Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Ad 26-01-2021

Heel eenvoudig om bij Otto online te shoppen, ook voor oudere mensen zoals ik. Duidelijk omschrijving van de produkten.

Eldo 26-01-2021

De zoekmachine om artikelen te vinden werkt uitstekend.

Wat ik wel jammer vind is dat ik mijn welkom geschenk van 10 Euro niet kon inwisselen bij de 2e bestelling. Hijgaf aan dat de code niet goed was.

Parthena 26-01-2021

Een duidelijke overzicht van producten. Goede kwaliteit en leuke aanbiedingen!! Interessant sales producten en bezorging binnen de aangegeven tijd!

FRASSECLOGS 26-01-2021

Ik wacht al ruim een maand op 1 bestelling. Heb diverse keren gebeld, maar bestelling komt vanuit Duitsland. Men kan geld niet terugstorten ......etc

Trui 25-01-2021

De trui die ik online bij otto besteld had, was veel donkerder dan getoond op de website.
De trui werd door Otto aangeprezen als zeer comfortabel maar deze schuurde aan de hals. Daardoor kon ik deze trui niet dragen. Had ik dat vooraf geweten dat had ik trui niet besteld.
Toch eist Otto van mij de verzendkosten te betalen. Dit is geen correcte behandeling

Karin 25-01-2021

Otto is correct en snel met leveren. Afbeeldingen komen heel goed overeen met de werkelijkheid.

H.kose 24-01-2021

Ik ben zeer tevreden met otto, al jaren koop ik hirr, goede kwaliteit met mode en huishoudelijke spullen.

Ine 23-01-2021

Zeer tevreden met afhandeling. Snelle levering en goed verpakt. Hierdoor sneller weer aankopen doe bij Otto.

A A G de Garde 23-01-2021

Goed product en snelle levering prijs oke
Weer een product besteld
Goede wegschop

Sil 23-01-2021

Het is heel onduidelijk en verwarrend dat otto en lascana een bedrijf zijn. Bij het herstellen van wachtwoord voor otto kreeg ik tot 2x toe een mail van lascana ipv otto voor herstel wachtwoord. Het is dat het product alleen beschikbaaf was bij otto anders was ik afgehaakt en had ik
Geen derde poging gedaan.

Klaas 23-01-2021

Gemakkelijk en duidelijk, gratis verzending en achteraf betalen dus super goed geregeld.

R 23-01-2021

Duidelijk en overzichtelijk winkelen en met een duidelijke beschrijving waardoor je sneller de juiste maat besteld.

Katja 21-01-2021

Prijs en kwaliteit super tevreden over,
Bestellingen worden snel geleverd en retourneren gaat ook makkelijk.
Super tevreden over otto

Klaas van den Berge 21-01-2021

Bankstel zou na een telefonisch gesprek met een medewerker van Otto vorige week vrijdag in de week 18 januari 2021 worden afgeleverd.

Niets is minder waar want op zondag kreeg ik wederom een email dat levering zou plaats vinden 2 weken later. Niet te geloven !!

Inmiddels wacht ik nu bijna 5 maanden op mijn bankstel. Natuurlijk kan ik de order annuleren maar bij een bestelling elders zijn ook levertijden ( minder dan bij 5 maanden hoop ik dan toch ) Verder de levertijden zoals aangegeven kloppen absoluut niet ook niet ca. 4x een bericht gekregen dat de levertijd is verlengd. Bedenk goed voordat u iets gaat bestellen bij Otto. Door Otto zelf wordt er ook geen contact opgenomen met de leverancier/fabriek in Duitsland. Zij zullen u daarbij zeker NIET helpen als u vragen heeft ...

Carla 21-01-2021

Zeer eenvoudig te bestellen zeker als nieuwe klant. Makkelijke invoering. Maar ook het product was eenvoudig te vinden, goede zoekmachine.

kees vd kleij 21-01-2021

Ik ben blij met Otto in deze Coronatijd , en dat je maandelijks af kan lossen

Zinktrekker 21-01-2021

Ik vind hier vaak artikelen die ik wil hebben weer net iets goedkoper dan via andere shops. Je krijgt ook regelmatig kortingen toegestuurd.

Jwan 19-01-2021

De winkel otto website is een goede en mooi website Alles is goed en goede producten en goede kwaliteit En nog normaals kan je ook in termijnen je bestelling betalen en maak je geen zorg over hoe zal ik bestelling. Alles wat je zoekt is hier op deze otto website en is heel prachtige en goeie kwaliteit

Coortje 18-01-2021

Ik vind deze shop top!
Prima foto's van de kleding, vriendelijk gebruiksgemak voor bestellen👍🏻👍🏻

Toos Hebben 17-01-2021

Ik had 2 broeken besteld ,ik ben goed tevreden erover. Past goed.
Daarom bestel ik er nu nog 1.

koos arends 17-01-2021

nette webshop die zich houd aan de afspraken en mooie producten . product is ook mooi op tijd binnen en ziet er uit zoals belooft ik koop er zeker wat weer !

Greet 17-01-2021

Snel gevonden , lijkt mij een prachtige kast!En de prijs is goed .En nu hopen dat we niet lang hoeven te wachten

Nicolle 16-01-2021

Ik was altijd terughoudend om te winkelen bij de Otto, mede door de verzendkosten en wisselende reviews.
Otto had specifieke producten die ik nergens anders kon vinden en heb uiteindelijk de gok gewaagd.
Dik tevreden! Ik maak gebruik gebruik van ideal of achteraf betalen. Het kan voorkomen dat producten niet snel worden geleverd door de coronatijd. Daar hou ik rekening mee door tijdig te bestellen. Artikelen worden goed verpakt geleverd met duidelijke retour instructies als je daar gebruik van moet maken. Retouren worden goed verwerkt en netjes in de mijn.otto bijgewerkt. De kwaliteit van de producten is ook zoals omschreven op de website en wat in de reviews te lezen is. Gelukkig zijn de meeste reviews naar waarheid om goede keuzes te maken. Inmiddels voel ik mij een vaste klant bij Otto en shop ik naar hartelust.

Souad Bibouda 15-01-2021

Ik kies bewust voor Otto omdat ik al jaren tevreden klant ben. Snelle bezorging en goede service

Annette 14-01-2021

Overzichtelijk, goede zoek/filterfuncties, duidelijk aangegeven voortgang. Hierdoor vind je snel wat je zoekt; ik was binnen 2 minuten klaar - en dat bij een eerste bezoek!