Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 225 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Sandra 07-07-2019

Heel prettig dat er snel werkende filters met veel keuzemogelijkheden zijn!

e de jongh 07-07-2019

leuke kleding alleen jammer dat ze de besteling niet in een keer kunnen op sturen soms lange levertijd en retour zending lang duren voor het verwerkt wordt

Sylvana R 07-07-2019

Otto is klantvriendelijk
Goed overzicht bij het bestellen van artikelen en is gebruiksvriendelijk.
De mogelijkheid om in maandelijkse termijnen te betalen vind ik MEGA goed !!

Marcel 07-07-2019

Inschrijven voor de nieuwsbrief waarna het systeem aangeeft dat je de 5 euro korting krijgt maar die wordt niet toegepast. Jammer je krijgt dus geen korting !!

Maria 07-07-2019

Veel keuze. Duidelijke maatvoering en veel reviews om je bestelling nog nauwkeuriger te maken. Verder vlotte en correcte levering. Ook retouren worden snel behandeld.

Ada van Schagen-Twilt 07-07-2019

De site is overzichtelijk. Er is een keuze uit verschillende kleuren van een artikel.
Telefonisch is erg toegankelijk en vriendelijk.
men doet wat beloofd wordt.

Scarabe 07-07-2019

Nadeel dat verzendkosten sowieso in rekening worden gebracht. Ongeacht of je de bestelling houdt of niet. Dit weerhoudt je van kopen bij Otto.

Van Dijk 07-07-2019

supereenvoudig en duidelijk informatie. Ben benieuwd naar de mijn broek en of hij mij goed staat.

Dorine 07-07-2019

Goede site, genoeg keus en snelle bezorging. Een aanrader voor mensen die niet van winkel in winkel uit houden.

Remoe13 07-07-2019

Overzichtelijk, shop levert nagenoeg altijd maat die mij past!
Helaas niet bekend met de meest bestelde merken behalve ARIZONA (deze passen altijd voor mij) BTW vrij, leuk meegenomen!
Kans op €250 is altijd welkom.

Frans 06-07-2019

alles was goed te bereiken. als ik wat wilde veranderen kwam ik snel terug op de juiste plek.
tevens was alles goed overzichtelijk.

Betrouwbaar 06-07-2019

Betrouwbare site, goed bereikbaar. Navigatie gaat vrij vlot en de informatievoorziening vind ik echt een plus.

Thijs 06-07-2019

De webwinkel van Otto winkelt heel prettig. Er staan veel foto's van het betreffende product, waardoor je een goed idee krijgt van het product.
Het is direct duidelijk welke maten voorradig zijn en het proces van bestellen verloopt snel en efficiënt.

Prettig winkelen!

Mihaela 06-07-2019

Why would you put 4-6 days delivery on the website when actually it takes almost 3-4 weeks to get a product. Sorry but you have no idea what customer service is, or how a customer should be treated.

Simone 06-07-2019

Duidelijkheid in leveringsdatum en kosten bezorging , ik wacht bestelling af

Lionel 06-07-2019

Vrij duidelijk. Mooie prijzen alleen wat lange levertijden. Maar voor prijs is dat niet zo erg.

Johanna 06-07-2019

Snel en gemakkelijk zoeken en supersnelle afhandeling. Geen problemen met inloggen, je moet wel een account aanmaken om te kunnen bestellen.

a blitz 06-07-2019

ik heb goede envaring met otto en ook word ik netjes te woord gestaan als ik met vragen zit toppie voor de gene die achter de deskop zit om al je vragen en sugesties te beantwoorden ga zo door allemaal

Sungur 06-07-2019

goede overzicht,je vind snel wat je zoekt en bestel proces is heel eenvoudig

Ria van Opdorp Roozen 06-07-2019

Ik heb in het verleden ook wel dingen besteld bij otto en daar was ik altijd tevreden over hoewel ik het ook vaak terug stuurde omdat het niet paste of toch tegen viel. Maar de laatste bestellingiss niet naar wens verlopen. Eerst zou het drie weken duren voordat ik mijn bestelde broek zou ontvangen toe werdenhet al vijf weken en toe kreeg ik bericht dat hij pas in augustus leverbaar was. Toen heb ik hem geannuleerd en nu staat hij ook niet meer op de side ik was helemaal weg van die broek dus dat valt tegen. Nu heb ik weer een broek besteld en is leverbaar binen3 tot 5 dagen het is een broek van hezelfde merk dus ik hou mijn hart vast .Hopelijk wordt hij wel op tijd geleverd. Vandaar het lage cijfer.

Robert Michael 05-07-2019

Raar maar waar, regelmatig als ik iets zoek, blijk ik wat ik zoek bij OTTO te vinden en vaak het goedkoopste. Genoeg redenen om altijd even te kijken ;-)

ger 05-07-2019

duidelijk, prijs kwaliteit verhouding ok, kwaliteit ontvangen goederen prima

Petra Renes 05-07-2019

De webshop is duidelijk en overzichtelijk! Ik heb gekozen voor Otto inzake dit artikel van Tom Tom omdat deze bij hun het goedkoopste was ! Zeer tevreden, een echte aanrader !!

L. van Westen 05-07-2019

We zagen een leuk tv meubel voor ons nieuwe adresje. Moesten eerst nog ons adres wijzigen. Kregen netjes een mail dat we dan beter een dag nadien konden bestellen om zeker te weten dat het adres goed verwerkt was. Dag later bestelling gedaan. Ging heel makkelijk en snel. Ook weer binnen 30 seconden een mailtje met informatie. Nu is het wachten op de bestelling. Hopelijk gaat dat allemaal net zo soepel. Maar complimenten wat betreft snelheid mails en info.

klant 05-07-2019

reuze aanbod voor leuke prijzen. Goede merken! Heine jurken zijn erg goed wat pasvorm betreft en een goede prijs-kwaliteit verhouding.