Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Mirjam Van elk 02-08-2020

Voor iedereen in het gezin wat te krijgen. En kom het interieur aanbod is groot! Super omdat je makkelijk maandelijks kan betalen

Eerste en laatste keer. 01-08-2020

Helaas houdt dit bedrijf zich niet aan de afgesproken levertijd terwijl de goederen op voorraad zijn. Als je vervolgens je bestelling wilt annuleren is dit niet mogelijk. Het is pas mogelijk te annuleren als je bestelling is bezorgd?!?!
Let op, je moet dan wel alsnog zelf voor de bezorg kosten opdraaien.
Onvriendelijke, ongeïnteresseerde en onbehulpzame klantenservice waarbij geen greintje begrip wordt getoond.
Als je vervolgens een officiële klacht in wil dienen van de desbetreffende en zijn leidinggevende wordt deze informatie niet verschaft. Wil je een aankoop doen met een vieze nasmaak dan zit je hier goed.

Dżasta 31-07-2020

Zeer goede winkel, geweldige producten, zeer goede kwaliteit en efficiënte levering. Ik raad de winkel 100% aan.

Rene 31-07-2020

Computerkast besteld op 8-6-2020 stond 4-5 werkdagen voor, maar al snel een mail dat het half juli zou worden en na enig gebel op 20-7-2020 1 deel van 3 pakketten ontvangen..weer gebeld, zou een onderzoek ingesteld worden waar de 2 delen zijn gebleven... kon 2 weken duren......
na 2 weken niets gehoord van Otto..weer gebeld...oh hadden ze het onderzoek naar de verkeerde afdeling gestuurd......
nee maar nu is het naar de goede afdeling zei de telefoniste ..maar onderzoek kan wel weer tot 2 weken duren!!!!!!!! GRRRRRRRRR
dus nu naar bijna 8 weken nog geen complete pc kast !!
was eerste en gelijk laatste keer dat ik ooit wat bij Otto bestel..!!!
Marlon 01-08-2020

Dit is precies wat wij ook hebben meegemaakt!
Computerkast op 01-07-2020 besteld. Stond wel bij 5-6 weken levertijd vanwege corona.
20-07-2020 (Toevallig dezelfde dag als die van Renee) ook maar 1 deel van 3 ontvangen! Melding (gebeld) van gemaakt...Ze gaan het onderzoeken...Otto neemt over een paar dagen contact met ons op over de status van het onderzoek. Dus niet. Weer bellen. Zegt Otto dat ze dat normaal niet doen dat ze terugbel datum afspreken.
Maar ze ziet in hun systeem dat de call niet is opgepakt. Ze zet er nu urgent erbij. Toch hebben wij een datum afgesproken dat wij terugkoppeling willen over hun bevinding. Dus weer niet.
31-07-2020 gebeld. Zegt Otto dat er een formulier (30-07-2020) naar ons was gemaild! Dus niet! Was ook niet in de spambox terecht gekomen. Zegt ze...O, dan is het waarschijnlijk met de post verstuurd! Wanneer wij dan dit formulier hebben ingevuld en retour sturen dan pas gaan ze het oppakken!!! Niet te geloven dit!!!
Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden!

Fa 31-07-2020

Handdoeken besteld die kwalitatief zeer goed zijn en betaalbaar. Was zo tevreden dat ik ze weer besteld heb.

kim 28-07-2020

Super site!!! Pas ontdekt...(vroeger wel eens op gekeken) nu heel blij met mijn bestelling...heel veel keus in grote maten mode...happy!!!
Ook in verschillende merken...ik ga zeker vaker shoppen bij Otto!!!

Bjorn 28-07-2020

Moeten betalen voor een geretourneerd massagekussen omdat deze blijkbaar niet is aangekomen. Dit terwijl ik het pakketje via PostNL heb gevolgd en heb gezien dat deze na 2 dagen was aangekomen. €63,50 betalen voor een defect kussen?! Nooit meer!

Herman 27-07-2020

De shop is wel in orde, maar de levering niet. Ik had een kast besteld maar kreeg na 4 weken tot mijn verbazing een mail met de mededeling dat mijn retour goed ontvangen was. Ik heb nooit iets ontvangen en ook geen bericht gehad dat er geleverd zou worden, laat staan geretourneerd. Dus de bestelling nogmaals geplaatst, zag toen tot mijn verbazing, dat ik nu bezorgkosten moet betalen, terwijl die bij de eerste bestelling gratis was. Absurd

ik 27-07-2020

De webshop van Otto is duidelijk en de gewenste artikelen zijn makkelijk te vinden.

Marrie 26-07-2020

Duidelijk site , overzichtelijk met zeer breed en modieus assortiment!
Groot pluspunt vindt ik dat je achteraf kunt betalen. De kleding netjes verpakt en gratis retour.

damesmode 26-07-2020

Via OTTO is het zeer betrouwbaar om een bestelling te doen. Materiaal is ujitstekend en het contact is ook prima.

luzette 26-07-2020

Erg duidelijke shop en als je vragen hebt wordt je altijd erg vriendelijk geholpen ,nooit geen pro 'n leem ben zeer tevreden over deze shop

Ria Neelen-Rijsdijk 26-07-2020

Omdat het kwaliteit van alles heel goed is,ben altijd tevreden ,dus echt blij

Marcel 26-07-2020

Goede winkel met lage prijzen en ruime opties aan betaalmogelijkheden.
Zou het een 10 vinden als er geen verzendkosten in rekening worden gebracht.

Daniel Ecommerce Student 25-07-2020

Als een Ecommerce Student op Deltion College in Zwolle ben ik zeer onder de indruk van de service en betaal mogelijkheden van jullie webshop. Ik heb heel prettig een leuke kledingkast kunnen vinden en die heb ik ook gekocht. Daarnaast zag ik ook een uitgebreid keuze aan andere producten. Ik zal zeker terug komen. Ik voelde mij gelijk vertrouwd bij jullie. Bedankt voor alle moeite

Sandra de Booij 24-07-2020

Otto is een hele fijne winkel om te shoppen. Veel merken ook met hoge korting, dat maakt het shoppen nog leuker. Toen ik voor het eerst had besteld kreeg ik zomaar 10 euro korting, ook krijg je 5 euro door je op de nieuwsbrief te abonneren waar leuke acties in staan. Zelf ben ik een tevreden klant van Otto, en kan deze winkel aan iedereen aanraden.

Hegi 24-07-2020

Lekker op je gemak bladeren en zoeken naar jouw product. Goede beschrijving van materialen, dat vind ik belangrijk. Goed verzorgd pakker bij levering!!

Willem 24-07-2020

Gebruikers gemak, juiste informatie en vooral het achteraf kunnen betalen.
Uitgebreid assortiment en wat ook zeer prettig is dat je thuis kunt passen.

D Breuker 23-07-2020

op de shop stond duidelijke informatie, had je een goede overzicht. tijdens het bestellen werd alles duidelijk omschreven.

Danielle 23-07-2020

Makkelijke , duidelijke site.
Overzichtelijk. Jammer dat je verzendkosten moet betalen.

Anna 23-07-2020

het is makkelijk om bij Otto via inetrnet te bestellen, mijn broek kwam op tijd thuis; je kan ook een post-locatie kiezen in plaats van thuis laten bezorgen, wat ik ook heel handig vind ; ik ben tevreden met mijn broek, en het is nie makkelijk om Angels-broek te kopen dus ik ben blij dat ik deze bij Otto gevonden heb ; bovendien heb ik een mooie korting gekregen, een flinke 20 euro - dus gelijk nog 1 paar besteld :) goed ingepaakt, snel.bezorgd.

Maria del pilar Raposo aguilera 23-07-2020

Prima bezorg , ik ben blij met de artikel en de bedrijf is goed prima kwaliteit ik rade aan mijn vriendin en mijn familieleden. Ik blijven kopen in Otto

Kees van Wiefferen 23-07-2020

Ik vind deze webshop heel goed,alles is duidelijk omschreven,bestel hier dan ook graag,achteraf betalen is hier ook prima geregeld,topservice!!

Catamaran Sport 22-07-2020

Goede zoekmachine.
Eerlijke informatie.
Duidelijke foto’s.
Eenvoudige bestelmethode.
Snel en makkelijk account aan te maken.
Snelle levering.
Goede informatie per mail.
Klantvriendelijke site.

Alexandra Broersen 22-07-2020

Kast besteld bij Otto, zou 4 weken duren en uiteindelijk duurde het 6 weken. Prima, ik ben de moeilijkste niet, want ik begrijp ook dat het door drukte langer kan duren. Vandaag kwam mijn kast eindelijk aan, maar de bezorger liet mij zien dat de kast HELEMAAL beschadigd was en dat de dozen open waren gegaan. De bezorger vroeg mij of ik de kast zou willen accepteren, ik zei uiteraard nee. Daarna heb ik de klantenservice gebeld, maar het enige wat ik te horen krijg is “wat verveld, zal ik een nieuwe bestellen?”. Uiteraard wil ik dat niet, want ik zat al 6 weken te wachten op mijn kast! Schandalig dat er geen oplossing wordt gezocht! Hele vervelend ervaring, ik zal ook iedereen in mijn netwerk erop attenderen dat ze NOOIT moeten bestellen hier.