Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Ilse 07-02-2023

Aan de service van Otto kunnen veel webshops een voorbeeld nemen. Deze service heb ik vooral meegemaakt zo'n anderhalf jaar geleden, toen ik een winterjas had waarvan de rits meerdere keren kapot ging. Kosten om een nieuwe in te zetten werden vergoed. Toen het opnieuw gebeurde mocht ik de jas retourneren en heb ik deze vergoed gekregen, zelfs al zal daar een aantal maanden tussen. Topservice, kan niet anders zeggen.

F. Meijs 04-02-2023

Ik heb voor Otto gekozen omdat ze het soort artikel verkochten waarna ik op zoek was. Ik geef een laag cijfer omdat het artikel was afgeprijsd en ik het niet voor dat bedrag kon kopen. Zodra ik het in mijn winkelmandje plaatsten werd het voor de originele prijs verkocht. Na contact te hebben gehad met de klantenservice werd de prijs niet aangepast naar de prijs waarvoor het werd aangeboden. Ik heb het artikel niet gekocht en voor een ander artikel gekozen.

Andrea 03-02-2023

Goede kwaliteit mooie prijzen en redelijk snel aflevering. Ik ben tevreden met Otto.

Alles prima geregeld 03-02-2023

De maat is altijd goed en de site is zeer overzichtelijk. Ik vind het verlanglijstje ook makkelijk werken. Je kunt op je gemak shoppen, dingen bewaren en als je eraan toe bent alles bestellen.

Rob 02-02-2023

Inmiddels zijn wij erg teleurgesteld in de service van Otto, hadden vorig jaar een één persoonsbank, alsmede een twee zitter besteld

Helaas bleek dat beide artikelen niet voldeden aan de bestelde meubels., zoals kleur en verschil in één van beide banken, en waarvan één geen echt leer, maar imimitatie leer, bleek te zijn.
Ook de service was niét optimaal, en duurde een lange tijd dat de goederen waren verwerkt., in je akkound.

Annet 02-02-2023

Keuze uit veel verschillende merken en modellen waardoor er altijd iets bij zit.

Angel 01-02-2023

fijne duidelijke site heeft deze shop , alles duidelijk omschreven en makkelijk vindbaar.Maatvoering van kleding klopt altijd .Ook de service is prima en eventuele retour verloopt altijd vlekkeloos.

JustMe70 01-02-2023

Otto is een fijne webwinkel om te shoppen. Fijne producten vaak van hele goede kwaliteit. App is gebruiksvriendelijk alleen mis ik soms wel crucieële informatie bij producten.

Gigaatje 31-01-2023

Otto heeft altijd een fijne ruime keuze en is nog enigszins betaalbaar. Het fijne is dat er snel geleverd en (makkelijk) geretourneerd wordt waardoor bij een verkeerde keuze of maat snel geruild kan worden.
De maattabellen zijn ook handig en meestal kloppend.
Tot slot is het achteraf betalen ideal waardoor je niet alles voor hoeft te schieten maar precies dat betaald wat je houdt.

Henri 31-01-2023

Otto is Geweldig en voor iedereen is er wat,,arm of rijk en ook de mogelijkheden en het vriendelijke personeel wat je altijd netjes te woord staat..otto jullie zijn geweldig

A dejonge 31-01-2023

Snelle levering
En wat besteld is is ook daadwerkelijk het bestelde en goede kwalitijd

Margriet 29-01-2023

Makkelijk te bestellen met de app, ruime keuze aan producten, snelle levering en vriendelijke/behulpzame medewerkers wanneer je belt voor een ruiling.

Mhamed 29-01-2023

Alles is perfect en ik koop al enkele jaren bij otto en ik raad al mijn kennissen aan om in deze winkel te kopen

Daniel 28-01-2023

Prima assortiment en goede prijzen. Tot nu toe geen problemen ondervonden. Lekker zo doorgaan:)

Smiley 27-01-2023

Altijd super leuke kleding met geregeld leuke kortingscodes. Altijd het checken waard. Ik blijf terugkomen zou jij ook beter doen :) liefs

Anoniem 27-01-2023

Otto is een geweldige shop voor iedereen. Ik ben altijd blij met een aankoop van Otto, ik shop al heel lang en het is altijd de gewenste kwaliteit en prijs. Ook zijn er vaak leuke aanbiedingen en de service, levering en retourzending is altijd zonder problemen.
Ook de mogelijkheid van achteraf betalen kan bij Otto. Kortom: ik ben een zeer tevreden klant!!

Alex 24-01-2023

Very good shop with plenty of nice items. I first found the store while I was searching for a tv table. I am very satisfied with the speed of delivery and the quality of the items i buy.

Falco nijburg 24-01-2023

Heren, het is na ervaring met Otto,
Mij het genoegen om mede te delen dat prijs kwaliteit goed samen gaan.
Altijd tevreden. Snel en makkelijk bestellen. Zeer betrouwbaar en goede respons binnen de website. Samenwerking met post en bezorging
Is duidelijk en ook het terugsturen van producten is goed en duidelijk binnen deze site. Vriendelijk bedankt 👍

E.bos 24-01-2023

Mooie kleding . Goed kunnen vinden waar ik naar op zoek was . Veel keuze in verschillende prijsklassen.

Henny op den Akker 23-01-2023

Mooie duidelijke website en heel veel keus aan mooie kleding voor een redelijke prijs. Een goede beschrijving van het artikel en prettig voorkeuren instellen wat het zoeken makkelijk maakt. Voor mij voor herhaling vatbaar.

Marijke 23-01-2023

Otto heeft heel veel keus in merken en kleding. Ik vind bij Otto vaak wat ik nodig heb en tot tevredenheid. Otto heeft ook geregeld goede kortingen waar ik graag gebruik van maak. Zo krijg ik merkkleding voordelig en daar ben ik dan heel blij mee.

Mehmet arif 23-01-2023

Klantenservice kon vragen niet beantwoorden en zei dat ik na de website moest gaan foto's en beschrijvingen zeggen iets anders dan wat je eigelijk koopt als dit woord verbeterd dan is het 10 maar nu een 5

Alex schrauwen 17-01-2023

Makkelijk bestellen,leuke en goede kwaliteit herenshirts van mans world.goede service en snel geleverd zeer tevreden met otto

John L 15-01-2023

otto app is overzichtelijk. Je kunt eenvoudig filteren en terugkeren. Ruime keuze in kleding.
En de prijzen zijn vaak gunstiger dan bij andere leveranciers. Prettig winkelen.

Petra 11-01-2023

Fijn shoppen, ook dat je achteraf kan betalen. Zodat je thuis eerst kan kijken of de kleuren juist zijn en de maten. Meestal gaat dat heel goed en zijn ze bereid te helpen wanneer je vragen hebt, Toevallig heb ik nu een keer gehad dat ik besteld heb, maar dat mijn bestelling niet verwerkt is. Nu mis ik een artikel waarvan inmiddels mijn maat niet meer is. Dat is dan nu dikke pech. Maar meestal gaat het goed.