Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 217 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marieke 18-03-2021

Dure handmixer besteld omdat deze elders duurder was. Na een significant langere levertijd dan aangegeven, een retourartikel ontvangen: verpakking slecht, artikel beschadigd, missende deeghaak. Direct gebeld en teruggestuurd, geen ontvangstbevestiging hiervan maar na zes weken wel een aanmaning om even meer dan 100euro te betalen. Na een reactie per email hierop, kreeg ik in de middag ineens de retourbevestiging binnen. Geen excuses, niets. Voor mij geen Otto meer.

Ciska 18-03-2021

Door (ongewild) 20 kilo kwijtgeraakt te zijn en na een lange speurtocht naar de juiste vorm bh eindelijk deze super bh gevonden. Zó blij mee!

Ozlem 18-03-2021

Super tevreden klant bezorgt netjes en handeld ook netjes af als er een probleem is super tevreden met otto en al mijn bestellingen, kwaliteit en garantie niet goed geld terug hel fijn 🌺

Harriet 17-03-2021

Ik heb in mijn meisjestijd wel eens wat besteld bij Otto. Meer omdat mijn moeder dat ook deed. Nu zijn we tig-jaar verder en uit nieuwsgierigheid Otto.nl opgezocht. Ik ben verbaasd over de mooie kleding en spullen gekocht kunnen worden. Ik doe mijn eerste aankoop sinds heel lange tijd en ik verwacht er veel van. Even geduld hebben dus.
Wat ik ook heel fijn vind is dat je je niet eerst moet aanmelden als klant of wat dan ook. Je wordt daar vrij in gehouden. Heel positief vind ik dat!

Donna 16-03-2021

De shop luistert goed naar je wensen, mocht er onverhoopt toch iets misgaan dan komen ze met een oplossing, uiterst vriendelijke behandeling van de medewerkers,en uiterst tevreden over de producten en retour service, wanneer ik online bestel doe ik dat bij Otto.

Sannie 15-03-2021

Fijne, overzichtelijke site.
Uitgebreid assortiment,mooie kleding van zeer goede kwaliteit.
Ik ben een zeer tevreden klant en kan OTTO iedereen aanraden.

HF 15-03-2021

Producten zijn maanden onderweg en geen enkele communicatie.
Je bent gewaarschuwd.

Mirjam 14-03-2021

Prima site waarbij alles makkelijk te vinden is en er is heel veel keus!
En ideaal dat je bedenktijd hebt ook vwb meubels.

kootje55 14-03-2021

mooie app..vaak lange tot zeer lange levertijd en niet altijd zelfde producten als bijvoorbeeld duitse otto.
klantvriendelijk maar geen fabrikantcontact mogelijk.

P. Albers vd linden 12-03-2021

Jaren achter elkaar klant geweest.
Beetje vergeten dat otto er is. Door reclame enz werd ik weer herinnert. Bestellingen weer gedaan. Ben er blij mee.
Zeker ook aanrader om hier te bestellen. Goede kwaliteit.

H. De Jong 12-03-2021

Ik koop altijd broeken van een bepaald merk, deze zijn altijd te verkrijgen bij Otto met korting. Levering is snel en betaling overzichtelijk.

Fam. Videler 12-03-2021

Vooralsnog beperkt tot kleding, maar volop keuze in velerlei prijsklassen. Je kunt op je gemak heerlijk shoppen. Eerdere bestellingen zijn keurig afgeleverd en voldoen geheel aan de verwachtingen. Een absolute aanrader!!!

WK 11-03-2021

Zeer overzichtelijke site. Zeer veel keus en de prijzen zijn ook goed.
Uitgebreide informatie bij de artikelen die ik heb bekeken.
Uit ervaring weet ik dat de leveringen ook altijd correct en supersnel zijn.

Carmen 11-03-2021

Klantvriendelijke service. Je kan nog écht bij een persoon terecht als je vragen hebt. Doorgaans snel en efficiënt. Soepel in betalingsmogelijkheden. Goede prijs kwaliteit verhouding en je krijgt wat je besteld! Absolute aanrader!

Theo 10-03-2021

Een goede omschrijving van meubels en elektronica.
Heb er nu een dressoire en tv meubel besteld.
Is in goede orde geleverd.
Ben zeer tevreden

InPa 10-03-2021

Eigenlijk slaag ik altijd wel bij Otto: er is een ruim assortiment met diverse merken en prijscategorieën. Ik shop meestal voor kleding, voor mijzelf of voor de kinderen. Handig wanneer je niet in de gelegenheid bent om de stad in te gaan of (zoals nu) tijdens een lockdown. Het bestellen gaat makkelijk en ik heb nog nooit problemen gehad met het leveren, het is snel in huis. Kortom: prima winkel!

Marcel 09-03-2021

Vrij gemakkelijk om on-line te winkelen bij Otto. Bij kasten en dergelijke mis ik vaak de basis-afmetingen.

Hans Gjaltema Jr 09-03-2021

Ik vind t een zeer aantrekkelijke online winkel en raad het meerdere mensen aan maar ik kan geen termijn betalingen doen en me vriendin wel maar dat maakt me verder ook niks uit mij gaat t erom dat deze winkel de juiste beschrijvingen heeft bij t product en altijd goed aankomt ik heb deze site ook al toegewezen naar me broer, vader, vrienden en hun vinden dit een hele goeie site dus

lucien 09-03-2021

Nou ze zijn Altijd beleefd het voelt goed aan En ze geven altijd leuke Waardebonnen en Otto Mag er zijn

Felicis 09-03-2021

Top winkel!! Los van de spullen vind in de communicatie super goed . Ze stellen je op je gemak en je spullen worden optijd verzonden . Ik vind het geweldig dat je zoveel keus heb qua betaling . Ik blijf zeker weten bestellen ben al jaren klant bij Otto.

H. van der Graaf-Jonkers 07-03-2021

Op 1 febr.2021 een vloerkleed besteld waarbij stond levertijd: 2 weken maar kan uitlopen.
We zijn nu op 7 maart en nog steeds geen vooruitgang in levering.
Corona wordt volgens mij goed misbruikt bij Otto en Post.nl
Heb gekozen voor Otto omdat ik in een grijs verleden een kastje had gekocht dat toen wel op tijd werd geleverd.
Heb gekozen voor direct betalen na aflevering, wat ben ik blij dat ik niet vooruit heb betaald.
Waar al die lovende reviews vandaan komen is mij een raadsel.

Raw 07-03-2021

Geachte Otto,

Bedankt voor de meningsuiting. Leuk dat het gemakkelijk aangeefbaar is om je mening te neerhalen. Ik vind otto de beste webshop design levering. Ik zie geen min punten. Vooral blijven door gaan en wie weet maakt sponsoring meer klanten opname.

D. de Beer 07-03-2021

Ik heb voor Otto gekozen vanwege het ruime assortiment in verschillende prijsklassen.
Helaas merk ik wel vaker dat de website niet helemaal goed functioneert . Ik heb hierover ook een mail gestuurd. Het is zo dat, zodra je een artikel aanklikt om nader te bekijken en dan weer terug wilt gaan naar waar je gebleven was, je niet meer op dat punt terugkomt. Iedere keer zag ik allemaal artikelen die ik reeds gezien had. Ik wilde 12 pagina’s bekijken met mijn gefilterde items, maar ben op pagina 3 en wel een uur later gestopt.
Ook is de filter snel gewist en zie je, ondanks het gebruik van de filter, veel andere artikelen voorbijkomen. Ik denk dat dit beter kan.
Mvg

GEORGIOS 06-03-2021

This shop is perfect in everything and the people from otto also perfect and friendly.

Corrie 05-03-2021

Pullover besteld goede kwaliteit en fijn achteraf betalen had ook een sprei besteld maar achteraf de verkeerde kleur kon zo worden geannuleerd dat was heel fijn. nu andere besteld