Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 229 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yvonne 09-09-2020

Ik ben erg tevreden hoe makkelijk het zoeken is. Mijn man heeft een grote maat en die is bij OTTO volop verkrijgbaar. Wat een genot, en geen urenlang zoeken naar een grote maat.
Maar binnen no time een goed broek gevonden.
Geweldig tevreden

Mariam 08-09-2020

Het ie leuk om te shoppen en je vindt zoveel leuke spullen en je kan achteraf betalen super handig.

Lucia 08-09-2020

Ik ben al jaren klant bij Otto, mijn ervaring met bestellingen is over het algemeen goed, met retourneren of omruilen heb ik nooit problemen gehad, onlangs nog een aankoop gedaan waarvan de maat is als aangegeven en de kwaliteit uitstekend is.

Patricia 08-09-2020

Super fijn winkelen bij Otto, ruim assortiment met duidelijke foto’s om je goed te informeren over het product.
Bij elk artikel staat de levertijd waar je ook daadwerkelijk van uit kan gaan indien het artikel om wat voor reden vertraagt is wordt je daar netjes over geïnformeerd.
Pakket is goed te volgen met het track en trace nummer .
Goede prijs - kwaliteit verhouding.
Tevens regelmatig leuke actie codes wat betekent winkelen met korting wat voor iedereen interessant is!

bea hoogland 08-09-2020

als ik wat bestel is het wat ik bestel oke . en komt snel. en kwaliteit is ook goed. tot nu toe.

IM 08-09-2020

Ik kon makkelijk komen aan wat ik zocht. De prijs is redelijk en de bezorgen kan snel genoeg plaats vinden

H.s 07-09-2020

Altijd alles oke bij otto. Gewoon tevreden. Goede thuisbezorging ook. Eventueel ruilen binnen 30 dagen. Best veel merken ook.

Samantha 06-09-2020

Jammer dat Otto geen app heeft, daarnaast vind ik de levertijd van sommige producten erg lang.( Schoenenkast 11 weken en nachtkastjes 12 weken) Ook zijn de voorwaarden over je maximale bestedingslimiet mij onduidelijk, eerst was het maximaal 1000 euro en nu is dit zonder opgaaf van reden verlaagt.

Pia 06-09-2020

Otto leeft netjes mooie prijzen en prima kleding maat valt ook goed en goede service. En met thuiswinkel heb je geen gedoe in de winkel.

F.A.C. Bekker 06-09-2020

Betrouwbaar, goede voorwaarden en betalingsregelingen. Ik vind meestal wel het artikel welke ik nodig heb.

Ismail 04-09-2020

Producten geruild wegens garantie.

We krijgen een email dat het begin augustus word geleverd en dan wij het oude set moeten terug geven. Dit heeft 7 weken geduurd. Netjes uitelkaar gehaald ingepakt 2 dagen voor tijd. Krijgen wij vervolgens een email dat het niet op voorraad is. En dat het eind augustus wordt geleverd. Prima toch, 2 weken lang op de grond moeten slapen alle kleding op de grond moeten zetten. Is het weer niet geleverd op aangegeven tijd en datum. 4 dagen later op 4 september krijgen wij een bericht dat onze nieuwe set geleverd wordt. Totaal 11 weken moeten wachten ipv 7.

De bezorgerS van Otto komen en zeggen meneer en mevrouw deze nieuwe set zit vol met schades wilt u ze hebben. Hebben wij moeten weigeren omdat wij juist het oude set terug geven ivm schade garantie.

Nieuwe producten is met schade geleverd dit hebben wij geweigerd. Netjes gebeld dat dit echt niet zo kan. Vervolgens met de klantenservice in gesprek gegaan en die zeggen SORRY we kunnen hier niks aan doen.

Dus conclusie. Na bijna 11 weken. En 3 weken op de grond te slapen en al onze kleding van de grond te rapen. Hebben wij nu HELEMAAL NIKS. ook niet de oude set En ook geen nieuwe set.

IK WIL MIJN GELD TERUG. Jullie hebben geen service. Geen klant vriendelijkheid gewoon niks.

Natascha 03-09-2020

Ik heb bij Otto kleding besteld van het merk Lascana, maar bij bestelling werd niet aangegeven waneer het bezorgd word. Dus twee maanden later was een van de kledingstukken er nog steeds niet en heb ik het maar gecanceld. Alle andere kledingstukken werden allemaal apart bezorgd, beetje raar! De artikelen die heb mogen ontvangen waren wel goed.

G. Swinkels 03-09-2020

Het was de eerste keer dat ik iets bestelde bij Otto en ik kan zeggen dat ik uiterst tevreden ben met de vlotte levering maar vooral ook met de goede kwaliteit van de geleverde kleding. Ik blijf zeker klant!

Suzanne 02-09-2020

Een duidelijke site waarop je gemakkelijk jouw voorkeuren kunt aangeven om tot een juiste keuze te komen.

Truus Gelijns 02-09-2020

Tot nu toe nog maar één ervaring. Prima kwaliteit broek voor een prima prijs. Helaas was hij te groot, maar ik denk dat de goede maat binnenkort toegestuurd wordt. Ruilen ging makkelijk. Omdat ik even wil bekijken of de pasvorm goed is heb ik voorlopig voor achteraf betalen gekozen, fijn dat dit kan.

Regina 02-09-2020

Gebruiksvriendelijke webshop met leuke en mooie artikelen.
Snel en goede service.

R.Ph.G. 01-09-2020

Prima website.
Alles is makkelijk te vinden en goede kwaliteiten voor een goede prijs.

rob van lent 31-08-2020

waardeloos
bezorging geannuleerd zonder informatie
levering een maand vertraagd zonder communicatie of tegemoetkoming

A saglam 30-08-2020

Het is erg duidelijk en vertrouwelijk. En makkelijker met bestellingen. Ben erg tevreden.

rubi 28-08-2020

makkelijk te bestellen.. betrouwbaar.. handig..je kan in termijnen ook betalen zonder gedoe met veel opties en makkelijk betaalmethoden.

Maud de graaf 28-08-2020

Otto heeft een goede en overzichtelijke site
Niks mis mee
Dus bij Otto bestellen niks mis mee

Bianca 27-08-2020

Duidelijk. Goede foto’s. Makkelijk zoeken. Vriendelijke klantenservice. Al jaren een trouwe klant van Otto

vincent 27-08-2020

zeer eenvoudig en duidelijk het juiste product gevonden. betalen ging eveneens zeer gemakkelijk

Vincent 26-08-2020

Het verkrijgen van een nieuw wachtwoord duurde wel enige tijd. Tijdens afrekenen ging de site eraf. Opnieuw gedaan, ging daarna goed.

Jacky verdoes 26-08-2020

Netjes verzorgd duidelijk goede kwaliteit badkleding niet in winkel te verkrijgen zoveel maten en mitch en match..super