Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 235 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Giel 03-03-2022

Perfecte shop veel keuze makkelijk betalen ebook de aangegeven maten kloppen niet te groot of te klein echt klasse

Karin 02-03-2022

Zeer trage levering. 4 Dagen geleden mijn eerste bestelling gedaan en betaald. Staat al dagen als verzonden met track en trace. Postnl heeft het pakket echter nog steeds niet. Dat was dus eens maar nooit meer. Volgende bestelling is weer bij de grote W.

Anja 28-02-2022

Prettig online winkelen, ook omdat de kleding op de foto’s door modellen wordt gedragen zodat je het beter kunt zien hoe het valt en staat. Kwalitatief goede spullen. Makkelijk bestellen. Meestal vlot geleverd. Eventuele retouren worden bijna altijd correct verwerkt en als het per ongeluk een keer niet goed gaat en je belt even met de klantenservice dan word je vriendelijk en adequaat geholpen.

anneke 27-02-2022

De shop heeft veel keuze en in diverse prijscategorieen. Het is prettig dat ik ook achteraf kan betalen!

M@rian 25-02-2022

Supersnelle levering en zeer goed verpakte glazen vaas ontvangen.
Boven verwachting mooie vaas. Ik was huiverig voor de verzending maar er is goed over nagedacht. Thanks Otto

Anita 24-02-2022

Ik bestel hier voor de eerste keer, omdat ik heb gehoord dat de badpakken van perfecte kwaliteit zijn. Hoop nu dat de levering op tijd is, zodat ik kan gaan genieten van het mooie badpak!

Trendy Hamam 23-02-2022

Er is altijd iets leuks te vinden bij Otto en de zoekfunctie is erg fijn. Groot assortiment. Maar wel overzichtelijk.

Karina 23-02-2022

Got a big discount for a shoes I wanted for a long time. Nice website, easy to find everything.

Niqui 22-02-2022

heb lang gezocht naar een simpel systeem voor rolgordijnen. en thermo is mooi meegenomen. hoop ze snel te ontvangen.
veel maten en dat is hier echt nodig. heb veel verschillende maten in mijn huis.

Peter Thiemann 22-02-2022

zeer modernen kleeren zeer mooien kleuren, en zeer goede kwaliteit en je slaagt altijd waar je naar opzoek bent en ik zegt het is 100% een 8 waard kijk maar eens bij OTTO.

otto 22-02-2022

leuke en mooie betaalbare mode, kan kiezen uit de betalingswijze en wordt op tijd bezorg bij je thuis of bij een ophaalpunt,
otto is zo oud en vertrouwd mijn moeder en tante bestellen er al jaren

Les 21-02-2022

Ik vind Otto is een van beste online shop geworden.
Heel makkelijk uitzoeken, bestellen en verschillende betaalmogelijkheden. Zeker aan te raden aan iedereen!

Gemma 21-02-2022

Heel leuke mode, groot assortiment ook voor de niet al te slanken onder ons.
Prima levering binnen de gestelde levertijd en makkelijke retourzending. Kortom: ben zeer tevreden over Otto !

Mary Hommel 20-02-2022

Al vele bestellingen geplaatst bij Otto. Het product is tot nu toe van uitstekende kwaliteit geweest. Met name de kleding van het merk KangaROOS en H.I.S. ben ik enthousiast over. Kleding van katoen voor dames is wel te vinden, maar niet met zoveel uitstraling en kleren gebruik. Ook na het wassen blijven deze kledingstukken comfortabel dragen en blijven vorm vast.

Otto 19-02-2022

De spijkerbroek wat ik had besteld is van goede kwaliteit en op tijd geleverd. Je hoeft niet lang te wachten de volgende dag was het er. Ook de klantenservice is duidelijk met uitleg. Voor mij een aanrader en daarom dit review.

Quin 18-02-2022

Een elektrisch product kopen, daar eigenlijk geen extra garantie bij willen, maar dat toch moeten……..bullshit.
Er is nog steeds zoiets als fabrieksgarantie, dus een jaar extra garantie is helemaal niet nodig. 🧐

Les 18-02-2022

Altijd snelle service en duidelijke 'mijn otto' functie waar kan je alles op een rij zien. Zeker aandaren aan alle kennisen.

Geke van der Molen 15-02-2022

Ben al jaren klant bij Otto en dat bevalt mij prima .
Laatste aankoop was een .......
En nu weer een jas van ....... lekker in de aanbieding! Geweldig .
Nooit moeilijk met achteraf betalen of iets in termijnen .Ben zelf zeer tevreden over dit bedrijf.
Altijd op tijd een mailtje voor een betaling is gedaan of iets retour gestuurd .👍

Marjo 15-02-2022

Ben altijd zeer tevreden over de aankopen en levering bij otto.en de actie s en kortingen zijn ook super goed.

Sanne 14-02-2022

Wij hebben een bestelling gedaan bij de Otto, omdat wij dachten dat het een betrouwbaar bedrijf was. Dat was het vroeger wel, maar tegenwoordig......wat een ellende !!!! Klantenservice slecht bereikbaar.....medewerkers slecht te verstaan......houden zich niet aan de afspraken......beloven elke week iets anders......sturen onterechte betalingsherinneringen.....
Mensen, lees eerst alle reviews voordat je hier besteld !

Iman 13-02-2022

Het is altijd heel mooi en goed mijn broer die woont in Duitsland en die zei dat Otto echt heel goed was dus ik ging het uitproberen en ja het was heel goed 🤩

Klaas 12-02-2022

Otto heeft wat je zoekt Bootcut broeken voor heren zijn in Nederland slecht verkrijgbaar maar Otto heeft ze wel en dat voor een scherpe prijs, betaling via Ideal en levering via post.nl prima geregeld

Een tevreden klant

Ellen 10-02-2022

Waardeloos bedrijf!!!
Ik heb tot 3 keer toe de verkeerde maat opgestuurd gekregen. Telkens beloofden ze dat het deze keer wél goed zal gaan, maar nee.
Ook het terug betalen duurt verschrikkelijk lang.
Voor mij nooit geen Otto meer!!

Ineke 10-02-2022

Goedenavond,
Wat een prachtige jurk hebben jullie geleverd! Schitterende kwaliteit! En...binnen de tijd dat ik dacht. Goede service dus. Ik ga hem ruilen voor 1 maat kleiner. Ook al zo fijn dat je 30 dagen bedenktijd hebt. En TOP dat het retouretiket er al bijgeleverd is!
Ik heb heel goede ervaring met shoppen bij OTTO!

Echte aanrader!

B.nazari 09-02-2022

Ik heb uw site vandaag gezien en besteld en ik hoop dat dit de beste site is voor het bestellen van huishoudelijke apparaten en dat het beter is dan andere sites en ik hoop dat u de beste bent👌🙏🏻