Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 225 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Margo 10-11-2021

Met alles wat ik hier tot nu toe hebt gekocht was ik blij verrast over het materiaal, de kleuren en vooral de pasvorm. Het klopt altijd met het beeld van de foto's.

C 08-11-2021

Al decennia lang is Otto een fijne en vertrouwde winkel.
Je vindt er artikelen die op andere websites niet te krijgen zijn.

Diana 07-11-2021

Altijd snelle levering en de producten die ik tot nu toe heb gekocht zijn bij otto goedkoper dan elders!!!

Anneke 05-11-2021

Fijne Webshop, veel keus en snelle bezorging.Vandaag weer een mooi jurkje gekocht.

Kim 04-11-2021

Jammer dat je niet een code krijgt voor je korting, hierdoor kon ik hem nu niet gebruiken

A. ter Hart 04-11-2021

Fantastische site! Je hebt de mogelijkheid verschillende modellen schoenen te bestellen en te bekijken zonder dat je deze van tevoren moet betalen!

MDJF 04-11-2021

Al vaak iets gekocht via deze fijne webwinkel. Kom regelmatig bij Otto terecht door het grote, diverse aanbod van kwalitatief goede artikelen. Het retourneren van niet passende artikelen is tot nu toe altijd goed verlopen, mede door de goede en duidelijke communicatie die Otto hierover voert. Ook ben ik zeer tevreden over het contact met hun klantenservice. Telkens een vriendelijke en meedenkende medewerker aan de lijn gehad. Daarom raad ik webwinkel Otto van harte aan!

Monique 04-11-2021

Ik ben super blij net de servies en de artikelen van otto ..toppie ga zo door

de haan 02-11-2021

Mooi assortiment artikelen. Goed geprijsd. Goede kwaliteit artikelen ook. Omschrijving op de website komt veel overeen met wat geleverd wordt, maar niet altijd. Dus ook goed de artikel reviews lezen. Betalen is gemakkelijk. Levering meestal niet de volgende dag, maar twee tot drie werkdagen. En soms wat langer. Merk de laatste tijd dat het ook vaker voorkomt dat een artikel niet leverbaar is, terwijl je het nog wél hebt kunnen bestellen. Goede en behulpzame klantenservice.

Daniëlle 02-11-2021

Ik vind het een gebruiksvriendelijke website. Je kan gebruik maken van veel filters, waardoor je al snel bij het juiste resultaat komt. Soms zie je er artikelen tussendoor die niet relevant zijn. Dat is het enige minpuntje. Verder ben ik super tevreden!

Scorpio 01-11-2021

Een duidelijke beschrijving van de producten en een snelle afhandeling van de bestelling.

Gn 01-11-2021

simpelweg perfect, makkelijk, begrijpelijk, snelle levering en producten altijd in perfecte staat meer kan je niet wensen.

bonte 01-11-2021

goed doorzoekbaar. duidelijke beelden. kwaliteit ook goed. ik kan wel doorgaan met superlatieven.

Ann 30-10-2021

Goede aanbiedingen en groot assortiment aan alles van kleding tot meubels. Hoge kortingen en veel keuze uit verschillende prijsklassen.

JenS 30-10-2021

Lekker shoppen bij OTTO dat is mijn motto is voordelig en altijd naar onze smaak

Robert 28-10-2021

Prima shop om thuis te winkelen en foto's van artikelen zijn realistisch en prijs kwaliteit in tiptop in orde.
Thuisbezorgd of bij aflevering ophalen is ook top.

Sabine 28-10-2021

Makelijk te vinden en voor de schoenen die ik heb gekocht prima geprijst tevens vaker ervaring mee gehad gewoon goed bedrijf.

Hannah 26-10-2021

Makkelijk en snelle bestelling, al gebruikte ik Afterpay. Er waren ook geen extra kosten. Super!

Biancadop 26-10-2021

Het is gewoon een super online shop! Top geregeld, leveringstermijnen staan erbij vermeld. Wordt altijd keurig bezorgd zoals afgesproken. Snelle website, met mooie spullen!

Aleida 25-10-2021

v/h 1st aankoop gedaan van een product zoals op de site geprofileerd was, bleek deze bij aflevering ń geheel ander model etc.etc. te zijn, Kl.service dacht goed met mij mee maar de AfterSales heeft mij 15 dgn laten w8en om dan vervolgens het product niet meer te kunnen leveren dus alsnog retour gezonden, mag gezegd dat ik diep teleurgesteld raakte in de algehele afhandeling en ik bespaar u de nogal ongemakkelijke email wisseling waarbij deze afdeling echt niet meedenkt met de klant laat staan dat ze echt reageren op wat je uitlegt in de mails ook zijn ze telefonisch niet bereikbaar dus was ik zo 15 dgn verder,iets wat in 1 á 2 dgn geregeld had kunnen zijn,volgende keer gelijk retouren mocht zich zoiets voordoen, Otto afdeling AfterSales was geen aangename onderhandelingsparter 'so the speak'!

Dominique 25-10-2021

Ik vind shoppen bij Otto geweldig.
Zoveel keus en goede kwaliteit .
Heel overzichtelijk .
Een aanrader
Waarom moeilijk shoppen terwijl bij Otto makkelijk kan.

Yvonne 25-10-2021

Ik heb voor Otto gekozen omdat deze al vele jaren bestaat. De afhandeling en bezorging van de bestelling ging ook zeer vlot, alles keurig verpakt en zoals gevraagd afgeleverd bij het afhaalpunt. Ik heb geen enkel minpunt over deze shop.

Eerste keer Otto en tevens de laatste 25-10-2021

Mijn eerste en tevens laatste ervaring met Otto. Als één van de weinige aanbieders van de Apple watch series 6 met rvs case heb ik gekozen voor Otto. Omdat ik niet bekend ben met Otto heb ik maar gekozen voor achteraf betalen.

Kort na mijn bestelling kreeg ik de melding dat de order geblokkeerd was, gezien het product en risico werd gevraagd om een aanbetaling te doen van 220,-. Wat ik prima vind en zo gezegd zo gedaan.

Vervolgens kreeg ik nog een verzoek voor orderacceptatie. Klinkt fancy. Het gaat om identificatie van persoonsgegevens. Eerst moest een uittreksel van bevolkingsregister maar daarna was een screenshot voldoende.

Dan krijg je het bericht dat de blokkering van de order af is. Ik heb nog even contact gehad en de iWatch zal eind deze maand (oktober) geleverd worden. Tussentijds heb ik nog een keer gebeld, want de status bleef ongewijzigd op openstaand. Hierbij werd nog een keer gemeld, dat het horloge onderweg is en als het binnen is vervolgens ook snel uitgeleverd wordt.

Nu in de laatste week voor november nog maar eens weer gebeld. Meneer van Otto weet niet wat er met de bestelling is, lijkt alsof iets niet goed is gegaan. Maar kan het horloge niet meer bestellen. Erg vervelend allemaal .. Geen oplossen dan geld terugstorten.

Erg jammer dat het zo gaat, ik bestel hier in ieder geval niet weer en ben blij dat ik niet volledig vooraf heb betaald.

Susan 23-10-2021

Mooie merken. Achteraf kunnen betalen. Makkelijke website om juiste keuze te maken.

j van Overveld 23-10-2021

Otto was een van de eerste webwinkel waar ik ooit o.a. kleding bestelde.
hoewel het nu weer even geleden was, twijfel ik nooit of ik er wel iets moet bestellen.
de kwaliteit is goed, retour beleid indien nodig werkt goed.
ik zou het iedereen aanraden.