allereerste bestelling. Nu wachten op de levering, maar ik twijfel of ik nog eens zou gaan bestellen.... Nu eerst zien hoe het verder verloopt. De allereerste start als nieuwe klant is in elk geval met wat flinke hobbels....... Het cijfer is een 6, iets naar het positieve, maar enkel omdat jullie medewerkster een prettige vrouw is. Samen hebben we gelachen om de rare gang van zaken. Zij verdient een pluim! ;-) En sorry dat ik de winkel niet zou aanbevelen. Da's meer omdat ik nog nooit uberhaupt een winkel aanbevolen heb bij iemand. Dat ligt dus niet aan jullie, gewoon niet iets dat ik doe.

Ellen Klein 14-09-2020

Ik heb voor het eerst bij Otto besteld Super tevreden trui zit als gegoten Otto wordt mijn winkel heb al weer 3 dingen in mijn winkelwagen Dank je wel Otto !!!

SM 13-09-2020

Op 27 juni 2020 een kledingkast besteld. Deze werd op 21 augustus 2020 door Dynalogic bezorgd. Dit was al poging 2 door Dynalogic, 1e afspraak zijn zij nooit verschenen. Kledingkast bestaat uit 10 pakketten, ik kreeg 10 pakketten waarvan uiteindelijk bij het uitpakken bleek dat 1 pakket van een andere klant was. Ik miste ook 1 pakket, een essentiële om mee te beginnen bij het in elkaar zetten. Gebeld met Dynalogic, ze gingen het uitzoeken en ik zou terug gebeld worden. Er is nooit terug gebeld! Contact opgenomen met Otto aangezien ik bij hen de kast besteld had. Kunnen vrij weinig doen.. dan alleen een nieuwe kast bestellen met een verwachte levertijd van 4 weken. Meerdere malen telefonisch contact gezocht, kom geen steek verder. Ondertussen zit je thuis met de zooi en geen kledingkast... Ik wacht nu nog steeds... Bestel hier nooit meer!

Elsy1998 12-09-2020

Een ruim assortiment van een leuk jurkje tot iets voor je interieur, enig minpuntje de verzendkosten dat is niet meer van deze tijd,tegenwoordig bij een bestelling van 20 euro geen verzendkosten, wellicht een idee Otto😉!!!

Yessy 12-09-2020

Ik ben al jaren klant van Otto en ik winkel altijd met plezier online op de site van Otto. Bij Otto winkel ik vertrouwd en veilig en betaalgemak is ook flexibel.

jaqueline schaller 11-09-2020

Sinds enige tijd shop ik op OTTO, vanaf het begin vond ik het de ideale site. De keuze is enorm(te enorm) soms😀. eenmaal een keuze gemaakt is het naar de kassa gaan eenvoudig. Zeker een pluspunt is de keuze van betalen, onze portemonnees zijn nu eenmaal niet altijd gevuld. Binnen 2 dagen heb je het thuis, valt het tegen dan stuur je het terug, dit alles zonder poespas!
Ik ben erg tevreden over de site en blijf erbij.
Zeker een aanrader voor andere

MAS den Held 11-09-2020

Zeer tevreden over de site en hoe alles op een prettige manier wordt geregeld. Alles is duidelijk. Kleding die ik bestel is keurig verpakt en zonder mankementen.

Nick 11-09-2020

Duidelijke site, Goed materiaal en nette prijzen.
erg tevreden met deze webshop.

Marre Thijsse 10-09-2020

Er is altijd een enorme keuze uit het assortiment en ook in plussize maten. De levering is altijd vrij snel en compleet en als iets langer duurt krijg je dat netjes per mail medegedeeld of het staat duidelijk bij het artikel vermeld.
Betalingen kunnen op diverse manieren gedaan worden en Otto is hier erg flexibel in.
Goede service en retouren en betalingen worden altijd snel verwerkt

Otto klant 10-09-2020

Vandaag 10-9 werd de make-up tafel Amanda van Otto geleverd, tot op de slaapkamer.
Er werd niet van tevoren gecommuniceerd of beschreven op de website dat dit artikel een zelf bouwpakket was.
Dus zoek je het je maar uit !
Gezien de Corona regels mag je het zelf uitzoeken.
Had wel even duidelijker gecommuniceerd kunnen worden!
Hier doe ik dus geen bestelling meer plaatsen mag dit duidelijk zijn!!
Gelukkig zijn er ook nog andere bedrijven die gelukkig geen Otto praktijken er op na houden!
Een beetje bedrijf zou ook nog beschermde materialen aan medewerkers kunnen meeleveren dat ze als nog goed beschermd te werk kunnen gaan!

Teleurgestelde Otto klant

Naz 10-09-2020

Fijn om te schoppen alles is overzichtelijk en veel keuzes goed kwaliteit waard voor je geld, als ik kijk kan ik uuren lang genieten van het site
Raad het zeker aan ik ben zelf jaaren lang klant

Nel groeneveld 10-09-2020

Na lang zoeken heb ik voor mijn man deze broek gevonden, makkelijk en de pasvorm blijft goed, dit is al de derde broek die ik bestel van deze kwaliteit

Annet 09-09-2020

Ik vind deze webshop erg overzichtelijk. Ook bij het zoeken naar hetgeen ik wilde hebben, kwam Otto snel naar voren.