Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 225 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Switalska 05-07-2019

Een grote selectie van goederen. Eenvoudig en snel winkelen. Open voor de klant. Ik zou aanraden. B. Switalska.

Sammie 05-07-2019

Bestelproces ging eenvoudig. Minpunt is dat je geen alternatief leveringsadres kan kiezen.

Simon Zwemmer 05-07-2019

Groot assortment en een duidelijk side Achter af betaling is handig echter betaling per credit card is een waardevolle aanvulling

Rolinde 05-07-2019

Goede kwaliteit, snelle bezorging, goede service, betaalgemak en een van de besten!

Danique 04-07-2019

Fijn dat je direct de korting kon gebruiken bij het invullen van je mailadres. Site is duidelijk en veel keuze!

Erna 04-07-2019

Heel gemakkelijk artikelen te vinden met zoekfunctie. Snel en efficiente bestellingsprocedure.

O. van Bakel 04-07-2019

Ik ga hier geen beloning voor krijgen, maar ik vind het heel irritant dat ik geen ander leveradres kan aangeven. In onze buurt is de bezorging niet accuraat en dus wil ik het liever bij mijn dochter laten bezorgen, maar dat gaat dus niet. Ik gaf dus een ander leveradres dan die bij jullie bekend is op, maar dan moet ik dus alles weer opnieuw invoeren. Uiteindelijk mijn eigen adres maar gedaan. Irritant dus.

A Snel 04-07-2019

Grote keuze bij alles. Snelle levering indien voorradig, correcte afhandeling bij terugzending. nooit klachten gehad en ben al jaren klant.

Polly 04-07-2019

Leuke artikelen ook voor de grote maten, goed geprijsd, snelle levering, voldoende keus

Willem 04-07-2019

Snelle site, kunt overal vlot doorheen scrollen, verder vlotte levering en fakturatie-overzicht en betalingsmogelijkheden.

Leen 03-07-2019

Ik ben heel tevreden met service van OTTO. Ze hebben een goed collectie kleding met veel keuze.
Snelle verzending en ben je niet vrede met je bestelling of de maat is niet goed simpel terugsturen.
En snel je geld terug.

Jm Harms 03-07-2019

Goede service en snelle levering en een luisterende oor heb een nieuwe stoel gekocht zit perfect

Poppen 03-07-2019

Otto een winkel waar je rustig uit kan zoeken ,wat voor materiaal stof kleur ,daar ik een
Goede pasvorm heel belangrijk vind , shop ik bij Otto , ruilen of terugbrengen kan ook altijd en snel geleverd , ook de prijs is redelijk , niet te duur en goeie kleding ,

Rob 03-07-2019

Duidelijke site waarvan je alles van A tot Z kan vinden. Via prijsvergelijk meerdere keren op Otto uitgekomen. Zo zie je maar dat Otto erg goedkoop is qua prijzen. Dank daarvoor. Zo hou ik meer geld over aan boodschappen.

Kaatje 03-07-2019

Goede service en ruim assortiment, logische website ! Al paar maal wat besteld zeer tevreden, bij problemen denkt de servicedesk heel goed mee en geeft goed advies.

sonja 03-07-2019

is voldoende het kan altijd makkelijker de wardebon kiezen verliep slecht dat was jammer achteraf betalen is klantvriendelijk erg blij mee

Margreet 02-07-2019

Goedkoopste artikel en makkelijk vindbaar. Snelle service en betrouwbare levering.

K 02-07-2019

Fijne webwinkel met onder andere meubels van goede kwaliteit. Zelfs de verzending was gratis.
Helemaal top!

J. Oskam 02-07-2019

Alles was heel duidelijk weer gegeven over de smart tv die ik wilde kopen. Ik had wel een vraag over of ook Youtube beschikbaar was op de smart tv. Daarvoor belde ik het bedrijf even en ik kreeg meteen een mooi en duidelijk antwoord. Het zijn goede prijzen voor de apparaten en ik ben erg tevreden.

Bedankt.

J. Oskam

TO H 02-07-2019

makkelijk selecteren en veel keuze. Ook goed dat je bij een Postnl punt het op kan halen

N. Makharadze 02-07-2019

Bij OTTO iets bestellen vind ik geweldig, alles gaat om kwaliteit, de service is gericht op klantwensen, ook makkelijk is achteaf betallen.

Hanneke 02-07-2019

Handig, betrouwbaar, breed assortiment en mooie spullen met heel belangrijk: in de beschrijving vermelding van materiaalsoort. Dat heeft niet elke winkel!

Monique 02-07-2019

Eindelijk een shop die een grote maat strapless bh verkoopt. Jammer dat de tekst langer moet zijn.

Gea Gerritsen 01-07-2019

Otto heeft een ruime collectie en zet alle productinformatie duidelijk bij elkaar. Even filteren op model en kleur en shoppen maar! De maatvoering klopt, de prijs-kwaliteitverhouding is goed en het wordt op tijd geleverd. “Let’s go Otto!”

Tom Mulder 01-07-2019

Website is altijd overzichtelijk, duidelijke beschrijvingen, prima prijs en regelmatig leuke acties. Levering komt altijd overeen met wat er bij de bestelling staat. Deze keer korte broeken besteld, al eens eerder polo's en zelfs een computer kast.