Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 225 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Anmis 19-03-2023

Veel variatie in kleding en andere produkten.
Een goede en vriendelijke klantenservice.👍

Zebravis 18-03-2023

Ik ben al lang klant bij Otto, als sinds de tijd dat er alleen nog een papieren catalogus bestond! Eerst was het via mijn ouders en nu ben ik zelfstandig :-) met mijn eigen account. De kwaliteit is altijd goed bij Otto en er is veel uitzoek in kleding. De aanbiedingen maken het ook nog eens voordelig. Ik ben dus een tevreden klant.

Christien 18-03-2023

Heb,in het verleden bij Otto gekocht,lange tijd niet,maar nu dus wel vanwege de keus .
Maar om een simpel paars tshirt in de stad te vinden is moeilijk,Daarom bij Otto besteld,Dan heb je een goede kwaliteit voor een leuke prijs

Marjan 18-03-2023

Het is altijd makkelijk om te bestellen geen drukke winkels .Leuke kortingen .klantenservice snel aan de telefoon wat fijn is. Maten zijn normaal. Ruilen ook geen probleem. Wat niet vaak voorkomt.
Koop meestal mijn kleren bij otto.zeer tevrede.

Heerlijk shoppen en toch gewoon thuisblijven 16-03-2023

Mooie betaalbare kleding ,vlotte levering ,goed overzicht in de webwinkel/catalogus

Otto 16-03-2023

ruime keuze merkartikelen,die zichtbaar getoond worden. Elk artikel is goed te zien in diverse getoonde posities. Hierdoor kun je de kwaliteit van het artikel goed zien. Ik koop graag bij Otto.

Janneke 15-03-2023

Fijne winkel voor nét iets mooiere kleding. Wel wat duurder, maar van prima kwaliteit allemaal.

MrsZippy 15-03-2023

Vaker hier besteld en altijd netjes verzonden. Items zijn eventueel gemakkelijk te retouren als deze niet passen of niet voldoen aan de verwachting. Een verbetering zou zijn om de gemiddelde pasvormen duidelijker neer te zetten of de gemiddelde plus en minpunten van reviews op te sommen zodat je niet alle reviews hoeft door te gaan. Soms is de informatie over een artikel nog wat gebrekkig.

Bart 14-03-2023

Brede assortimentenkeuze, vlotte aankoop en snelle bezorging. Verder een mooie website om online aankopen te doen. Lijkt eigenlijk erg op ...

Josefine Huntjens 12-03-2023

Broodbakmachine besteld, voor een heel fijne prijs, echt veel keuze en een heel goede uitleg van de artikelen.

Frank 10-03-2023

Voor de derde keer een bestelling gedaan en voor de derde keer proberen ze de boel te belazeren.
Na een bestelling geplaatst, email ontvangen met opeens een hogere prijs. Dus bellen en wordt gezegd...oh, de nieuwe prijs was nog niet aangepast op de site. Flauwekul, want na drie dagen nog steeds oude prijs. Resultaat... boos worden, want anders geen prijsaanpassing krijgen.
Volgende bestelling gedaan, artikel beschadigd ontvangen, bellen om retourzending te doen. Helaas was het product uitverkocht en terugsturen. Bij de volgende bestelling opeens de verzendkosten van retour moeten betalen. Nou ik krijg een beschadigt product, dus daar ga ik niet voor betalen.
Weer even bellen, blijkt dat de retourzending niet wordt genoteerd,dus....betalen. Dus niet !! Weer moeten doordouwen, opeens wel die retourkosten eraf. Uit coulance...ja de groeten, ze maken zelf de fouten. Derde bestelling Weer zo'n verhaal.
Slecht bedrijf, zijn erop ingericht om de klanten bewust te belazeren en extra geld te innen.
Service nul...klantenbinding nul...eerlijk bedrijf ook nul !!!
Nooit meer Otto !

S.p 09-03-2023

Otto is een aanrader voor het inrichten van je woning.het leveren van de producten die gaat snel.het contact met de klantenservice is top en vriendelijk en verkoopt goede kwaliteit producten👍👌

Hara 09-03-2023

+Fast delivery 2-3 days
+Original products in good prices
+ fast return process free of charge 5 days
- a small delivery fee around for 4 euros for clothes and shoes

K. Verbeek 09-03-2023

prima service en communicatie en bezorgen
Gordijnen mooi kleur ijskast vintage

Ineke Krul 09-03-2023

altijd goed van kwaliteit.
snelle levering.
indien niet voorradig wordt het nabesteld.

Ineke Krul 09-03-2023

het is super leuk online winkelen bij Otto.
ruime keuze in maten en kleuren.
gevarieerd aanbod in betaalmogelijkheden.
niet goed binnen 30 dagen ruilen is super goed.

INGE 08-03-2023

makkelijke site, snelle levering, uitgebreide keuze. Service altijd correct en vriendelijk.

Bloempje 08-03-2023

Ik ben erg blij dat ik OTTO ontdekt heb. Prima kwaliteit, goede pasvorm. En bovenal volop keuze. Ook de berichtgeving omtrent het volgen van de bestelling is prima.

I van Veghel 08-03-2023

Ik vind de webshop van Otto gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, ook de afhandeling van geretourneerde producten vind ik top. De klantenservice is ook altijd erg behulpzaam en vriendelijk.

Conny Hermens 07-03-2023

Veel keuze, veel goede merkartikelen, korting voor de lente, snel bezorgd, achteraf betalen is ook mogelijk, en nog eens 30 dagen op zicht. Een echt aanrader.

Karin 07-03-2023

Zeer tevreden met Otto,
Prachtige rode blouses,zeer goede kwaliteit,
En een super snelle levering,
Voor mij een dikke 10

M.Westerbeke 07-03-2023

Bevalt zeer goed zowel service als bestellen en afhandeling nooit problemen.Zeer betrouwbaar online kopen.

Bettie 06-03-2023

Otto is terug van weggeweest dat vind ik helemaal geweldig ben zeker van plan om vaker te gaan winkelen bij otto

Karla 06-03-2023

Altid met veel plezier en vertrouwen geshopt. Bredere assortiment, gemakkelijke site, goede service en leuke aanbiedingen. What Els....

Pietje 04-03-2023

Prima website, snelle levering! Mooie sneakers uitgezocht voor een mooie aanbieding (goedkoper dan elders)