Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Lysette 07-04-2023

Prettige site waar veel serieuze reviews op staan die me helpen een goede keuze te maken. Snelle bezorging en goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik ben fan!

Dervis 07-04-2023

Otto is een fijne winkel,voor iedereen kan je iets vinden,klantenservice kan je makkelijk bereiken en ze helpen graag,ik vind zelf dat Otto kan alleen nog iets doen met de website,bijvoorbeeld als je gaat iets zoeken is niet altijd makkelijk om te vinden.Groetjes jullie betrouwbare klant

H Thijssen 06-04-2023

Mijn ervaring is : Altijd zeer goede service, met kopen en retourner en snelle levering.

Jose 04-04-2023

Prettig “gewinkeld” bij Otto. Het aanbod is fijn en gevarieerd,.ook de afhandeling van de bestelling verloopt keurig, de info over de levering is duidelijk en de betalingsmogelijkheid is eveneens goed.

Elly 04-04-2023

Best leuke spullen maar altijd verplicht (mobiel) telefoonnummer doorgeven is voor mij not done. Ben nogal gesteld opmijn privacy

Paula 04-04-2023

Otto heeft veel keuze in damesmode . Vooral de bikini's met een grotere cupmaat zijn erg mooi .
Meestal zijn de bestelde artikelen van wat ik er van verwacht had . Een enkele keer moet ik wat terugsturen , maar dat is nooit een probleem .
Laatst een jurk gekocht voor de bruiloft van mijn dochter op Aruba . Deze viel bijzonder in de smaak . En ik was blij met de prijs .

Car 02-04-2023

Zo fijn om van allerlij producten vooral kleding voor mij lekker makkelijk thuis uit te kunnen zoeken en na ontvangst op je gemak te kunnen passen zoveel makkelijker dan winkel in en uit
En mocht het niet goed zijn makkelijk terugbrengen in de super ..moet je toch naar toe voor je boodschappen toch?

ML 01-04-2023

Bij Otto is het zo gemakkelijk en gebruiksvriendelijk om te bestellen. De kleding en schoenen hebben een goede kwaliteit en mooie merken in producten en materialen. Ik zoek altijd net iets anders dan doorsnee. Heb zelfs mooie, aparte gordijnen qua materiaal, lengte en merk kunnen vinden. Geweldig! Klantenservice goed te bereiken en denken mee.

Angela 01-04-2023

Aangeboden artikelen zijn van goede kwaliteit. Online bestellen is zeer eenvoudig. Ook de optie om achteraf te betalen is prettig.
Alléén jammer dat je vrij lang op je artikelen moet wachten. 1 maand tot soms zelfs 2.

Marcha 01-04-2023

Ben blij met Otto, Zoveel mooie kleren schoenen
En nog veel meer, En voor die prijs zo toppie, En snel geleverd, Bedankt weer Onze Otto.

Jos 01-04-2023

Gemakkelijk bestellen, maar ik wilde eigenlijk pas betalen bij aflevering en nu moet toch eerst vooruit betalen voor mijn bestelling verwerkt word.
Nu is mijn vraag: moet dit het volledige bedrag zijn?

Rox 31-03-2023

Ik was op zoek naar mooie sandalen voor mijn bruiloft en Otto was de site met de meeste mooie keuzes. Ik heb er een goed gevoel over. Ook is het handig om de optie te hebben om achteraf te betalen want ik heb meerdere sandalen besteld om te kijken welke het mooiste bij mijn jurk past.

Tineke 30-03-2023

Al meerdere jaren bestel ik bij Otto (15 + jaar). Naar volle tevredenheid.
Produkten voldoen meestal, maar zoniet is het terugsturen. Ook dit loopt op rolletjes en het wordt weer van mijn rekening afgetrokken.
Kortom: Prima en makkelijk.
(In mijn geval is het ook de speciale badpakken met grote cupmaat waar otto super in is!!!!!)

Bianca 29-03-2023

Mooie producten en mooie prijzen. Erg prettig dat achteraf betalen mogelijk is

Ria 29-03-2023

Altijd perfecte kwaliteit, mooie hedendaagse mode. Levertijd volgens afspraak, makkelijk retour sturen.

frans 28-03-2023

gebruiksvriendelijk, diverse betaalopties, veel keuze, goede kwaliteit -komt afspraken na

Reem 27-03-2023

Otto is een zeer nuttige en geweldige applicatie. Ik heb speciale artikelen kunnen kopen voor een goede prijs en in handige termijnen. Er is een garantie en retour- en ruilopties. Ik ben erg blij om met Otto om te gaan.

Top kleding, modieus en gevarieerd 26-03-2023

Ik ben een reguliere klant bij Otto, ik kom altijd hele leuke modieuze kleding tegen, nu ook weer een mooi broekpak en laatst een mooie leren pantalon.
Otto is mijn modewinkel.

Rudiee 25-03-2023

Het is een mooi assortiment op alle soorten kleding voor dames en heren.
Service en mogelijkheden heel goed, soepel bij aankoop, betalen (achteraf ook mogelijk) en retourneren. Prima winkel voor online shoppen

Anneke Westerink 24-03-2023

Goede de shop, makkelijk icoontjes om te kiezen en goede zoekmogelijkheid. 'k Was op zoek naar enkellaarsjes en werd goed en gebruiksvriendelijk door alle stappen geloodst.
Ga zo door!!

Leonie 24-03-2023

Heldere site, werkt echt snel.
Heerlijk om er te winkelen, leuke artikelen.
Altijd fijn dat je achteraf kunt betalen.
Ook super dat jullie aan cashback doen in deze toch dure tijden!
We zullen zeker weer vaker terugkomen om de leukste badkleding en schoenen te shoppen

Car58 24-03-2023

Wat is er niet fijner om van verschillende zaken oa mode enz...rustig te bekijken vanuit je gemakkelijke stoel niet winkel in en uit passen en dan achteraf nog niet het gene kunnen vinden wat je zoekt
Passen vanuit je eigen omgeving is super geen geurende ?! paskamers enz.
Dus ik vind Otto super ..goede kwaliteit en ...valt het toch tegen makkelijk retour bij de supermarkt waar je toch regelmatig komt?!
Dus gewoon uitproberen weet zeker dat het dan niet de laatste bestelling zal zijn

Myrna Schagen 22-03-2023

Naast de snelle levering valt de grote variatie aan artikelen op, kleding voor mannen, kinderen en dames.

Leny 21-03-2023

Mooie spullen, voor ieder wat wils, niet de goedkoopste, maar wel kwaliteit

Josje Nieling 19-03-2023

Mooie degelijke en fijn zittende kleding. Normale prijs. Fijne webwinkel. Betalen achteraf mogelijk. Retourneren is vrij simpel.