Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 260 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Voorkom eeuwige BKR 24-02-2023

Ik heb ervaren dat Otto geen BKR registraties verwijderd. Ookal heb je die 6 jaar geleden netjes optijd afbetaald.
Ik heb ervaren dat Otto ook GEEN verantwoording neemt voor hun geregistreerde BKR's.
Ik heb ervaren dat de schuld volgens Otto niet bij hun ligt, en dat jij van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Mijn advies is: Koop nooit iets op afbetaling, want de kans is aanwezig dat je niet meer van je BKR registratie af komt.
Dit gedoe heb ik van dichtbij mogen zien van een naaste.

Renee C 24-02-2023

Otto, al jarenlang goede kleding. Wat betreft Prijs kwaliteit krijg je waar voor je geld.
Fijne aanbiedingen maken Otto een top webwinkel

Ines 23-02-2023

Mooie webshop, veel duidelijke foto's, ruim assortiment. Goede prijs/kwaliteit verhouding en gemakkelijke website en app.

Monica 21-02-2023

Mooie webshop, groot assortiment , snelle levering en goede service en communicatie.

Ger 21-02-2023

Misschien wat duurder dan andere shop,s maar leveren altijd volgens afspraak en op tijd. Eventuele retouren worden ook altijd snel afgehandeld.

Nel 20-02-2023

heel fijn winkelen , goede kwaliteit kleding voor een goede prijs , en een ruime keuze , ook voor grote maten , ik ben zeer tevreden

Else 20-02-2023

Veel mooie merken en veel keus. Vaak leuke kortingsacties!
Goede klantenservice. Otto is toch net even wat beter dan de rest, vind ik. Kleding is altijd netter ingepakt. Retour altijd snel verwerkt.

Maria 19-02-2023

Zeer fijne winkel ruime keus , voor elk budget , fantastisch klanten service !

Ann-Marie 19-02-2023

kwaliteit, veelzijdig, diversiteit, dik of dun maak niet uit voor elk wat wils voor een mooie prijs.
levering en eventueel retourneren gaat prima, administratie is altijd op orde.
ik doe bestel graag mijnkleding bij otto

Romaria 18-02-2023

Ik vind hier meestal mooie producten, goede pasvorm en goede service en bezorging

Clau 16-02-2023

Net een biker jasje besteld
Goede deal
Hopelijk ook echt zo goed als het nu lijkt want dan krijgen ze een 10 van mij

DORA 16-02-2023

De reden dat ik al heel lang bij Otto koop is dat ze zoveel leuke kleding hebben voor iedere leeftijd en ook een goede kwaliteit.
Er is veel keuze en veel kleur in het assortiment, wat ik heel belangrijk vind.

Soelema 15-02-2023

Ik zou een ieder aanraden om bij jullie te kopen,nooit probleem gehad met de bestelling,ik heb mijn huis ingericht met goederen van otto👍

Brenda 14-02-2023

Ik vind Otto B. V een zeer goed postorderbedrijf . De klantenservice is goed bereikbaar en de telefonistes zijn zeer bekwaam in hun werkzaamheden en het opnemen van bestellingen en altijd even vriendelijk.
De produkten zijn van goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Ik raad Otto B.V zeker aan bij vrienden!

Pieter 14-02-2023

Fijne webshop en duidelijke afspraken. Ik bestel regelmatig (vooral kleding) bij OTTO nog nooit teleurgesteld. Prima service!

Manouk 13-02-2023

assortiment, beetje jammer van de verzendkosten, maar ook wel begrijpelijk in deze tijden. prijs oke

Fjo 13-02-2023

De webshop is erg overzichtelijk. Het werkt intuïtief zoals het moet. Als je specifiek zoekt kom je snel waar je wezen wilt. De afhandeling van de betaling eveneens.

KarinJa 10-02-2023

Otto verkoopt tshirts van viscose met eco label.

In deze tshirts slaap ik heerlijk want ze zijn ademend en koel.
Blijven ook na meerdere malen wassen mooi en goed: fijne duurzame kwaliteit!

Mikki 10-02-2023

Ik ben zo blij met de kleren die ik heb besteld.
Klantenservice alltijd behulpzam en vriendelijk. Dankjewel :)

MK 09-02-2023

Badpak bij jullie besteld omdat mijn vorige badpak ook van jullie afkomt en heerlijk zit en mooi blijft!

Ilse 07-02-2023

Aan de service van Otto kunnen veel webshops een voorbeeld nemen. Deze service heb ik vooral meegemaakt zo'n anderhalf jaar geleden, toen ik een winterjas had waarvan de rits meerdere keren kapot ging. Kosten om een nieuwe in te zetten werden vergoed. Toen het opnieuw gebeurde mocht ik de jas retourneren en heb ik deze vergoed gekregen, zelfs al zal daar een aantal maanden tussen. Topservice, kan niet anders zeggen.

F. Meijs 04-02-2023

Ik heb voor Otto gekozen omdat ze het soort artikel verkochten waarna ik op zoek was. Ik geef een laag cijfer omdat het artikel was afgeprijsd en ik het niet voor dat bedrag kon kopen. Zodra ik het in mijn winkelmandje plaatsten werd het voor de originele prijs verkocht. Na contact te hebben gehad met de klantenservice werd de prijs niet aangepast naar de prijs waarvoor het werd aangeboden. Ik heb het artikel niet gekocht en voor een ander artikel gekozen.

Andrea 03-02-2023

Goede kwaliteit mooie prijzen en redelijk snel aflevering. Ik ben tevreden met Otto.

Alles prima geregeld 03-02-2023

De maat is altijd goed en de site is zeer overzichtelijk. Ik vind het verlanglijstje ook makkelijk werken. Je kunt op je gemak shoppen, dingen bewaren en als je eraan toe bent alles bestellen.

Rob 02-02-2023

Inmiddels zijn wij erg teleurgesteld in de service van Otto, hadden vorig jaar een één persoonsbank, alsmede een twee zitter besteld

Helaas bleek dat beide artikelen niet voldeden aan de bestelde meubels., zoals kleur en verschil in één van beide banken, en waarvan één geen echt leer, maar imimitatie leer, bleek te zijn.
Ook de service was niét optimaal, en duurde een lange tijd dat de goederen waren verwerkt., in je akkound.