Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 260 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Alie 13-07-2019

Prettige website, altijd goed qua levering. Hebben goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Ciel 13-07-2019

Bestel regelmatig via Otto. Goede kwaliteit en gevarieerd aanbod. Afhandeling altijd goed.

Siggi 13-07-2019

Ruime keuze, mooi in beeld gebracht. Gemakkelijk te bestellen en een snelle afhandeling.

Marianne 13-07-2019

Duidelijke site, makkelijk om producten te vinden en te bestellen én goede prijsstellingen!

Dennis 11-07-2019

Leuke, makkelijke site, goede prijzen en snelle vlekkeloze levering ! OTTO Bedankt !

Jack Gertsen 11-07-2019

Goede aanbieding alles snijmachine van firma Graef.Wij hopen op een vlotte bezorging.

Jeanette 11-07-2019

Goed uitgebreid assortiment, snelle levering en goede service. Super tevreden en kan het iedereen aanraden.

Mirjam 11-07-2019

ik vind het een heel duidelijke shop, overzichtelijk. ben heel blij met het aanbod

michiel 11-07-2019

Heel verfrissend om op een site te komen waar alles vlekkeloos werkt. Een pluim voor de websitebouwer. Ik ga dus zeker terugkomen!

Lia Geerlings 11-07-2019

Eindelijk heb ik gevonden wat ik zocht! Bij Otto mijn soort BH gevonden die ik nergens anders kan vinden. Heel blij mee! Vind het fijn en makkelijk om bij Otto op mijn gemak te kijken en te kunnen shoppen uit de uitgebreide keuze aan alles wat ze verkopen. Top!

badkamerinrichting 11-07-2019

veel keuze en precies wat ik zocht na een lange zoektocht hier op uitgekomen met een korte levertijd helemaal goed

Anita 11-07-2019

Gezellige shop. Lekker veel keus en leuk winkelen. Mooie kleding en veel variaties met stoffen, prints en kleuren. Heel fijn.

LM Lennertz 11-07-2019

altijd fijn om bij otto te shoppen , geen gedoe met iets te retouneren , maten , kleuren en materiaal overeenkomstig met het gene wat bij het product wordt omschreven ! dank aan otto .

N.P.Zonneveld-de Baat 11-07-2019

In het verleden ook klant van Otto geweest en altijd te vrede, dat is de rede voor deze bestelling.

Sandra 10-07-2019

Ik kreeg snel te zien waarnaar ik op zoek was. Alles was makkelijk te vinden.

Patricia Doddema 10-07-2019

Ik heb een tafel gekocht, ik heb maar de helft van de tafel gekregen en niemand geeft me een antwoord, ze geven mijn geld niet terug, ze sturen het product niet en ik wacht bijna 4 weken, ik geef deze site niet aan.

Carmen 09-07-2019

De site is overzichtelijk en overal zijn aparte tabs voor, je kunt goed gebruik maken van de zoekfunctie, ook daarin geven ze alle opties aan waar je het artikel naar keuze kunt vinden, in sale of regulier. Ook het bestellen gaat snel en de levertijd wordt juist aangegeven. Wanneer je nog vragen hebt dan is de klantenservice makkelijk bereikbaar zonder extreme wachtrijen en de dames en heren van de klantenservice zijn altijd even vriendelijk en helpen goed. De artikelen die je besteld kloppen als een bus met de beschrijvingen en de reviews die over het algemeen zijn toegevoegd. Kortom top winkelen bij Otto.

j koelman 09-07-2019

heel groot assortiment ook in grote maten, heel fijn
en nog betaalbaar ook perfecte service en snelle aflevering
makkelijk te betalen
kortom prima om te shoppen

Jolanda 09-07-2019

Ze hebben mooie artikelen en niet duur en alles netjes op tijd gebracht verpakking ziet er netjes uit

Ciskay 08-07-2019

Ik kies voor Otto voor een modellerende body zonder beugels. Voor de rest heb ik hier zelden iets te zoeken. Ik vind de kleding duur en moet ook nog veel verzendkosten betalen (gezien het kleine pakje), wat bij diverse andere webwinkels gratis is.

Sandra 07-07-2019

Heel prettig dat er snel werkende filters met veel keuzemogelijkheden zijn!

e de jongh 07-07-2019

leuke kleding alleen jammer dat ze de besteling niet in een keer kunnen op sturen soms lange levertijd en retour zending lang duren voor het verwerkt wordt

Sylvana R 07-07-2019

Otto is klantvriendelijk
Goed overzicht bij het bestellen van artikelen en is gebruiksvriendelijk.
De mogelijkheid om in maandelijkse termijnen te betalen vind ik MEGA goed !!

Marcel 07-07-2019

Inschrijven voor de nieuwsbrief waarna het systeem aangeeft dat je de 5 euro korting krijgt maar die wordt niet toegepast. Jammer je krijgt dus geen korting !!

Maria 07-07-2019

Veel keuze. Duidelijke maatvoering en veel reviews om je bestelling nog nauwkeuriger te maken. Verder vlotte en correcte levering. Ook retouren worden snel behandeld.