Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

HHU 24-08-2020

overzichtelijke website. Gebruiksvriendelijk. De bestelling verloopt vlot en gemakkelijk

Jacob van Dijk 24-08-2020

Na veel wikken en wegen toch bij Otto mijn hoekbank en tv meubel besteld.Waarom ?, omdat bij een vorige levering iets is mis gegaan,waar zij niets aan konden doen,toch alles weer prima opgelost.En dáárom ben ik weer bij Otto gaan bestellen.

Suzy17 23-08-2020

Soms leuke dingen. Maar de foto’s zijn zo mooi dat het materiaal in het echt vaak tegenvalt. Ruime keus in badkleding. Regelmatig leuke kortingen

neveen 22-08-2020

sef and good and fast very good thanks vor help for pay im want mor prodaction and good materyal

Hans Versteegh 22-08-2020

iK BEN AL EEN ANTAL JAREN KLANT BIJ OTTO EN DE ARTIEKELEN ZIJN GOED VAN EEN GOEDE KWALITIJD . IK HEB AL HEELWAT GEKOCHT DEZE HUGO BOSS OM DAT IK ALS IK WEG GAAT EEN LUCHJE OP WIL HEBBEN.NU IS HET IN DE AANBIEDING DUS KOOP IK WAT MAAR JE KAN OOK BADKLEDING KOPEN.EEN GOEDE KWALITIJD.

Tiny 21-08-2020

Tsja wat zal ik zeggen over Otto? Gewoon een woord GEWELDIG! Makkelijk te bestellen, leuke aanbiedingen, goede kwaliteit en een hele goede service!!! Dus kopen bij Otto is een mooie leus met heel veel keus!!

Steffy 21-08-2020

Ik ben heel blij met mijn bestelling die ik hier heb geplaatst! Mede door de fijne betaal methode en de klanten service. Als je een vraag hebt over het product kun je die heel vaak bij het product zelf vinden, of de klanten service helpt je tot dat je tevreden bent. Erg goed te spreken hier over !
5 sterren

M de Meij 20-08-2020

Overzichtelijke website.
Goede service en goede aflevering en betaalbaar, Otto is een betrouwbare winkel.

L Busa 20-08-2020

I really like the clothes quality and the way the website works, quick and explanatory.

Loes 19-08-2020

Nog nooit z'n slecht bedrijf meegemaakt.
Je besteld een bed. Dit wordt beschadigd en niet compleet geleverd. Na contact met de klantenservice wordt er een nieuw bed bezorgd weer niet compleet. Weer gebeld ze zouden het door sturen naar afdeling verkoop na 2 weken niks gehoord zelf weer gebeld. De dame in kwestie van de klantenservice begint een discussie. Daarom is mijn antwoord ik ga niet met u in discussie gooit deze dame de horen er op.
Ik ben nog nooit zo schandalig behandeld.

Maja wernaart 19-08-2020

Duidelijke omschrijving van de artikelen, goede afprijzingen, levering correct, is vertrouwd.

FK 19-08-2020

Prima site, met veel keus. De artikelen worden goed omschreven en toegelicht.

Johan 18-08-2020

Voor de eerste maal bij OTTO gekocht, na vergelijk was OTTO het goedkoopste met dit product. Bestelling en betaling was snel afgehandeld en nu wachten op een hopelijk snelle levering.

Carla 18-08-2020

Een tijdje terug was mijn mail gehackt. Ik kon niets meer bestellen. Via de mail veel contact gehad met Otto. Er waren steeds weer problemen met het inloggen en later met het bestellen. Maar uiteindelijk met veel geduld van de medewerkster ......, heeft zij mij goed begeleid om weer te kunnen bestellen. Jeetje wat ben ik blij. Grote complimenten namens mij voor het oplossen van mijn bestel probleem. Maar vooral voor het snelle e-mail verkeer tussen ons en het engelengeduld.

Froukje 18-08-2020

zeer ruime keuze aan artikelen. van goede kwaliteit. Duidelijke site.
achteraf betalen kan ook met groot bedrag, fijn om meerdere maten van meerdere artikelen te kunnen bestellen op deze manier.

Gea 17-08-2020

Leuke dameskleding, snelle levering. Had verschillende dingen besteld en levering kwam in twee delen binnen. Maar hoefden geen extra kosten te betalen.

T. Vogel 17-08-2020

Bevestiging van bestelling naar mailadres blijft achterwege. Levertijd 2 tot 5 werkdagen klopt niet. Na gesprek met het callcenter van Otto blijkt dat ze hiervan op de hoogte zijn. Aanpassingen worden niet gedaan

Jeffrey 17-08-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het gewoon makkelijk was en de merkkleding zeer goedkoop was. De site was overzichtelijk en de betaling makkelijk en snel met iDeal.

Marjootje 16-08-2020

What you see is what you get, leuke mode en correcte maatvoering. Kleuren komen goed overeen met de foto's. Als je velt over een factuur wordt je keurig te woord gestaan en fatsoenlijk opgelost ( was een keer meer afgeschreven dan de factuur was).

Cece 16-08-2020

Zondag jurkjes besteld en dinsdag al geleverd. Geweldig zo snel.
De jurkjes zijn precies zoals getoond en de maat klopt. Top.

Henny 16-08-2020

Ik ben goed geholpen toen ik er niet uitkwam. Het bestelde artikel was helemaal goed, kleur en maat.

Anne-Loes 15-08-2020

Op 24 juli een kledingkast besteld. De levertijd zou 5-7 werkdagen zijn. Op 1 augustus zou de kast komen, maar door een sorteerfout werd de afspraak voor levering afgezegd op de dag zelf, terwijl ik thuis bleef voor de levering. Niemand kon mij vervolgens vertellen waar de kast was en wanneer ik hem wel zou krijgen. Ik heb de bestelling geannuleerd, maar helaas ging ook dit niet goed en kreeg ik opnieuw een mail over een afspraak. Ik wilde de kast graag dus ben er vanuit gegaan dat het dit keer goed zou gaan. Weer dezelfde situatie. De hele ochtend zitten wachten en weer werd de afspraak afgezegd op de dag zelf wegens een sorteerfout. Wederom kan niemand mij vertellen wanneer ik de kast wel krijg. Tevens zou ik een compensatie krijgen, waar ik ook niets over heb gehoord meer. Na 6 keer bellen met de klantenservice wisten ze nog steeds niet het verhaal achter deze bestelling. Slechte communicatie, maak een aantekening bij je klanten. Zeer slechte klachtenbehandeling. Bestel je meubels beter ergens anders, want een paar weken uit tassen leven wordt niemand vrolijk van.

Ds.lapre 15-08-2020

Ik vind de keuze enorm,merken zijn goed,maar ook de gewone keuze is goed.
Kwaliteit isook heel divers,is net wat je zoekt en kan betalen.
Niet alleen voor kleding ,maar voor eigenlijk heel je huis.
Ga zo door.

TielseDi 15-08-2020

Super handig dat Otto zowel mode als badkleding als leuke spullen en keukenapparatuur levert in 1 keer alles vinden wat ik nodig heb en altijd netjes op tijd en goed verpakt geleverd aan mijn voordeur. Ik ben fan.

Ria 14-08-2020

Ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid van deze winkel. Ik heb verschillende artikelen gekocht en de kwaliteit is prima ook de verzending is snel en netjes verpakt.
Zeker aan te raden.!!!